KIOSKY’S CONVENIENCE STORE: Καταστήματα ευκολίας υψηλών standards

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτωβρίου 2023
KIOSKY’S CONVENIENCE STORE: Καταστήματα ευκολίας υψηλών standards

Τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE έρχονται να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες για βολικές επιλογές στην αγορά βασικών ειδών, σνακ και έτοιμων γευμάτων με μια οργανωμένη πρόταση όσον αφορά την προϊοντική γκάμα, την εξυπηρέτηση των πελατών και τη λειτουργία ενός καταστήματος ευκολίας. Στοχεύοντας σε υψηλά επίπεδα λειτουργίας και ικανοποίησης των πελατών προσφέρουν επώνυμα προϊόντα, προϊόντα καινοτομίας όπως τα προϊόντα IQOS, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, εξαιρετικά ροφήματα και σνακ.

Στο πλαίσιο της ανάδειξης των KIOSKY’S CONVENIENCE STORE ως GOLD WINNER SUPERMARKET & CONVENIENCE STORES FRANCHISE στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023, ο Μιχάλης Βιδάλης, Operations Director της ΙΝΚΑΤ Α.Ε., μιλά για τις καλές πρακτικές που οδήγησαν το δίκτυο σε ταχεία ανάπτυξη. «Η πραγματικότητα είναι πως όλο και περισσότεροι εργάζονται έως αργά ή έχουν ακανόνιστα ωράρια ή απλώς προτιμούν την ευκολία των αγορών ανά πάσα στιγμή, και αυτό καλύπτεται από ένα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας ενός καταστήματος ευκολίας», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο κύριος Βιδάλης.

Δυνατά σημεία του επιχειρηματικού μοντέλου αποτελούν οι διαδικασίες και η εκτέλεση των καθημερινών απλών λειτουργιών της λιανικής, σε ένα ανθρώπινο και φιλικό περιβάλλον.

Οι γρήγοροι ρυθμοί και ο σύγχρονος, πολυάσχολος τρόπος ζωής, αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών που όλο και περισσότερο αναζητούν λύσεις που είναι κοντά τους, στη διαδρομή από το σπίτι για την εργασία ή για άλλους καθημερινούς προορισμούς, επιθυμώντας μια γρήγορη και βολική εμπειρία αγορών. Τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE καλύπτουν ακριβώς αυτές τις ανάγκες με μια οργανωμένη πρόταση όσον αφορά την προϊοντική γκάμα, την εξυπηρέτηση των πελατών και τη λειτουργία ενός καταστήματος ευκολίας, στοχεύοντας σε υψηλά επίπεδα λειτουργίας και ικανοποίησης των πελατών.

kiosky's convenience store gold winner

Ένα ανθρωποκεντρικό επιχειρηματικό μοντέλο

Ένα πράγμα που κάνει εξαιρετικά ελκυστική την πρόταση franchise KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι το επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς είναι ανθρωποκεντρικό και αφορά τον πελάτη, τον franchisee και τους υπαλλήλους του, αλλά και την τοπική κοινότητα. Ο Μιχάλης Βιδάλης εξηγεί: «Δυνατά σημεία του επιχειρηματικού μοντέλου αποτελούν οι διαδικασίες και η εκτέλεση των καθημερινών απλών λειτουργιών της λιανικής, σε ένα ανθρώπινο και φιλικό περιβάλλον. Οι εμπορικές συμφωνίες, η ευέλικτη και ισχυρή αλυσίδα εφοδιασμού με τις πιο γνωστές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, η ισχυρή πρόταση στα ροφήματα με εξαιρετική πρώτη ύλη και υψηλά standards παρασκευής δημιουργούν μια πολύ ελκυστική εμπορική πρόταση».

Όσο για τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ένας νέος συνεργάτης του δικτύου KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, αυτά είναι τα εξής. «Να έχει πάθος για την ενασχόληση με τους πελάτες, τη δημιουργία δυνατής ομάδας με στόχο τα υψηλά standards λειτουργίας του καταστήματος, την παρακολούθηση των στόχων και την υλοποίηση των ενεργειών για την επίτευξη του αποτελέσματος. Να έχει το ενδιαφέρον για συνεχή βελτίωση και εκπαίδευση του ίδιου και της ομάδας για τη λειτουργία καταστήματος λιανικής και εξυπηρέτησης πελατών, προσφέροντας στους πελάτες καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Να έχει οργανωτικές ικανότητες και την προσήλωση για την εκτέλεση των καθημερινών βασικών λειτουργιών με εξαιρετικό τρόπο – με πνεύμα νικητή αλλά και συνεισφοράς των καλών πρακτικών σε άλλα μέλη της αλυσίδας KIOSKY’S CONVENIENCE STORE», αναφέρει ο κύριος Βιδάλης.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

KIOSKY’S CONVENIENCE STORE