Η ιδέα του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ» υπήρχε πάντα μέσα μου, ως φόρος τιμής στην καταγωγή μου

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 01 Νοεμβρίου 2022
Η ιδέα του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ» υπήρχε πάντα μέσα μου, ως φόρος τιμής στην καταγωγή μου

Ο «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ» ανανεώνει την αγορά της εστίασης με μια αυθεντική πρόταση. Δημιουργεί μια νέα κατηγορία καταστημάτων στον κλάδο φέρνοντας νέο αέρα στην ελληνική παραδοσιακή κουζίνα, η οποία εναρμονίζεται πλήρως στο σήμερα. Είναι το μέρος και οι γεύσεις που έχουν λατρευτεί από μικρούς και μεγάλους, καθώς καταφέρνει να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες που ταξιδεύουν τον επισκέπτη και τον κάνουν να έρχεται ξανά και ξανά στο κατάστημά του. Το Franchise Success μίλησε με τον Αλέξανδρο Στάθη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ», σχετικά με τη μοναδικότητα του concept, την ιστορία του, τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματος αλλά και την ανταπόκριση που δείχνει το κοινό στη νέα αυτή κατηγορία εστιατορίου.

Ποια ήταν η προηγούμενη επαγγελματική σας εμπειρία;

Στην εστίαση είμαστε πολλά χρόνια, οικογενειακή παράδοση η οποία κρατάει από τον παππού και τη γιαγιά μου. Εγώ προσωπικά έχω ασχοληθεί και με άλλες εργασίες, όμως υπάρχω στον χώρο του φαγητού από όταν ήμουν παιδί.

Πότε και πώς ξεκίνησε η ιδέα του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ»;

Η ιδέα του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ» υπήρχε πάντα μέσα μου, ως φόρος τιμής στην καταγωγή μου. Ο παππούς μου ο Δήμος και η γιαγιά μου η Στέλλα, ήρθαν στον Πειραιά το 1922 ως πρόσφυγες από τη Σμύρνη. Ο παππούς ήταν τσαγκάρης αλλά μαγείρευε κιόλας. Μέσα στις γεύσεις αυτές μεγαλώσαμε και όταν ήρθε η ώρα για να αναπτύξουμε τη δική μας επιχείρηση, στις αρχές της οικονομικής κρίσης το 2010, η εστίαση ήταν μονόδρομος.

Γιατί επιλέξατε αυτό το όνομα;

Ως φόρο τιμής στους ανθρώπους που με έκαναν αυτό που είμαι. Θεωρώ ότι το παρελθόν πρέπει να το αγαπάς όχι σαν μουσείο, αλλά να το κρατάς ζωντανό και να σημαίνει πράγματα και σήμερα. Έτσι, το όνομα «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ» δεν είναι μόνο η ανάμνηση του παππού μου αλλά και το εστιατόριο που θα έφτιαχνε σήμερα αν ζούσε και θα ένιωθε καλά με αυτό.

Ποιο είναι το concept του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ»;

Αυτό που λέμε στο μότο μας: καθείς εφ’ ω ετάχθη, δηλαδή καθένας σύμφωνα με τον προορισμό του. Ο προορισμός μας είναι να δώσουμε ποιοτικό φαγητό πατώντας πάνω στις γεύσεις που αγαπήσαμε. Αυτό που προσφέρουμε σήμερα είναι το αποτέλεσμα των γεύσεων που ήρθαν από τη Σμύρνη στον Πειραιά και εμείς τα απολαμβάνουμε ως ζωντανές στιγμές. Γιατί η βασική ιδέα κάθε καταστήματος ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ είναι να βάλει τον επισκέπτη να ζει τις γεύσεις που έχουμε αγαπήσει και να θέλει να επιστρέφει ξανά και ξανά για να βιώνει την ίδια αγαπημένη εμπειρία. Να ταξιδεύει από την Ανατολή στη Δύση και να γεύεται πραγματικά παραδοσιακές γεύσεις με σύγχρονα ποιοτικά πρότυπα.

«ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ»

Bασική ιδέα κάθε καταστήματος ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ είναι να βάλει τον επισκέπτη να ζει τις γεύσεις που έχουμε αγαπήσει και να θέλει να επιστρέφει ξανά και ξανά για να βιώνει την ίδια αγαπημένη εμπειρία.

Ποιες ανάγκες της αγοράς καλύπτει ο ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ;

Μία μεγάλη ανάγκη θεωρώ ότι έχει η αγορά της εστίασης σήμερα: του ολοκληρωμένου ποιοτικού φαγητού το οποίο φέρει ελληνική σφραγίδα χωρίς να είναι φολκλόρ. Στον ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟ σερβίρουμε από κεμπάπ και σουτζούκι μέχρι σνίτσελ και μπέργκερ. Όλα όμως είναι ενσωματωμένα στη φιλοσοφία μας για την ποιότητα, με σεβασμό στον επισκέπτη μας. στην σύγχρονη ελληνικότητα της κουζίνας μας και στο παρελθόν μας εξ Ανατολής.

Ποιες είναι οι αξίες που διέπουν το ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟ. Τι σημαίνει η κάθε μια;

Πρώτη αξία είναι η ποιότητα του φαγητού. Το ξέρω ότι πολλοί το λένε, αλλά εμείς το κάνουμε πράξη. Δίνουμε μεγάλη βάση στην πρώτη ύλη που μπαίνει στο κατάστημα και έχουμε οργανώσει με τέτοιο τρόπο την παραγωγή μας που κάθε πιάτο που σερβίρεται είναι πάντα ποιοτικό και προσφέρει στον επισκέπτη αυτό που θέλει περνώντας την πόρτα του Μπαρμπαδήμου.

Δεύτερη αξία μας είναι η ικανοποίηση των πελατών. Πιστεύουμε ότι ικανοποιημένος πελάτης είναι αυτός που ξαναέρχεται κι εμείς δίνουμε έμφαση στη δημιουργία στιγμών, όχι απλά στο καλό φαγητό. Έτσι, η εμπειρία του Μπαρμπαδήμου είναι ολοκληρωμένη είτε κάποιος έρθει στο κατάστημα, είτε παραγγείλει delivery. Όλες οι λεπτομέρειες, όπως και το packaging είναι προσανατολισμένα στην εμπειρία πελάτη.

Ποιο είναι το target group του «ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ»;

Δεν απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο κοινό. Θέλουμε να είμαστε μια μοναδική γευστική εμπειρία για τον κάθε επισκέπτη στα καταστήματά μας. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να έρθουν.

Πώς υποδέχθηκε το κοινό τον ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟ; Αναφέρετε σχόλια και αντιδράσεις.

Είμαστε πολλά χρόνια στην αγορά πλέον, οπότε έχουμε εδραιωθεί στη συνείδηση του κοινού για την ποιότητά του φαγητού μας και την εξυπηρέτησή μας. Αν ξεκινούσα να λέω ιστορίες ευχαριστημένων πελατών από το κατάστημα, δεν θα μου έφταναν δύο ημέρες να αφηγούμαι! Σίγουρα οι αγαπημένες μου στιγμές είναι όταν άνθρωποι εκφράζουν την ευχαρίστησή τους με παραπανίσιο πάθος ή όταν μου λένε πόσο καλά περνάνε και γι’ αυτό ξανάρχονται, τί τους θυμίζουν οι γεύσεις που δοκίμασαν. Τώρα μένει να δούμε αν αυτή η αγάπη που υπάρχει στον Πειραιά θα επεκταθεί και στο νέο μας κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο και στα επόμενα που θα ανοίξουν.

Πώς επιλέγονται τα προϊόντα;

Η βασική μας επιλογή για τα προϊόντα είναι να συνδέονται με τη φιλοσοφία μας και τον χαρακτήρα των καταστημάτων μας. Κάθε προϊόν που υπάρχει στον κατάλογό μας είναι χαρακτηριστικό της ταυτότητας του Μπαρμπαδήμου.

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να έρθουν

«ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ»

Από πού αντλείτε έμπνευση;

Η έμπνευσή μας είναι η καταγωγή μας αλλά και η σύγχρονη κουζίνα. Θέλουμε να αναδείξουμε το καλό, ποιοτικό ελληνικό φαγητό, χωρίς να γινόμαστε φολκλόρ.

Ποια είναι τα προϊόντα – πρωταγωνιστές και γιατί ενθουσιάζουν το κοινό;

Σίγουρα τα κεμπάπ και το σουτζούκι. Ο συνδυασμός της αυθεντικής συνταγής που κρατάμε από τους παππούδες, με τη σύγχρονη γνώση πια του σωστού ψησίματος, δίνουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα το οποίο μας έχει δέσει με το κοινό μας. Από κοντά και άλλα πιάτα της κουζίνας μας όπως τα ντολμαδάκια που είναι ο άσος στο μανίκι μας και που όμοιά του σίγουρα δεν θα βρεις αλλού.

Με ποια κριτήρια επιλέγετε προμηθευτές;

Από όταν ανοίξαμε τον πρώτο Μπαρμπαδήμο, στη Μαρίνα Ζέας, πριν πάμε στην Πηγάδα όπου μας έμαθε όλος ο Πειραιάς, είχαμε επιλέξει να συνεργαζόμαστε με προμηθευτές που μας έφερναν την καλύτερη πρώτη ύλη που μπορούσαμε να έχουμε στην αγορά. Έκτοτε χτίσαμε προσωπικές συνεργασίες με προμηθευτές, για να διατηρούμε υψηλή ποιότητα και λογικές τιμές. Τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να συνεργαζόμαστε με τον κάθε υποψήφιο franchisee τον έχουμε και στις σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας. Διαφάνεια, τιμιότητα και συνδυασμός ποιότητας – τιμής.

Πιστεύουμε ότι ικανοποιημένος πελάτης είναι αυτός που ξαναέρχεται κι εμείς δίνουμε έμφαση στη δημιουργία στιγμών, όχι απλά στο καλό φαγητό

Ποια είναι η τιμολογιακή πολιτική σας;

Οι τιμές μας αντανακλούν την ποιότητά μας και το σεβασμό μας απέναντι στους επισκέπτες μας. Προσπαθούμε διαρκώς να απορροφούμε τις αλλαγές στην αγορά χωρίς να μεταφέρουμε αυξήσεις που συμβαίνουν στις πρώτες ύλες στον πελάτη.

Επιχειρηματική ευκαιρία

Ο “ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ” συνιστά μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση στην εστίαση καθώς πρόκειται για ένα concept καινοτόμο και παράλληλα διαχρονικό, το οποίο έχει τη δική του ταυτότητα και δεν μοιάζει με κανένα άλλο. O “ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ” είναι έτοιμος να μοιραστεί το μεράκι και την αγάπη του για το καλό φαγητό με τον νέο συνεργάτη franchisee που αποφασίσει να επενδύσει σε αυτό το τόσο δυναμικό concept.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise
ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΟΣ