Mailo’s: «Στόχος μας η ανάπτυξη μας στην υπόλοιπη Ελλάδα και στο εξωτερικό»

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπτεμβρίου 2022
Mailo’s: «Στόχος μας η ανάπτυξη μας στην υπόλοιπη Ελλάδα και στο εξωτερικό»

Το δίκτυο franchise MAILO’S – THE PASTA PROJECTκατέκτησε το βραβείο GOLD WINNER FOOD & BEVERAGE SERVICES FRANCHISE 2022 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, καθώς ανέπτυξε πρακτικές και λειτουργίες που τo καθιστούν ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand στην κατηγορία τους. Οι πρακτικές αυτές αφορούν το εξαιρετικό concept που δημιούργησε μια νέα κατηγορία στον χώρο της εστίασης προσφέροντας στους υποψήφιους επενδυτές μοναδικές ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης. Τhree sixty επικοινωνία, οικοδόμηση στρατηγικών συμμαχιών, και διείσδυση σε μια συνεχώς διευρυνόμενη αγορά, είναι κάποια απ’ τα βασικά χαρακτηριστικά που ενισχύουν το brand.

«Ο σημερινός franchisee αναζητά μια φρέσκια πρόταση» δηλώνει ο Νικός Μουτσουρούφης, Ιδρυτής & Διευθύνοντας Σύμβουλος του MAILO’S – THE PASTA PROJECT.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κύρια στοιχεία διαφοροποίησης του Mailo΄s, σε σχέση με τα έως σήμερα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και concept στον χώρο της εστίασης στην Ελλάδα;

Το Mailo’s The Pasta Project, είναι ένα εναλλακτικό & καινοτόμο concept που συνδυάζει την fresh pasta με την streetfood κουλτούρα. Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση τόσο στη δημιουργία των συνταγών & ανάπτυξη των προϊόντων, όσο και στο σχεδιασμό του branding, την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των καταστημάτων και στο συνολικό concept, ώστε να προσφέρει μία cozy ατμόσφαιρα & αξέχαστη απολαυστική εμπειρία στο κοινό του.

Από ποιους παράγοντες πιστεύετε ότι εξαρτάται η επιτυχία ενός συστήματος franchise στην ελληνική αγορά;

Εάν θέλουμε να συνοψίσουμε τους παράγοντες επιτυχίας όπως τους έχουμε διακρίνει μέσα απ’ το Mailo’s, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην ξεκάθαρη φιλοσοφία του brand, καθώς και στην ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού. Διαθέτουμε συγκεκριμένη στρατηγική και επιχειρηματικό μοντέλο, ενώ παρέχουμε υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση στη λειτουργία του δικτύου.

Πώς προσαρμόστηκε το δίκτυό σας στα νέα δεδομένα που έφερε το συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον και κυρίως οι αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα;

Δώσαμε βάση στη διατήρηση της σταθερής τιμολογιακής πολιτικής και στην αύξηση της ποιότητας Α’ υλών & αξιολόγηση προμηθευτών, ώστε να παρέχουμε ένα πολύ γευστικό & ποιοτικό προϊόν προς τους καταναλωτές μας.

Τι αναζητά ο franchisee του σήμερα από μια πρόταση franchise;

Ο σημερινός franchisee αναζητά μια φρέσκια πρόταση, μοντέρνα και νεανική με καινοτόμα στοιχεία που να προσφέρει σταθερή απόδοση και κερδοφορία στον επιχειρηματία.

Πώς συμβουλεύετε – κατευθύνετε τους συνεργάτες; Τι υποστήριξη τους παρέχετε;

Οι συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντικοί για εμάς. Γι’ αυτό τους παρέχουμε μία συνεχόμενη υποστήριξη από την κεντρική διεύθυνση προς τα καταστήματα του δικτύου σε τομείς marketing, HR, λειτουργίας και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Έχετε σε σύντομο χρόνο καλύψει σημαντικό τμήμα της Ελληνικής αγοράς. Ποιο είναι το επόμενο σας βήμα;

Προσπαθούμε διαρκώς εκτός απ’ το σήμερα να επενδύουμε σε όσα είναι μπροστά μας. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη του δικτύου στην υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός Αττικής), κυρίως σε περιφερειακές αγορές και τουριστικούς προορισμούς και η ανάπτυξη στο εξωτερικό (κυρίως Ευρώπη και Αμερική).

Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας, ως GOLD WINNER FOOD & BEVERAGE SERVICES FRANCHISE.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αναγνωρίζεται η κοινή προσπάθεια και η συμβολή μας στην ανάπτυξη των καταστημάτων μας και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλες τις ομάδες του δικτύου και τους συνεργάτες μας που έχουν συμμετάσχει σε αυτή την επιτυχία.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MAILO’S THE PASTA PROJECT