
Συνέντευξη με τον κ. Μιχάλη Αμουργιανό, συνιδρυτή του DAVINCI ARTISAN GELATO
«Ο καταναλωτής αναζητά μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία, οπότε κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει στην πρώτη γραμμή οφείλει να προσφέρει κάτι ξεχωριστό, κάτι αυθεντικό και σαφώς κάτι το διαφορετικό στο κοινό της».
Ο Βασίλης, ο Μιχάλης, ο τάσος και οι συνεργάτες τους, μια ομάδα έμπειρη στον χώρο των Food & Beverage, μυούν το κοινό στον μαγικό κόσμο του αυθεντικού ιταλικού gelato. το πρώτο κατάστημα ξεκίνησε στη Μύκονο το 2012, και αμέσως δημιούργησε πιστούς θαμώνες.
Η επιτυχία αυτή, που αποδεικνύεται διαχρονικά μια σταθερή αξία, οδήγησε το DAVINCI και στην πρωτεύουσα. σήμερα Μοναστηράκι, Varkiza Resort και Πλάκα έχουν προστεθεί στα καταστήματα της αλυσίδας και προσφέρουν στο κοινό τη μοναδική εμπειρία του πραγματικού gelato. ο κ. Μιχάλης Αμουργιανός, ένας εκ των τριών ιδρυτών του DAVINCI μας μιλάει για την έντονη δυναμική της σύγχρονης gelateria με το «φανατικό» κοινό καθώς και για τα σημεία που χρειάζεται να επιστήσουν την προσοχή τους τόσο οι ίδιες οι αλυσίδες όσο και οι υποψήφιοι franchisees στο επιχειρηματικό πεδίο του «σήμερα».
Το DaVinci είναι μια οικονομική και γλυκιά απόλαυση για όλους!
FS: Τι είναι τελικά αυτό που κάνει το DAVINCI μοναδικό;
Η ιδέα είναι απλή αλλά ταυτόχρονα ξεχωριστή.Tο DAVINCI είναι μια αυθεντική ιταλική gelateria, που προσφέρει σε καθημερινή βάση φρέσκο gelato, χειροποίητες σοκολάτες, βάφλες & γλυκίσματα αλλά και αυθεντικά ροφήματα. οι πρώτες ύλες είναι 100% ελληνικές, με φρέσκα και αγνά υλικά, ενώ η παρασκευή του gelato βασίζεται σε παλιές παραδοσιακές ιταλικές συνταγές. Δεν υπάρχουν συντηρητικά, ούτε χρωστικές, είναι με χαμηλά λιπαρά και με αρκετά αποκλειστικά προϊόντα. Για παράδειγμα το Fit gelato με αυξημένη πρωτεΐνη και μόνο 2% λιπαρά που προτιμούν οι αθλητές, το Rafaelo, που βασίζεται στο ομώνυμο διάσημο ιταλικό σοκολατάκι από λευκή σοκολάτα, το White brownie και πολλά άλλα. συνολικά παράγουμε 200 γεύσεις, που εναλλάσσονται για να ικανοποιούμε κάθε επιθυμία των φίλων μας! Όμως σημαντική για εμάς είναι και η ίδια η ταυτότητα του DAVINCI. Θέλαμε να προσφέρουμε κάτι το ξεχωριστό στον καταναλωτή, πέρα φυσικά από το ίδιο το προϊόν. Έχουμε δημιουργήσει έναν χώρο που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο και μεταφέρει τον επισκέπτη σε μια άλλη εποχή. το gelato μας βρίσκεται μέσα σε παλιού τύπου ιταλικά βαρέλια, ενώ στο κατάστημα υπάρχουν δύο σοκολατοβρύσες που βγάζουν λευκή και μαύρη πραλίνα φουντουκιού όπως και τα pozzetti με τις μαύρες και κόκκινες καμπάνες. Γενικά, ένα σκηνικό μοναδικό που έχει στόχο να προσφέρει μια ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή.
Δεν έχει νόημα να κυνηγάμε το γρήγορο αλλά το σταθερό κέρδος.
FS: Πώς θα σχολιάζατε το σημερινό τοπίο της αγοράς;
Tα τελευταία χρόνια η αύξηση των σημείων που πωλούν café, παγωτά, street food έχει σημειώσει σημαντική άνοδο. Λόγω της οικονομικής κρίσης, ο κόσμος έχει στραφεί στην πιο οικονομική διασκέδαση, οπότε και τα καταστήματα αυτά γνωρίζουν ακόμα μεγαλύτερη άνθηση καθώς προσφέρουν προϊόν σε πολύ καλές τιμές και «επιβαρύνουν» οικονομικά πολύ λιγότερο τον καταναλωτή. Βέβαια όλο αυτό οδήγησε σε ραγδαία αύξηση των εν λόγω σημείων, ενέτεινε τον ανταγωνισμό και «ώθησε» τους σοβαρούς παίχτες σε περαιτέρω ενίσχυση και επένδυση στην ποιότητα, στην αναβάθμιση των προϊόντων και στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Πέρα όμως από αυτά, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο καταναλωτής αναζητά και μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία, οπότε κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει στην πρώτη γραμμή οφείλει να προσφέρει κάτι ξεχωριστό, κάτι αυθεντικό και σαφώς κάτι το διαφορετικό στο κοινό της.
FS: Με ποιο τρόπο το DAVINCI απαντά στις σημερινές προκλήσεις;
Επενδύουμε σταθερά από την πρώτη στιγμή στην ανώτερη ποιότητα, στην άψογη εξυπηρέτηση, στη μοναδική ατμόσφαιρα και φυσικά στις ελκυστικές τιμές, ενώ έχουμε επιλέξει μέσα από σταθερές συνεργασίες τους καλύτερους προμηθευτές, εξασφαλίζοντας έτσι και την αναλλοίωτη ποιότητά μας, την απρόσκοπτη τροφοδοσία μας αλλά και τις καλύτερες κεντρικές συμφωνίες για εμάς και τους συνεργάτες μας. Το DAVINCI είναι μια οικονομική και γλυκιά απόλαυση για όλους! Από τον πιο μικρό, μέχρι τον πιο μεγάλο. Και για άντρες και για γυναίκες αλλά και για αθλητές, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα καθημερινά την επισκεψιμότητα κάθε σημείου.
FS: Τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees;
Προσωπικά θα πρότεινα στους υποψήφιους επενδυτές να μην εστιάζουν την προσοχή τους στο εύκολο και κοινότυπο, αλλά σε ένα προϊόν διαφοροποιημένο που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, όλοι μπορούν να εμπορεύονται τον καφέ, το παγωτό, ένα hamburger, όμως τελικά η συνολική εμπειρία που φτάνει στον καταναλωτή ποια είναι; οι νέοι συνεργάτες πρέπει να αναζητήσουν εκείνες τις αλυσίδες που ξεχωρίζουν στην αγορά τους, που έχουν σωστές διαδικασίες, ένα διαφοροποιημένο προϊόν, ένα ισχυρό brand που αποδεικνύει την αξία του σταθερά και αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση που εμπιστεύεται το κοινό. Δεν έχει νόημα να κυνηγάμε το γρήγορο αλλά το σταθερό κέρδος. ■