«Η Coffee Island έδωσε την ευκαιρία στον καταναλωτή να γίνει κι αυτός κοινωνός σε κάτι σπάνιο»

Κατηγορία: Franchisees Success Stories
Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρτίου 2024
«Η Coffee Island έδωσε την ευκαιρία στον καταναλωτή να γίνει κι αυτός κοινωνός σε κάτι σπάνιο»

Η Κική Τσιμπλίδου γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα στο επιχειρείν. Το πάθος της και η ανάγκη για δράση σε προσωπικό επίπεδο να κάνει κάτι επαγγελματικά, έτσι ώστε να βοηθήσει την οικογένειά της, την οδήγησαν στην απόφαση να ανοίξει τη δική της επιχείρηση. Συνοδοιπόρος της σε αυτό το ταξίδι ήταν από την πρώτη στιγμή η Coffee Island.

Άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Πτολεμαΐδα στις 4 Δεκεμβρίου του 2012, το δεύτερο δικό της κατάστημα στην Κοζάνη το 2018, ενώ το 2021 προχώρησε στο άνοιγμα του δεύτερου Coffee Island στην Κοζάνη.

Μιλώντας για την Coffee Island την περιγράφει ως μια αληθινή οικογένεια, με πυρήνα τη συνεργασία, τη στήριξη και τη διατήρηση του σκοπού της, να είναι ένας κερδοφόρος οργανισμός για όλους τους φορείς της κι όλα αυτά «περιζωσμένα από αγάπη για τον καφέ και τον άνθρωπο».

Για την ίδια, το καλύτερο μάθημα επιχειρηματικότητας που έχει πάρει, είναι πως «ο επιχειρηματίας πρέπει να μπορεί να κάνει σωστή ανάγνωση των συνθηκών και των μεταβολών της αγοράς, έτσι ώστε να δρα άμεσα».

Για ποιο κύριο στοιχείο επιλέξατε την Coffee Island;

Όταν την επέλεξα, στην αρχή, ήταν πλοήγηση σε αχαρτογράφητα νερά. Παρόλα αυτά ενστικτωδώς ήξερα πως το ταξίδι αυτό θα μου έβγαινε σε καλό.

Πόσο και πώς έχει αλλάξει η αγορά καφεστίασης από τότε που ξεκινήσατε;

Η αλλαγή ήταν θεαματική! Θετική και αρνητική. Θετική, γιατί κατά βάση η μεγάλη αλλαγή είναι, ότι έχουμε αύξηση του ανταγωνισμού. Σημείο σοβαρό για την διαμόρφωση των εξελίξεων. Αυτό μας κάνει να μην εφησυχάζουμε, να βελτιώνουμε και να γεννάμε νέες ιδέες. Να μην γινόμαστε υπερόπτες. Να μαθαίνουμε, να παρατηρούμε, να εξελισσόμαστε και να ελισσόμαστε, ώστε να διαμορφώνουμε τις εξελίξεις. Ο ανταγωνισμός αυτός όμως φέρνει και ένα συνεχή αγώνα απλής καθημερινότητας και κάποιες φορές ίσως και επιβίωσης. Ένας αθέμιτος ανταγωνισμός που κουράζει.

Από την άλλη, ο καφές από ρόφημα απόλαυσης, για κάποιους έγινε οικονομικός δείκτης και είδος πολυτελείας κάτι που επηρεάζει τον καταναλωτή και κατά συνέπεια τα καταστήματα. Όλες οι ασταθείς οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις, οι διακυμάνσεις στην ενέργεια κ.τ.λ. δημιουργούν ένα μέλλον αγωνιώδες και αβέβαιο.

Ποια προσωπική αξία εφαρμόζετε με συνέπεια κάθε μέρα;

Η εργατικότητα, η αγάπη μου και η επιθυμία να γίνεσαι διαρκώς καλύτερος.

«Ο επιχειρηματίας πρέπει να μπορεί να κάνει σωστή ανάγνωση των συνθηκών και των μεταβολών της αγοράς, έτσι ώστε να δρα άμεσα»

Ποια είναι η συνταγή σας για να έχετε ανθεκτικότητα;

Συνταγές δεν ξέρω αν υπάρχουν, αλλά διατηρώ ένα επικοινωνιακό τρίπτυχο μεταξύ της εταιρείας, του ανθρώπινου δυναμικού που με πλαισιώνει και των πελατών. Ακολουθούμε τις κατευθύνσεις της εταιρείας φροντίζοντας ευέλικτα να τις προσαρμόζουμε στις τοπικές απαιτήσεις. Στόχος μας στην επιλογή του προσωπικού είναι, να βρίσκουμε άτομα που να ταιριάζουν μεταξύ τους. Όταν αυτό το καταφέρνουμε, το αποτέλεσμα για το προσωπικό αλλά και για τον επισκέπτη στο κατάστημα μας, είναι πραγματική εμπειρία.

Με ποιες ενέργειές σας νιώθει ο καταναλωτής την εμπειρία Coffee Island;

Ζητώ πάντα από τους συνεργάτες μου να χαμογελούν και να είναι περιποιημένοι. Θέλω να είναι καθαροί και ατσαλάκωτοι. Τα κορίτσια μας να φορούν ένα κραγιονάκι γιατί έτσι ενισχύουν την βλεμματική επικοινωνία.

Όλοι έχουμε προβλήματα και το καταλαβαίνω, αλλά επιθυμώ να τα αφήνουμε έξω από το μαγαζί. Για δύο λόγους. Ο ένας είναι γιατί αυτό θα είναι ευεργετικό για τον ίδιο τον πληττόμενο (θα ξεφορτωθεί, θα ξεχαστεί από το πρόβλημα του, θα παρασυρθεί από την ροή της ημέρας) και ο δεύτερος λόγος είναι ότι αυτά τα 5-10 λεπτά που βρίσκεται ο επισκέπτης στον χώρο μας, είναι δικά του λεπτά. Πληρωμένα λεπτά. Δικαιούται να φτιάξουμε την ημέρα του. Να του χαρίσουμε την πιο ζωηρή καλημέρα μας και την πιο γλυκιά καλησπέρα μας με το ομορφότερο χαμόγελο.

Πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση στην αγορά του καφέ;

Αναγκαία θα έλεγα! Τα πράγματα εξελίσσονται γρήγορα και παντού. Έτσι κι εμείς επιβάλλεται να είμαστε ενημερωμένοι, διαβασμένοι και καλά εκπαιδευμένοι. Άλλωστε δεν μπορούμε να αφήνουμε στην τύχη της την απόδοση που θέλουμε να πετυχαίνουμε. Ο δικός μας καταναλωτής βλέπει. Τον έχουμε κάνει να είναι ένας απαιτητικός και ψαγμένος!

Πως βοηθά τη μάρκα Coffee Island το direct trade με τις φάρμες καφέ;

Έβαλε σφραγίδα την διαφορετικότητα. Ο χώρος κατάλαβε πως η Coffee island έχει δύναμη. Έδωσε την ευκαιρία στον καταναλωτή να γίνει κι αυτός κοινωνός σε κάτι σπάνιο και να νιώσει τυχερός που μπορεί να επιλέγει στο δικό του ποτήρι να υπάρχει κάτι μοναδικό.

Ποιες καλές πρακτικές εφαρμόσατε για περισσότερες πωλήσεις;

Οι ίδιες τεχνικές δεν έχουν πάντα τις ίδιες εγγυημένες πωλήσεις. Ανά εποχή και κατάσταση το αποτέλεσμα μεταβάλλεται. Σίγουρα όμως το να μπορούμε να ελισσόμαστε, να προσαρμοζόμαστε και να μπορούμε να προωθούμε είναι βέλη στη φαρέτρα μας. Δεν πουλάμε ποτέ με βάση το πορτοφόλι μας και τη γεύση μας..

Ποιες καλές πρακτικές δημιουργούν πιστότητα;

Οι διαπροσωπικές σχέσεις, το καλό όνομα της εταιρείας και η άριστη ποιότητα του προϊόντος.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

COFFEE ISLAND