Ο Θωμάς Τσαλταμπάσης, franchisee δύο καταστημάτων Coffee Island στη Θεσσαλονίκη, μιλά στο FRANCHISE SUCCESS για την συνεργασία του με την εταιρεία, πώς την επέλεξε και ποια η υποστήριξη που λαμβάνει. «Τα καταστήματά μας παρουσιάζουν μία σταθερά ανοδική πορεία και ποιος ξέρει; Ίσως «τριτώσει» το καλό», αναφέρει χαρακτηριστικά!
O κ. Τσαλταμπάσης, επί 35 χρόνια διατηρούσε οικογενειακή επιχείρηση με βασικό προϊόν την μπουγάτσα και άλλα πιτοειδή, σε ένα από τα εμπορικότερα σημεία της πόλης. Με το πέρασμα των χρόνων και την οικονομική κρίση που βίωσε η χώρα, η επιχείρησή του άρχισε να φθίνει. «Παρατηρώντας την τάση της αγοράς, ήταν φανερό πως το κοινό άρχισε να στρέφεται σε επώνυμα και εύκολα αναγνωρίσιμα brands. Όταν δε οι κόρες μου, τελειώνοντας το πανεπιστήμιο, ήρθαν αντιμέτωπες με την ανεργία και την αναζήτηση εργασίας στο εξωτερικό, αποφάσισαν να δραστηριοποιηθούν και αυτές πια στον χώρο της εστίασης. Μετά από έντονο ψάξιμο, πολύ προβληματισμό και γνωρίζοντας ότι δεν έχουμε το περιθώριο του λάθους, αποφασίσαμε ότι είναι πιο ασφαλές να επενδύσουμε σε ένα ισχυρό brand name που θα μπορούσε να μας παρέχει αναγνωρισιμότητα, τεχνογνωσία, καλύτερη αντίληψη της αγοράς και του μέλλοντος της», επισημαίνει ο κ. Τσαλταμπάσης.
Πώς προχωρήσατε στη συνεργασία με την Coffee Island και πώς την ξεχωρίσατε από τα υπόλοιπα brands του χώρου;
Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση, παρακολουθούσαμε την αγορά και την επισκεψιμότητα των διαφόρων brands. Από την αρχή, η Coffee Island ήταν στα φαβορί μας. Η ποιότητα των προϊόντων, το στήσιμο των καταστημάτων, η φιλική, ζέστη και ταυτόχρονα άκρως επαγγελματική ατμόσφαιρά τους, ταίριαζε στην αισθητική μας. Παράλληλα, διαπιστώναμε ότι στη συνείδηση των περισσότερων νέων -και όχι μόνο- η ποιότητα στον καφέ ήταν συνυφασμένη με την Coffee Island. Είχαμε, εξάλλου, ήδη επιβεβαιώσει την ασφάλεια του brand σε σύμβουλο επιχειρήσεων. Ωστόσο, επισκεφτήκαμε και άλλες εταιρείες. Καταλήξαμε στην Coffee Island αφού οι όροι και οι προϋποθέσεις συνεργασίας ήταν απόλυτα κατανοητοί και λογικοί, τα οράματα και οι στόχοι κοινοί, οι προοπτικές ανάπτυξης πάρα πολύ καλές.
Πώς θα περιγράφατε το πρώτο διάστημα της συνεργασίας;
Από τη στιγμή που καταλήξαμε στο ότι θα προχωρήσουμε μαζί, όλα κύλησαν ομαλά και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Από την αναζήτηση της περιοχής και του συγκεκριμένου καταστήματος, μέχρι το στήσιμο και το άνοιγμα της νέας μας επιχείρησης, ο επαγγελματισμός, η ευγένεια, η βαθιά γνώση του αντικειμένου των ανθρώπων της Coffee Island, η ανθρώπινη επαφή μαζί τους, δεν μας άφησαν στιγμή το περιθώριο να προβληματιστούμε ή να αμφιβάλλουμε για την ορθότητα της επιλογής μας. Η Coffee Island και οι άνθρωποί της ήταν εκεί σε κάθε μας βήμα. Να μας βοηθήσουν, να μας καθοδηγήσουν, επιβεβαιώνοντας αυτό που από την αρχή μας είχαν πει: «Στην Coffee Island είμαστε μια οικογένεια»!
Πώς σας υποδέχτηκε η τοπική αγορά;
Με ενθουσιασμό! Εισπράτταμε καθημερινά τα «Επιτέλους, κι ένας σωστός καφές στη γειτονιά μας»! Το προϊόν και η ποιότητά του ήταν γνωστά κι αναγνωρίσιμα. Έμενε να κερδίσουμε τους πελάτες μας σε καθημερινή βάση, αφού ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι επιλογές των καταναλωτών πολλές. Σε όλη αυτή την προσπάθεια οι άνθρωποι της Coffee Island ήταν συνεχώς κοντά μας. Σε κάθε πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε είχαμε την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια της εταιρείας, ακόμη και πέρα από ό,τι προέβλεπε η σύμβασή μας.
Τι είδους υποστήριξη και εκπαίδευση έχετε λάβει από την αρχή της συνεργασίας σας έως σήμερα;
Δεν υπάρχει τεχνογνωσία, εκπαίδευση ή όποιου άλλου είδους υποστήριξη που δεν σου παρέχει η Coffee Island. Τόσο εμείς όσο και οι υπάλληλοί μας, λάβαμε την αρχική πενθήμερη και αρκετά εντατική εκπαίδευση στο Coffee Campus, στην Πάτρα. Από κει και ύστερα, συντελείται διαρκώς σειρά ημερίδων και σεμιναρίων, που τον τελευταίο χρόνο λόγω Covid-19 γίνονται διαδικτυακά, την οποία έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε και εμείς αλλά και οι υπάλληλοί μας. Μέσω του Campus, η εταιρεία ενημερώνει και εκπαιδεύει διαρκώς σε οτιδήποτε νέο.
Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην επιτυχημένη λειτουργία των καταστημάτων σας;
Η ασφάλεια που παρέχει στον καταναλωτή το brand, η ευρεία αναγνωρισιμότητα και αποδοχή του. Αυτό, βέβαια, δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε αναίτιο. Η ποιότητα των ροφημάτων μας σαφώς υπερέχει, οι τιμές τους είναι, ωστόσο, προσιτές και οι πελάτες μας, συνδυάζοντας κάποιο προϊόν από την πλούσια γκάμα επιλεγμένων ζεστών και κρύων συνοδευτικών που τους παρέχουμε, μπορούν να καλύψουν κάθε τους ανάγκη σε κάθε στιγμή της μέρας. Σε ό,τι μας αφορά, θεωρούμε πώς το τρίπτυχο της επιτυχίας έχει να κάνει με την αγάπη σε αυτό που κάνουμε, τον σεβασμό στον εαυτό μας και τον σεβασμό στους πελάτες μας. Αν σε αυτό προσθέσουμε το χαμόγελο, τη φιλική συμπεριφορά και την ειλικρινή διάθεση να χαρίσουμε στους καταναλωτές μας μία όμορφη στιγμή μέσα στη μέρα, πετυχαίνουμε αυτό που λέμε στην Coffee Island «μοναδική εμπειρία».
Σε περιόδους κρίσης, όπως για παράδειγμα με την πανδημία του Covid-19, ποια υποστήριξη έχει χρειαστεί και έχετε λάβει από την εταιρεία;
Η πανδημία του Covid-19 δημιούργησε σε όλους μας μία ανασφάλεια για το πώς θα διαχειριστούμε το όλο θέμα, ώστε να διασφαλίσουμε την υγεία τη δική μας και των πελατών μας. Η εταιρεία ήταν δίπλα μας από την πρώτη στιγμή, ενημερώνοντάς μας τόσο για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας, όσο και για τα νομοθετικά πλαίσια λειτουργίας μας στην παρούσα φάση. Σημάνσεις και έντυπο ενημερωτικό υλικό στάλθηκαν από την αρχή της πανδημίας, όπως και σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουμε σε κάθε περίπτωση. Ο Field Agent ήταν και είναι διαρκώς σε επαφή μαζί μας, εξετάζοντας και τα μέτρα που πρέπει να παίρνουμε κάθε φορά, όπως και το πώς θα εξακολουθούμε να είμαστε μια υγιής και επικερδής επιχείρηση στην παρούσα κατάσταση. Να σημειώσουμε εδώ ότι τα καταστήματα Coffee Island έχουν λάβει πιστοποίηση Covid Shield από τον ανεξάρτητο φορέα TÜV Austria.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise της Coffee Island, εδώ.