Το ArGOODaki, ο καθιερωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς των Goody’s Burger House, πιστό στη διαχρονική του δέσμευση για τη στήριξη παιδιών σε ανάγκη, αυτό το Πάσχα στηρίζει έμπρακτα τον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα».
Ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης λειτουργούν ως επένδυση για τα δίκτυα franchise με μετρήσιμα αποτελέσματα και οφέλη, που αφορούν τόσο στην ίδια την επιχείρηση όσο και στο κοινωνικό σύνολο.
Ξεκινώντας από το Σάββατο 11 Απριλίου και μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα, τα Goody’s Burger House θα διαθέτουν €1 από κάθε παραγγελία delivery στους σκοπούς του συλλόγου. Στόχος των Goody’s Burger House είναι να υποστηρίξουν το πολύ σημαντικό έργο του συλλόγου «Φλόγα», σε μια εποχή που η προσοχή όλων μας είναι στραμμένη σε άλλες προτεραιότητες, δυσχεραίνοντας την προσπάθεια ανεύρεσης πόρων για τη λειτουργία του.
Παράλληλα, το ArGOODaki αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να ενώσει όλα τα παιδιά που μένουν στο σπίτι αποκομμένα από την καθημερινότητά τους, μεταδίδοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας και αλληλεγγύης.
Από το Σάββατο, 11 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα, 19 Απριλίου, σε κάθε παραγγελία delivery θα περιλαμβάνεται και μια συλλεκτική ζωγραφιά ArGOODaki. Το κάθε παιδί θα μπορεί να χρωματίσει τη ζωγραφιά, να γράψει επάνω τη δική του ευχή και σε μια συμβολική κίνηση να την κρεμάσει στο μπαλκόνι ή στο παράθυρό του. Με αυτό τον τρόπο, οι ευχές όλων των παιδιών ενώνονται σε μια αλυσίδα αγάπης, η οποία μεταδίδει ένα θετικό μήνυμα δύναμης σε όλη την πόλη.
Με κεντρικό μήνυμα «Η αγάπη πάντα βρίσκει τρόπο», η πρωτοβουλία των Goody’s Burger House φιλοδοξεί να απαλύνει το συναίσθημα της απομόνωσης των παιδιών που μένουν αναγκαστικά στο σπίτι αυτή την εποχή. Επιπλέον, με όχημα το ArGOODaki, η αγάπη των παιδιών αλλά και όλων μας μεταφέρεται σε εκείνα τα παιδιά, που βιώνουν αναγκαστικά την απομόνωση δίνοντας καθημερινά έναν αγώνα ζωής.
Το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ArGOODaki των Goody’s Burger House, αποτελεί έναν καταξιωμένο θεσμό κοινωνικής προσφοράς, που ενώνει διαχρονικά χιλιάδες κοινωνικά ευαισθητοποιημένους καταναλωτές σε μία εκστρατεία προσφοράς και έμπρακτης αγάπης για τα παιδιά σε ανάγκη. Τα αποτελέσματα του προγράμματος είναι εντυπωσιακά, καθώς λειτουργώντας με συνέπεια από το 2002, έχει συγκεντρώσει πάνω από 4.000.000 ευρώ, έχει υλοποιήσει 16 ολοκληρωμένα έργα σε συνεργασία με επιλεγμένα ιδρύματα , συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας περισσοτέρων από 16.000 παιδιών και των οικογενειών τους.