
Ο Αλέξης Τσεμπερίδης τους τελευταίους 3 μήνες διαθέτει το δικό του κατάστημα Mon Kulur στην περιοχή Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει προκαλέσει η πανδημία COVID-19, ο ίδιος νιώθει πολύ ικανοποιημένος για την επιλογή του βλέποντας ότι το κοινό έχει αγκαλιάσει το επιχειρηματικό του βήμα.
Ο κ. Τσεμπερίδης για χρόνια υπήρξε μάχιμος ποδοσφαιριστής. Ύστερα από έναν τραυματισμό αλλά και επειδή “μεγάλωσε για ποδόσφαιρο” αποφάσισε να εγκαταλείψει τα γήπεδα και να μπει δυναμικά στο χώρο της εστίασης μέσω franchising.
«Δεν είχα καμία σχέση με το χώρο. Μια συνεργασία franchise σου δίνει περισσότερη ασφάλεια. Υπάρχουν άτομα που είναι δίπλα σου και σου δίνουν λύσεις για ό,τι θέμα προκύψει. Σε κατευθύνουν.»
Γιατί επιλέξατε να συνεργαστείτε με το Mon Kulur;
Κάνοντας για αρκετούς μήνες έρευνα αγοράς τελικά κατέληξα στο Mon Kulur διότι είναι κάτι το μοναδικό. Έχουν ένα πολύ καλό και ποιοτικό καφέ που συνδυάζεται με το κουλούρι. Δεν νομίζω ότι μπορώ να βρω ένα ανάλογο κατάστημα σαν αυτό. Προσφέρουμε 2 προϊόντα που όλοι έχουμε ανάγκη καθημερινά. Μου γοήτευσε ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η εταιρεία και ήθελα να μπω στην οικογένεια του Mon Kulur.
Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε από τη μητρική εταιρεία για την προετοιμασία και την εκπαίδευσή σας, πριν την έναρξη του δικού σας καταστήματος;
Με βοήθησαν πολύ και οι ιδρυτές του Mon Kulur αλλά και ο Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της εταιρείας THE FRANCHISE CO., λύνοντας μου κάθε απορία. Είναι κάθε στιγμή δίπλα σου αν εσύ χρειαστείς κάτι. Ακόμα και τώρα, μετά απο δυο μήνες, μου λύνουν κάθε απορία για τις παρασκευές. Είναι δίπλα μας. Λόγω κορωνοιού είχαμε διάφορες δυσκολίες. Για παράδειγμα δυσκολεύτηκα να βρω ένα κατάστημα γιατί δεν μπορούσα να κινηθώ εύκολα. Γενικά εγώ που είμαι νέος στη δουλειά και δεν ξέρω πως λειτουργεί η διαδικασία, μου έλυσαν τα χέρια.
Όσον αφορά την εκπαίδευση πέρασα και εγώ και όλο το προσωπικό μου. Πήγαμε στο κατάστημα στο Γουδί και εκπαιδευτήκαμε από τα παιδιά εκεί. Ήταν όλοι επεξηγηματικοί και υπομονετικοί να μας τα δείξουν όλα από την αρχή. Ήταν πάρα πολύ ευγενικοί. Και φυσικά πριν ανοίξει το μαγαζί ήταν εδώ μαζί μας για να βοηθήσουν στο ξεκίνημα. Για 10 μέρες ήταν εδώ. Έφυγαν και ξαναγύρισαν για να δουν αν όλα είναι καλά και αν χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω. Είχαμε συνεχή υποστήριξη και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Ανοίγοντας στην περιοχή του Χαριλάου ποια ήταν η ανταπόκριση του κόσμου; Τι ακούσατε από τους πελάτες;
Στην αρχή θέλαμε λίγο χρόνο για να μας μάθουν όπως κάθε καινούργιο μαγαζί. Στην Θεσσαλονίκη δεν ήταν ακόμα τόσο γνωστό το Μon Κulur. Μετά από σύντομο χρονικό διάστημα έχω αποκτήσει πιστούς πελάτες, οι οποίοι είναι και πάρα πολλοί. Πάνω από το μισό μου τζίρου είναι σταθεροί πελάτες που αυτό σημαίνει ότι όσοι το δοκίμασαν έχουν δεθεί με το προϊόν.
Ποια είναι τα συμπεράσματα από τον πρώτο μήνα λειτουργίας;
Παρόλη τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω πανδημίας, εμείς είμαστε καλά. Δεν έχω μεγάλη πτώση γιατί έχω ένα καλό προϊόν και έχουμε ένα εξαιρετικό προσωπικό. Για αυτό το λόγο έχουμε μπει στην καθημερινότητα τους και τους είμαστε απαραίτητοι. Έχω δίπλα μου ένα δίκτυο που με στηρίζει κάθε στιγμή, ό,τι κι αν συμβεί.