Αν το προϊόν είναι ο βασιλιάς, τότε το concept είναι ο θρόνος του. Και το Burger Lab δεν στήθηκε απλώς για να «πουλήσει burger». Στήθηκε για να δώσει ταυτότητα σε ένα είδος που στην Ελλάδα συχνά συγχέεται με το γρήγορο και πρόχειρο.
«Από την αρχή ήξερα ότι δεν θέλω να κάνω απλά ένα μαγαζί με μπέργκερ. Ήθελα να χτίσω μια εμπειρία. Μια κουζίνα καθαρά αμερικάνικη, με υλικά που δεν ντρέπεσαι να τα δώσεις στα παιδιά σου» σημειώνει ο Γιώργος Τσαγκαράκης.
Το concept συνδυάζει την premium αίσθηση με το προσιτό περιβάλλον, φέρνοντας ένα σύγχρονο, καθαρό και ποιοτικό μοντέλο, κατάλληλο για dining, delivery και takeaway.
Η στρατηγική διαφοροποίησης
Το Burger Lab «χτίστηκε» στο Ηράκλειο — μια πόλη γεμάτη πίτες και γυροσκοπικά. Μέσα σε αυτή την αγορά, κατάφερε όχι απλώς να σταθεί, αλλά να ξεχωρίσει.
«Γιατί να δώσει κάποιος 6 ευρώ για γύρο αμφίβολης ποιότητας και να μην δώσει 9-10 ευρώ για ένα burger με Black Angus και σπιτικό ψωμί;»
Η διαφοροποίηση βασίζεται στην ποιότητα, τη σταθερότητα και το ξεκάθαρο positioning: το Burger Lab δεν προσπαθεί να τα κάνει όλα. Δεν θα βρείτε μακαρονάδες, ούτε τάσεις «πασπαρτού». Είναι ένα concept με σαφείς αρχές, που δεν αλλοιώνονται για λόγους μόδας.
Γιατί αυτό αφορά τον franchisee;
Ένα franchise concept πρέπει να είναι καθαρό, τυποποιήσιμο και ξεχωριστό. Το Burger Lab προσφέρει όλα αυτά:
- Καθαρή ταυτότητα (premium american-style burger)
- Εύκολη επικοινωνία προς το κοινό (όχι «μπέρδεμα» στο μενού)
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αγορές που κυριαρχούν τα «εύκολα» street food
«Δεν θα δείτε στο Burger Lab να μπαίνει σουβλάκι επειδή έγινε trend. Αν το κάνω αυτό, έχασα την ταυτότητά μου. Και αν χάσουμε την ταυτότητα, τότε τι franchise να κάνουμε;»
Ένα concept έτοιμο για αναπαραγωγή
Το Burger Lab είναι δοκιμασμένο τόσο ως ghost kitchen όσο και ως φυσικό κατάστημα. Έχει αποδείξει ότι:
- λειτουργεί σε δύσκολες συνθήκες (π.χ. πανδημία)
- προσαρμόζεται σε διαφορετικούς τύπους πελατών (καθιστοί, delivery, τουρίστες)
- κερδίζει κοινό χάρη στην αίσθηση αυθεντικότητας και όχι λόγω μόδας
Αυτό σημαίνει πως ο franchisee παίρνει ένα concept δοκιμασμένο, με εύρος εφαρμογής και δυνατότητα επέκτασης σε τουριστικές, ηπειρωτικές ή ημιαστικές περιοχές.
Το Burger Lab δεν χρειάζεται να αποδείξει ποιο είναι. Το έχει ήδη κάνει με τη στάση του. Ένα καθαρό, αυθεντικό concept που σέβεται τον πελάτη και δίνει στον franchisee ένα σύστημα με αρχές, δυναμική και διαχρονικότητα.
«Δεν θέλω να μεγαλώσω επειδή είναι της μόδας το burger. Θέλω να μεγαλώσω επειδή το προϊόν μου αξίζει. Και αυτό βλέπω ότι συμβαίνει».



