Η insurancemarket.gr λανσάρει τη νέα διαφημιστική καμπάνια της με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Αντώνη Κρόμπα στο ρόλο του συμβούλου σύγκρισης και slogan το «Άστο πάνω μας».
Η insurancemarket.gr είναι ευρύτερα γνωστή ως το success story που αναπτύχθηκε ακολουθώντας το moto «Συγκρίνω, Επιλέγω, Κερδίζω» και επέτυχε να ψηφιοποιήσει την ελληνική ασφαλιστική αγορά αξιοποιώντας τη τεχνολογία αιχμής και την τεχνητή νοημοσύνη.
Σήμερα κατέχει τη θέση του leader στην αγορά των online ασφαλίσεων ενώ συνεχίζει να πρωτοπορεί εισάγοντας το πρώτο phygital επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο αναπτύσσεται αποκλειστικά μέσω franchising.
Με ένα ήδη έτοιμο και ευρύ πελατολόγιο, ένα δίκτυο ισχυρών συνεργατών στους τομείς της ασφάλισης, της ενέργειας και του banking και αλλά και με συνεχείς και επιτυχημένες καμπάνιες, όπως η τελευταία με slogan το «Άστο πάνω μας » η insurancemarket.gr εξασφαλίζει στους franchisees της ταχύτατη διείσδυση σε κάθε τοπική αγορά και άμεση ρευστότητα.
Η insurancemarket. gr απαντά σε κάθε ερώτημα των πελάτων της
Με χιουμοριστική διάθεση, η καμπάνια της Insurancemarket.gr δίνει απαντήσεις στις βασικές ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με την ασφάλισή τους, με τρόπο εύκολο και κατανοητό. Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, απαντώντας σε αληθινά (βάσει έρευνας) ερωτήματα των Ελλήνων ασφαλιζόμενων, τους δίνει έξυπνες λύσεις και συμβουλές για να επιλέξουν το καλύτερο για αυτούς πρόγραμμα, συγκρίνοντας την αγορά, ενώ τους προτρέπει να τα διεκδικήσουν όλα στην ασφάλισή τους χωρίς συμβιβασμούς!
Στόχος εξάλλου της Insurancemarket, μέσω αυτής της καμπάνιας, είναι να αποδείξει ότι δεν είναι μόνο η καλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης ασφαλιστικών προϊόντων αλλά πραγματικά ο #1 τρόπος ασφάλισης στην Ελλάδα καθώς προσφέρει κορυφαία 24ωρη εξυπηρέτηση, έμπειρο τμήμα ζημιών, εγγύηση χαμηλότερης τιμής, μοναδικές παροχές, όπως δωρεάν εξωδικαστικό συμβιβασμό και best price alert στην ανανέωση, άμεση ηλεκτρονική αποστολή του συμβολαίου και πολλά άλλα.
O Διευθυντής Marketing & Στρατηγικής της Insurancemarket, Στέφανος Φαλκονάκης, ανέφερε σχετικά στο insuranceworld.gr: «Υποδεχόμαστε έναν νέο χαρακτήρα, ο οποίος μέσα από το χιούμορ του και τις έξυπνες ατάκες του θα βοηθήσει τους Έλληνες καταναλωτές να τολμήσουν να εξερευνήσουν την ασφάλεια τους online και να βγουν κερδισμένοι τόσο σε επίπεδο τιμής όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης».
Παρακολουθείστε τα βίντεο της νέας καμπάνιας της insurancemarket.gr εδώ.