Αγορά Υπηρεσιών και Δίκτυα Franchise – IONIOS BROKERS

Κατηγορία: Η Αγορά του Franchising
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβρουαρίου 2014

Ο υποψήφιος πρέπει να εστιάσει στην προσωπικότητα, εμπειρία και ευρηματικότητα των δημιουργών του franchise, στο κλίμα συνεργατικότητας που έχει δημιουργηθεί στον οργανισμό, βεβαίως στην αρτιότητα και αποτελεσματικότητα των δομών και κατά δεύτερη προτεραιότητα στην εμβέλεια του brand name γιατί αν υπάρχουν οι βασικές προϋποθέσεις το brand name χτίζεται.

Μάρκος Ροντογιάννης Δ/νων Σύμβουλος της IONIOS BROKERS

F.S.: Ποιες τάσεις θεωρείτε κυρίαρχες ή θα προκύψουν το επόμενο χρονικό διάστημα στην αγορά παροχής υπηρεσιών;

Μ.Ρ.: Θεωρούμε δεδομένο ότι και οι τρεις τομείς παροχής υπηρεσιών στους οποίους δραστηριοποιούμαστε – Ασφάλειες – Real Estate – Χρηματοοικονομικά θα γνωρίσουν ανάπτυξη κατά το επόμενο διάστημα.

F.S.: Ποιες κατηγορίες ευνοούνται στις σημερινές οικονομικές συνθήκες;

Μ.Ρ.: Κατά την άποψή μας ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης και ιδιαίτερα οι τομείς ασφαλειών Σύνταξης και Υγείας ευνοούνται κατά κύριο λόγο, λόγω των γνωστών προβλημάτων της Δημόσιας Υγείας. Ο κτηματομεσιτικός τομέας, με έμφαση την επένδυση στην ακίνητη περιουσία από ξένους επενδυτές, αναμένουμε, ως αποτέλεσμα της σημαντικής μείωσης τιμών ακινήτων και της τουριστικής ανάπτυξης, να παρουσιάσουν σημαντικές ευκαιρίες μέσα στον επόμενο χρόνο.

F.S.: Ποια είναι τα προαπαιτούμενα για την επιτυχία σε κάθε επιμέρους κατηγορία (Αναφερθείτε στο δικό σας πεδίο δραστηριοτήτων).

Μ.Ρ.: Τα προαπαιτούμενα και στις τρεις κατηγορίες ενδιαφέροντός μας είναι κατά την άποψή μας κοινά και συγκεκριμένα: (α) Ευρύτατη προιοντική πλατφόρμα ώστε να επιτυγχάνεται η προσφορότερη λύση στην ικανοποίηση των αναγκών (β) ευρηματικότητα στο σχεδιασμό tailor made προιόντων σε συνεργασία με τους κύριους παρόχους υπηρεσιών και (γ) Πλήρης αντικειμενικότητα στην διαμόρφωση της τελικής πρότασης και πλήρης ανεξαρτησία στην επιλογή της.

F.S.: Ποιο είναι το προφίλ των υποψήφιων franchisees και τι πρέπει να προσφέρει ένα δίκτυο franchise για μια επιτυχημένη συνεργασία;

Μ.Ρ.: Αναζητούμε κυρίως νέους ανεξάρτητα από επαγγελματική κατάρτιση οι οποίοι διαθέτουν (α) αποφασιστικότητα (β) εργατικότητα (γ) ευρηματικότητα και (δ) πίστη στη προοπτική των τομέων δραστηριότητας που υπηρετούμε. Το franchise αναλαμβάνει τα υπόλοιπα στοιχεία της επιτυχίας των εκκολαπτόμενων επιχειρηματιών και συγκεκριμένα (α) την βαθειά γνώση των αντικειμένων (β) την δοκιμασμένη πλατφόρμα λειτουργίας (γ) τη συνεχή υποστήριξη και προσαρμογή στις εξελίξεις.

«Η παροχή υπηρεσιών δίνει τη δυνατότητα σε επίδοξους επιχειρηματίες να διαφοροποιηθούν από την πλειονότητα των franchisees, οι οποίοι στρέφονται κυρίως προς τους κλάδους εστίασης και τροφίμων»

F.S.: Τι μπορεί να προσφέρει το franchising στις οικογενειακές επιχειρήσεις;

Μ.Ρ.: Τεχνογνωσία σε όλες τις μεθόδους προώθησης προϊόντων, νέους ορίζοντες που μόνη της η οικογενειακή επιχείρηση δεν θα μπορούσε ή θα καθυστερούσε να ανακαλύψει, συνεχή εκπαίδευση.

F.S.: Πώς διασφαλίζεται η εκπαίδευση και η αποτελεσματική διαχείριση της γνώσης σε ένα δίκτυο υπηρεσιών;

Μ.Ρ.: Διασφαλίζονται με τη δημιουργία ενός εσωτερικού γνωστικού υλικού σχεδιασμένου από τα εξειδικευμένα στελέχη της Εταιρίας σε συνδυασμό και συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες εγνωσμένης εμπειρίας και σε συνεργασία με τα εκπαιδευτικά κέντρα των Εταιριών που εκπροσωπούνται. Το εκπαιδευτικό υλικό ελέγχεται συνεχώς και επικαιροποιείται σύμφωνα με τις εξελίξεις. Η διεργασίες αυτές προϋποθέτουν μια σημαντικότατη επένδυση εκ μέρους της εταιρείας.

F.S.: Τι είδους μοντέλα ανάπτυξης προσφέρονται (π.χ. multiunit, areadevelopment κ.λπ.)

Μ.Ρ.: Κατά την άποψή μας δεν υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση μοντέλων ανάπτυξης. Η Εταιρεία μας επεξεργάζεται συνεχώς τις δυνατότητες αλλά στη παρούσα φάση λειτουργεί ένα κλασσικό μοντέλο Unit Franchise σπανιότατα επεκτεινόμενο σε multi unit. Area development έχει χρησιμοποιηθεί σε περιοχές εκτός Αττικής.

F.S.: Γιατί να επενδύσει κάποιος στην αγορά παροχής υπηρεσιών; Που θα πρέπει να εστιάσει την προσοχή του ο υποψήφιος franchisee και με ποια κριτήρια να επιλέξει την κατηγορία, το concept και την αλυσίδα;

Μ.Ρ.: Η παροχή υπηρεσιών είναι ένα σχετικά καινούργιος κλάδος όσον αφορά στην ανάπτυξή του μέσω του franchise. Δίνει τη δυνατότητα σε επίδοξους επιχειρηματίες να διαφοροποιηθούν από την πλειονότητα των franchisees οι οποίοι στρέφονται κυρίως προς τους κλάδους εστίασης και τροφίμων. Βέβαια ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει κλίση προς την παροχή περισσότερο άυλων προϊόντων και να μπορεί να πιστεύει αλλά και να διαδίδει τη πίστη του σ’ αυτά. Ο υποψήφιος πρέπει να εστιάσει στην προσωπικότητα, εμπειρία και ευρηματικότητα των δημιουργών του franchise, στο κλίμα συνεργατικότητας που έχει δημιουργηθεί στον οργανισμό, βεβαίως στην αρτιότητα και αποτελεσματικότητα των δομών και κατά δεύτερη προτεραιότητα στην εμβέλεια του brand name γιατί αν υπάρχουν οι βασικές προϋποθέσεις το brand name χτίζεται.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

IONIOS NEW AGENCY