Franchise Expand Abroad
  • El
  • En
  • Fr

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας:
  • Trademark Service LE AB
  • Tηλ:
  • +46 8 502 55 700
  • E-mail:
  • master@husse.com
  • Website:
  • www.husse.com

ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ FRANCHISEE

Οι franchisees της Husse είναι κατά βάση ιδιοκτήτες κατοικιδίων που θέλουν να εισχωρήσουν στη αγορά των pet, την ίδια στιγμή που επιθυμούν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση. Το να γίνει κανείς master franchisee της Husse ή εμπορικός αντιπρόσωπος (unit franchisee) είναι ένας τρόπος για να πραγματοποιηθούν και οι δύο αυτές επιθυμίες.

Στόχος του master franchisee της Husse στην Ελλάδα είναι να αποκτήσει τα αποκλειστικά δικαιώματα του brand σε ολόκληρη τη χώρα, διατηρώντας μετοχές του προϊοντικού εύρους. Παράλληλα, στοχεύει στην οικοδόμηση ενός δικτύου με unit- franchisees (εμπορικούς αντιπροσώπους) ώστε με τη σειρά τους να αναπτύξουν κι εκείνοι τη δική τους τοπική επιχείρηση και πελατειακή βάση. Ο master franchisee της Husse θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα εντός Ελλάδος ώστε να προμηθεύει τους unit- franchisees με προϊόντα της εταιρείας καθώς θα χτίζουν τη δική τους επιχείρηση μέσω του συστήματος franchise.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ FRANCHISORS

Xsmall_husse-personnel2

26/03/2019

ΝΕΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

24/04/2019

Συνέχεια

11/04/2019

06/03/2019

12/02/2019

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο Ύψος Επένδυσης:
  • €50,000
  • Entry fee:
  • €25,000
  • Royalties:
  • 5%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή:
  • €5000 για αρχική επένδυση πλάνου marketing προσέλκυσης franchisees

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising:
  • 1987 / 1991
  • Eμπειρία franchisee:
  • Κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee:
  • Κρίνεται απαραίτητη

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Για περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:














Το απαραίτητο εργαλείο για το σύγχρονο επιχειρηματία
100 - 102 Papanikoli Str., 152 32 Halandri
Tηλ: 210 6756200, fax: 210 6752864, e-mail: info@franchise-success.gr , info@franchiseportal.gr
Web Design and Development by Generation Y