Teaser_media_strom_niarxos

"Νέες τεχνολογίες και νέες μεθόδοι παραγωγής με σεβασμό στο περιβάλλον και τον καταναλωτή"

Γιώργος Νιάρχος, Εμπορικός Διευθυντής

Βασική αρχή της Media Strom είναι ότι ο ύπνος είναι η 3η βασικότερη ανάγκη του ανθρώπου μαζί με το οξυγόνο και το νερό, γι αυτό και έχει δημιουργήσει 5 σειρές από πρωτοποριακά στρώματα- που παράγονται με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό και αυστηρά επιλεγμένα υλικά, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και υγιεινή του τελικού προϊόντος. Φυσικά σε αυτά προστίθενται οι υψηλής αισθητικής κρεβατοκάμαρες, μεγάλη  ποικιλία ανατομικών μαξιλαριών, λευκά είδη και προστατευτικά στρώματος, ώστε να αποκτά κανείς ένα ολοκληρωμένο σύστημα ύπνου.

F.S.: Κύριε Νιάρχε, παρατηρείται το φαινόμενο ότι όλο και περισσότερες εταιρείες του ευρύτερου χώρου του οικιακού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνουν τα στρώματα στο προϊοντικό μίγμα τους. Πιστεύετε πως η τάση ενισχύει τη θέση των εξειδικευμένων καταστημάτων;

Γ.Ν.: Οι εταιρείες αυτές που όπως εύστοχα παρατηρείτε αρχίζουν να συμπεριλαμβάνουν το στρώμα και τα σχετικά είδη στο προϊοντικό μίγμα τους διαπιστώνουν σήμερα αυτό για το οποίο εμείς προετοιμαζόμαστε για χρόνια. Η αγορά στρώματος έχει περάσει σε μια φάση έντονης και διαρκώς κλιμακούμενης αυξητικά ζήτησης.  Ο καταναλωτής ψάχνει ολοκληρωμένες λύσεις και απαιτεί πλήρη γκάμα προϊόντων. Αναζητά όχι κάποιον που μπορεί να του πουλήσει ένα στρώμα αλλά τον ειδικό που μπορεί να το συμβουλεύσει και να το βοηθήσει να επιλέξει το κατάλληλο για αυτόν στρώμα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο και μόνο επειδή μια επιχείρηση προσθέτει το στρώμα στο προϊοντικό της μίγμα. Απαιτεί εξειδίκευση. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Απαιτεί πολύχρονη έρευνα, εμπειρία και επενδύσεις.   Για παράδειγμα, η Media Strom, ο ηγέτης του κλάδου, είναι μια εταιρεία σε συνεχή ανάπτυξη αφού φροντίζει να εξελίσσεται και να υιοθετεί νέες τεχνολογίες, νέα υλικά και νέες μεθόδους παραγωγής, οι οποίες σέβονται το περιβάλλον και τον καταναλωτή και προάγουν την ποιότητα του ύπνου. Είναι κατανοητό πως έχει καθαρό πλεονέκτημα σε αυτήν τη συγκυρία.

F.S.: Πως θα πρέπει να κινηθούν τα καταστήματα στρωμάτων/υπνοσυνόλων για να κερδίσουν περαιτέρω μερίδια της συγκεκριμμένης αγοράς;

Γ.Ν.: Το κλειδί της επιτυχίας συνίσταται στη λειτουργία επώνυμου, εξειδικευμένου και ειδικά διαμορφωμένου καταστήματος και στην εκπροσώπησή του από κατάλληλα καταρτισμένο πωλητή-σύμβουλο. Σε πρακτικό επίπεδο απαιτείται πολλή δουλειά, έγκαιρος προγραμματισμός και κατάλληλες επενδύσεις. Οι «αφανείς» για τους πολλούς επενδύσεις που κάναμε τα προηγούμενα χρόνια δυναμώνοντας την οικονομική μας θέση, ερευνώντας και αξιολογώντας τις τάσεις της αγοράς, εκπαιδεύοντας το προσωπικό μας, βελτιώνοντας την εταιρική μας εικόνα και το προϊοντικό μας μίγμα δίνουν τώρα πια ορατούς καρπούς.

F.S.: Τι προσφέρει η δική σας εταιρεία σε εκπαίδευση, marketing και υποστήριξη στα νέα μέλη της;

Γ.Ν.: Αυτή είναι μία από τις ερωτήσεις που θα προτιμούσα να την απαντήσουν οι υφιστάμενοι συνεργάτες μας προκειμένου να εκφράσουν τη θετική τους άποψη χωρίς να κινδυνεύουν όπως εγώ που εκπροσωπώ την εταιρεία να φανούν υπερβολικοί στη διατύπωση των σχολίων τους. Αυτό που μπορώ να σας πω επιγραμματικά είναι το εξής: Μετά την υπογραφή της Σύμβασης, ο Franchisee και το προς απασχόληση προσωπικό του, δέχεται θεωρητική εκπαίδευση διάρκειας 2 εβδομάδων στο εκπαιδευτικό κέντρο της Media Strom, και στη συνέχεια πρακτική εκπαίδευση σε κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου, αλλά και επί τόπου υποστήριξη από στελέχη της Media Strom. Μέσα από τη σωστή και συστηματική εκπαίδευση που παρέχουμε στους συνεργάτες μας έχουμε καταφέρει σε αυτή την απαιτητική οικονομική συγκυρία όχι μόνο να διατηρήσουμε  αλλά και να αυξήσουμε σημαντικά τον κύκλο εργασιών μας. Αυτό το πετύχαμε όχι μέσα από κάποια «αναγκαστική» συμπίεση των τιμών και των περιθωρίων κέρδους αλλά μέσα από την επαύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρονται από τους άρτια εκπαιδευμένους συνεργάτες μας.  Όσον αφορά στην επικοινωνιακή μας πολιτική, η εταιρεία προετοιμάζει την γενική στρατηγική marketing & πωλήσεων και το κάθε κατάστημα έχει την ευθύνη της προώθησης σε τοπικό επίπεδο, ακολουθώντας πιστά την μέθοδο Marketing της Media Strom.

F.S.: Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν σημαντικές επενδύσεις στο χώρο και ουσιαστική αναβάθμιση της εικόνας των δικτύων. Πού οφείλεται και τι ευκαιρίες προσφέρει η αγορά «ύπνου» σε νέους επιχειρηματίες;

Γ.Ν.: Η αναβάθμιση της εικόνας των δικτύων ήταν σαφές σε εμάς πως ήταν και είναι μονόδρομος.  Η Media Strom εν προκειμένω, θέλοντας να δημιουργήσει το κατάστημα του μέλλοντος που θα παρείχε μοναδική εμπειρία shopping στον επισκέπτη, ανέθεσε σε Ιταλική εταιρεία, η οποία αποτελείται από αρχιτέκτονες, μηχανικούς, στρατηγικούς μελετητές και σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα πρωτοποριακό concept για τα καταστήματα Media Strom.  Όντως η νέα εικόνα των καταστημάτων Media Strom κατάφερε να επιτύχει όλους τους παραπάνω στόχους και ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή εμφάνιση, το μοντέρνο ύφος, τη φιλική ατμόσφαιρα και τη ζεστασιά που αποπνέει ο χώρος προβολής αλλά και την καλαίσθητη τοποθέτηση των εκθεμάτων.  Έτσι πλέον η ξενάγηση στο χώρο αποτελεί μια μοναδική εμπειρία που αφήνει τον επισκέπτη ενθουσιασμένο από τη μεγάλη ποικιλία των ολοκληρωμένων λύσεων ύπνου, τις οποίες μπορεί όχι μόνο να δει, αλλά να αγγίξει, να δοκιμάσει και να παραγγείλει στα μέτρα του. Ο νέος επιχειρηματίας που θα επενδύσει σε μια τέτοια εταιρεία θα βρει μπροστά του όχι μόνο έναν κλάδο με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και κερδοφορίας αλλά και τον κατάλληλο χώρο φιλοξενείας και προβολής των αναβαθμισμένων προϊόντων ύπνου.

F.S.: Πως επηρεάζει η κρίση το χώρο και ποια είναι η άποψή σας για το αύριο του κλάδου;

Γ.Ν.: Θα μου επιτρέψετε να διαχωρίσω τη θέση μου και να μιλήσω για κρίση μόνο όσον αφορά στις νοοτροπίες. Την τρέχουσα οικονομική συγκυρία προτιμώ να την αποκαλώ απαιτητική και ενδυνάμει διακινδυνευόμενη από την υφιστάμενη κρίση στις νοοτροπίες. Με άλλα λόγια, αυτό που θέλω να πω πως για άλλη μια φορά επαληθεύεται το ρητό πως «το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν». Αυτοί είναι που διαμορφώνουν τα «αύριο» κάθε κλάδου. Συνεπώς, για να απαντήσω στην ερώτησή σας για το «ποιο είναι το αύριο στον κλάδο των στρωμάτων» δεν έχω παρά να σας προσκαλέσω να επισκεφτείτε ένα από τα 49 –προς το παρόν- νέα καταστήματα Media Strom.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας