Teaser_miss_price

To Miss Price είναι η αλυσίδα που επαναπροσδιόρισε την αγορά των discount stores, μετατρέποντας τα καθημερινά ψώνια σε διασκεδαστική εμπειρία και προσφέροντας πολλαπλές πηγές κερδοφορίας για τους υποψήφιους franchisees.

miss price galatsi

Η επιτυχία του concept δεν ήταν τυχαία μιας και εμπνευστής του είναι ο Κωνσταντίνος Τηνιακός, ένας επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον χώρο των υπηρεσιών και του εμπορίου εδώ και 32 χρόνια. Σε συνέντευξή του για το frachiseportal.gr, ο κ. Τηνιακός παρουσιάζει τη φιλοσοφία αλλά και τα δυνατά στοιχεία του concept Miss Price…

Πότε και πώς γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας του Miss Price;

Η οικονομική κρίση επηρέασε τους πάντες και άλλαξε την νοοτροπία των καταναλωτών. Έμαθαν να θέτουν προτεραιότητες και να συγκρίνουν τιμές. Η νέα αυτή αγοραστική συμπεριφορά ανέδειξε τις επιχειρήσεις που είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές, στοιχεία που πρεσβεύουν και τη δική μας εταιρική φιλοσοφία μας. Πέρα από τα προϊόντα, βέβαια, έμφαση δόθηκε και στη θετική εμπειρία του πελάτη κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο κατάστημά μας. Με αυτά κατά νου, το 2015 ολοκληρώσαμε τη μελέτη για την έναρξη ενός νέου project με τη διακριτική ονομασία Miss Price. Το πρώτο πιλοτικό κατάστημα της αλυσίδας ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2016,  συνεχίζοντας την εικοσαετή εξέλιξη των εμπορικών δραστηριοτήτων της Tiniakos Group.

Ποια είναι η φιλοσοφία του concept;

Οι σωστές τιμές από μόνες τους δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία. Εξίσου σημαντικός είναι και ο προορισμός. Όλοι είμαστε καταναλωτές και γνωρίζουμε ότι αν έχουμε να επιλέξουμε για την αγορά του ίδιου προϊόντος με την ίδια τιμή ανάμεσα σε δυο σημεία διάθεσης θα επιλέξουμε εκείνο στο οποίο μπαίνουμε και βγαίνουμε ικανοποιημένοι με χαμόγελο και καλή διάθεση. Εκείνο το οποίο επηρεάζει θετικά τις αισθήσεις και αισθανόμαστε ότι κάθε φορά θέλουμε να ανακαλύψουμε κάτι καινούργιο. Η μουσική και η μυρωδιά του καταστήματος μας είναι τόσο ιδιαίτερες που αισθανόμαστε ότι ο πελάτης τις απομνημονεύει με ιδιαίτερη ευχαρίστηση. Επιπλέον, σε εμάς κάθε εποχή έχει τη θέση της στα ράφια, κάτι το οποίο δεν βλέπουμε συχνά σε συνοικιακά καταστήματα. Θα πω λοιπόν ότι η συνολική ικανοποίηση του πελάτη  365 ημέρες τον χρόνο είναι η βασική φιλοσοφία του concept.

miss price galatsi franchise

Ποιες οι ανάγκες του σημερινού καταναλωτή και πώς ανταποκρίνονται σε αυτές τα καταστήματα Miss Price;

Ο σημερινός καταναλωτής θέτει προτεραιότητες στις ανάγκες του, κάνει έρευνα αγοράς και μπορεί να αξιολογήσει την ποιότητα σε σχέση με την τιμή. Λειτουργεί περισσότερο ορθολογιστικά απ’ ότι στο παρελθόν. Προγραμματίζει τις αγορές του και απαιτεί υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης όταν το χρειάζεται. Αυτό για το Miss Price σημαίνει συνεχή βελτίωση τιμών με παράλληλη αναβάθμιση προϊόντων, υπηρεσιών και χώρων.

Ποιες κατηγορίες προϊόντων μπορεί να βρει κανείς στο Miss Price;

Θα ξεκινήσω με τα εποχικά. Επιτυχία για εμάς είναι ότι αφιερώνουμε σημαντικό χώρο σε κάθε κατάστημα  για την προβολή επιλεγμένων εποχικών προϊόντων. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η κατηγορία εμπορευμάτων αποτελεί ένα από τους βασικούς πυλώνες κερδοφορίας μαζί με τα είδη καθημερινής ανάγκης, τα είδη οικιακού εξοπλισμού και τα είδη προσωπικής φροντίδας. Θεωρούμε ότι καλύπτουμε τις ανάγκες όλων των μελών μιας οικογένειας αλλά και του νοικοκυριού της, με ποιοτικά προϊόντα  τα οποία οι πελάτες μας εμπιστεύονται. Αυτή την στιγμή προβάλλονται διαρκώς στα ράφια  μας 5.000 κωδικοί με συνολική ετήσια 10.000.

Ποιο κοινό συναντάμε στο Miss Price;

Όλοι μας εμπιστεύονται για τις αγορές τους. Αν μιλήσουμε βάσει εισοδηματικών κριτηρίων θα έλεγα ότι το 80% των πελατών είναι μέσου ή μικρού εισοδήματος και το 20% μέσου έως υψηλού. Οι γυναίκες βρίσκονται στην κορυφή και ακολουθούν παιδία κάθε ηλικίας, φοιτητές και άνδρες.

Για το δικό σου Miss Price μπες εδώ!

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας