Teaser_koi-sushi-bar2

Το KOI SUSHI BAR συνδέθηκε με την απλή μορφή του sushi φαγητού στην Ελλάδα. «Παλιά το sushi ήταν πιο περίπλοκο, πιο gourmet. Θα λέγαμε ότι πωλούσαν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», όπως μας λέει χαρακτηριστικά ο κ. Χρήστος Σουρλίγκας, Ιδρυτής του concept.

koi-sushi-bar-franchise

Παρατηρώντας την ελίτ προσέγγιση του ethnic ιαπωνικού φαγητού, ο κ. Σουρλίγκας επέλεξε να προτείνει μια διαφορετική, πρωτοπόρα εκδοχή από αυτήν που είχε το sushi μέχρι τότε στη χώρα μας. «Το μετέτρεψα σε ένα value for money πιάτο και φρόντισα να απευθυνθώ σε μια ευρύτερη αγορά από εκείνη που μέχρι εκείνη τη στιγμή σύχναζε σε sushi bars», συνεχίζει.

koi-sushi-bar-franchise1

Σημαντικοί σταθμοί στην ανάπτυξη του KOI

Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε η εταιρεία THE FRANCHISE CO., μας εξηγεί ο κ. Σουρλίγκας. «Πολλές φορές όταν έχεις μια επιχείρηση, δεν θέλεις να μάθουν οι υπόλοιποι ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας σου, τι ακριβώς κάνεις και λειτουργεί σωστά. Ήταν ένα στοίχημα για μένα η συνεργασία μου με τη THE FRANCHISE CO., γιατί με βοήθησαν να σκεφτώ «out of the box» και να τολμήσω την ανάπτυξη του καταστήματος, εξελίσσοντάς το σε αλυσίδα», προσθέτει.

koi-sushi-bar-franchise2

Διαφορές Ελλάδας και εξωτερικού

Το ιαπωνικό φαγητό στο εξωτερικό μπορεί να στο προσφέρουν high end, σε street food μορφή ή να συναντήσεις κάποιον που να το παρασκευάζει στον δρόμο και να το σερβίρει επί τόπου, επισημαίνει ο κ. Σουρλίγκας. «Αυτό που κάναμε εμείς στην ελληνική αγορά, υπάρχει γενικά ως casual sushi street food και σε value for money τιμή, αλλά ίδιο ακριβώς στήσιμο με το δικό μας concept δεν υπάρχει. Η δική μας λογική βασίζεται στην απλή και ταυτόχρονα γρήγορη εξυπηρέτηση, στο street, ποιοτικό φαγητό. Όλοι οι πελάτες για εμάς είναι το ίδιο κι αντιμετωπίζονται με την ίδια ευγένεια και ταχύτητα. Θα λέγαμε σε γενικές γραμμές ότι είμαστε ένα clean cut minimal μαγαζί, που με την πρώτη όψη θα μπορούσε να τρομάξει κάποιον, ο οποίος θα σκεφτόταν ίσως «αυτό πρέπει να είναι ένα ακριβό κατάστημα».

koi-sushi-bar-franchise3

Tips επιτυχίας

O franchisor πρέπει να βλέπει όσα δεν βλέπουν οι άλλοι, ώστε να φέρνει πράγματα που δεν υπάρχουν στην αγορά και να τολμά, μας εξηγεί ο κ. Σουρλίγκας. «Από το σχολείο, μας μαθαίνουν να μην τολμάμε. Μας λένε ότι πρέπει να πάμε να δουλέψουμε γι’ άλλους. Η επιχειρηματικότητα θέλει ρίσκο. Αντίθετα, για τον franchisee το ρίσκο είναι μικρότερο. Απαιτεί όμως κι εκείνος να έχει αντίληψη των πραγμάτων και φυσικά, πρέπει να εμπιστευθεί και να εμπνευστεί από το concept και από τον άνθρωπο που έχει απέναντί του. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να σου αρέσει αυτό που κάνεις, γιατί στο τέλος της ημέρας, νιώθεις ότι έχεις εκπληρώσει ένα όνειρό σου. Αν δεν σου αρέσει πραγματικά αυτό με το οποίο ασχολείσαι, θα βαρεθείς, δεν θα μπορέσεις να πας ένα βήμα παραπέρα τον εαυτό σου και το κατάστημά σου», καταλήγει.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη, εδώ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας