Teaser_spoon-15

Το Spoon άνοιξε τις πόρτες του το 2012 στη Θεσσαλονίκη, και σήμερα συνεχίζει να μυεί κοινά κάθε ηλικίας στην τέχνη της all day απόλαυσης. Χορταστικά πιάτα και λαχταριστές δημιουργίες «προκαλούν» και ανεβάζουν τη διάθεση των επισκεπτών χρίζοντας το Spoon ιδανικό στέκι για διασκέδαση και ποιοτικό value for money φαγητό.

Ο κ. Δημήτρης Ηλίας, ιδιοκτήτης του Spoon αναλύει τα σημεία διαφοροποίησης του concept και μας  εξηγεί τι το κάνει ιδανικό για franchising.

Κύριε Ηλία, ποια ήταν η πηγή της έμπνευσής σας για το Spoon;

Κατά την διάρκεια των σπουδών μου στο εξωτερικό -και ειδικά όσο πλησίαζε το τέλος της φοιτητικής μου ζωής- ξεκίνησαν έντονα οι σκέψεις για την επόμενη ημέρα και την επαγγελματική μου αποκατάσταση. Οι επισκέψεις μου σε διάφορα μαγαζιά εστίασης με κουζίνες από διάφορες χώρες αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Την περίοδο εκείνη το παγωμένο γιαούρτι ήταν ένα ανερχόμενο προϊόν, και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα για το Spoon, δημιουργώντας ένα νεανικό κατάστημα με βασικό προϊόν το γιαούρτι. Η διακόσμηση και το στήσιμο του καταστήματος έγινε με στόχο να μην ταυτιστεί το κατάστημα με το συγκεκριμένο προϊόν, γεγονός που στη συνέχεια μας επέτρεψε να κάνουμε την προϊοντική στροφή πολύ εύκολα.

Πείτε μας ορισμένα χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την ταυτότητα και τη μοναδικότητα του concept.

Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι ότι πρόκειται για ένα κατάστημα που προσφέρει γρήγορο και ποιοτικό φαγητό, καλύπτοντας τις περισσότερες διατροφικές ανάγκες πολλαπλών κοινών. Δεν προσφέρουμε gourmet φαγητό ή κάποιου τύπου κουζίνα, είμαστε ένα κατάστημα φτιαγμένο από ανθρώπους για ανθρώπους, με έμφαση στην πολύ καλή ποιότητα φαγητού σε συνδυασμό με πολύ προσιτές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση.

Ποιες ιδιαίτερες ανάγκες της αγοράς ήρθε να καλύψει;

Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πάρα πολλά και πολλού τύπου καταστήματα εστίασης, είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει έλλειψη σε καταστήματα που μπορούν να καλύψουν τις διατροφικές ανάγκες ενός ατόμου καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Επειδή πλέον οι περισσότεροι εργάζονται πολλές ώρες την ημέρα και γενικά ο καταναλωτής έχει αρχίσει να προσέχει και να ψάχνει τη διατροφή του, το Spoon με το διευρυμένο προϊοντικό του μίγμα είναι έτοιμο να καλύψει αυτή την ανάγκη.

Ποια είναι τα στοιχεία που αναδεικνύουν το SPOON ως ένα concept που μπορεί να αναπαραχθεί επιτυχώς με franchising;

Στα χρόνια λειτουργίας του καταστήματος έχουν γίνει μεγάλες και θετικές αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξέλιξη, την τυποποίηση των διαδικασιών, την δημιουργία πιστών πελατών και την εκπαίδευση των πελατών, έτσι ώστε να μας εμπιστεύονται σε ό,τι καινούριο κάνουμε. Επίσης, η εμπειρία, η τεχνογνωσία και η συνεχής υποστήριξη από μεριάς μας, σε συνδυασμό με τη σκληρή δουλειά των ανθρώπων που εργάζονται για το εγχείρημα, είναι η καλύτερη υποθήκη για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός επιτυχημένου δικτύου στην ελληνική αγορά.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη για το Spoon εδώ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας