Teaser_davinci_amourgianos_proto_p

Ο Βασίλης, ο Μιχάλης, ο Tάσος και οι συνεργάτες τους, μια ομάδα έμπειρη στον χώρο των Food & Beverage, μυούν το κοινό στον μαγικό κόσμο του αυθεντικού ιταλικού gelato. Tο πρώτο κατάστημα ξεκίνησε στη Μύκονο το 2012 και τώρα πια η αλυσίδα αριθμεί ήδη 4 καταστήματα σε Μοναστηράκι, Varkiza Resort και Πλάκα. Ο κ. Μιχάλης Αμουργιανός, ένας εκ των τριών ιδρυτών του DAVINCI μας μιλάει για την έντονη δυναμική της σύγχρονης gelateria με το «φανατικό» κοινό καθώς και για τα σημεία που χρειάζεται να επιστήσουν την προσοχή τους τόσο οι ίδιες οι αλυσίδες όσο και οι υποψήφιοι franchisees στο επιχειρηματικό πεδίο του «σήμερα».

Πώς χαρακτηρίζει ο κ. Αμουργιανος το σημερινό τοπίο της αγοράς;
«Tα τελευταία χρόνια η αύξηση των σημείων που πωλούν café, παγωτά, street food έχει σημειώσει σημαντική άνοδο. Λόγω της οικονομικής κρίσης, ο κόσμος έχει στραφεί στην πιο οικονομική διασκέδαση, οπότε και τα καταστήματα αυτά γνωρίζουν ακόμα μεγαλύτερη άνθηση καθώς προσφέρουν προϊόν σε πολύ καλές τιμές και «επιβαρύνουν» οικονομικά πολύ λιγότερο τον καταναλωτή. Βέβαια όλο αυτό οδήγησε σε ραγδαία αύξηση των εν λόγω σημείων, ενέτεινε τον ανταγωνισμό και «ώθησε» τους σοβαρούς παίχτες σε περαιτέρω ενίσχυση και επένδυση στην ποιότητα, στην αναβάθμιση των προϊόντων και στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Πέρα όμως από αυτά, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο καταναλωτής αναζητά και μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία, οπότε κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει στην πρώτη γραμμή οφείλει να προσφέρει κάτι ξεχωριστό, κάτι αυθεντικό και σαφώς κάτι το διαφορετικό στο κοινό της».

Και με ποιο τρόπο το DAVINCI απαντά στις σημερινές προκλήσεις;   
«Επενδύουμε σταθερά από την πρώτη στιγμή στην ανώτερη ποιότητα, στην άψογη εξυπηρέτηση, στη μοναδική ατμόσφαιρα και φυσικά στις ελκυστικές τιμές, ενώ έχουμε επιλέξει μέσα από σταθερές συνεργασίες τους καλύτερους προμηθευτές, εξασφαλίζοντας έτσι και την αναλλοίωτη ποιότητά μας, την απρόσκοπτη τροφοδοσία μας αλλά και τις καλύτερες κεντρικές συμφωνίες για εμάς και τους συνεργάτες μας. Το DAVINCI είναι μια οικονομική και γλυκιά απόλαυση για όλους! Από τον πιο μικρό, μέχρι τον πιο μεγάλο. Και για άντρες και για γυναίκες αλλά και για αθλητές, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα καθημερινά την επισκεψιμότητα κάθε σημείου».

Λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά δεδομένα, που θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους οι υποψήφιοι franchisees;

«Προσωπικά θα πρότεινα στους υποψήφιους επενδυτές να μην εστιάζουν την προσοχή τους στο εύκολο και κοινότυπο, αλλά σε ένα προϊόν διαφοροποιημένο που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, όλοι μπορούν να εμπορεύονται τον καφέ, το παγωτό, ένα hamburger, όμως τελικά η συνολική εμπειρία που φτάνει στον καταναλωτή ποια είναι; οι νέοι συνεργάτες πρέπει να αναζητήσουν εκείνες τις αλυσίδες που ξεχωρίζουν στην αγορά τους, που έχουν σωστές διαδικασίες, ένα διαφοροποιημένο προϊόν, ένα ισχυρό brand που αποδεικνύει την αξία του σταθερά και αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση που εμπιστεύεται το κοινό. Δεν έχει νόημα να κυνηγάμε το γρήγορο αλλά το σταθερό κέρδος».

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Μ. Αμουργιανού

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας