Teaser_ΑΒ-famous-brands

Ο Όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές η «1η Μάρκα ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» και κατακτά την 3η του διάκριση στην έρευνα «FamousBrands»! Κτίζοντας καθημερινά τη φήμη του, αλλά και εμμένοντας στη συνείδηση των καταναλωτών για την ποιότητα, ποικιλία και τις ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων του, κατάφερε, μετά τις αντίστοιχες βραβεύσεις του 2005 και 2008, να επιλεγεί και το 2011, η «μάρκα» με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα!

Στην έρευνα Famous Brands, που πραγματοποιείται από την εταιρεία ερευνών «Tradelink Reputation Research& Consultancy», σε συνεργασία με το διεθνή οργανισμό «Reputation Institute», αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων επέλεξαν την  ΑΒ Βασιλόπουλος σαν την πιό αναγνωρίσιμη εταιρεία στην Ελλάδα, με κριτήρια την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, την έμπρακτη κοινωνική υπευθυνότητά και τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας» στο καταναλωτικό κοινό!

Στην παραπάνω διάκριση έρχεται την ίδια περίοδο να προστεθεί ακόμα μία - εξίσου σημαντική. Στον Όμιλο ΑΒ Βασιλόπουλος, η πεποίθηση ότι η επιχειρηματικότητα πρέπει να συμπορεύεται με την ηθική! Με βάση την πεποίθηση αυτή,  ο Όμιλος συμμετείχε σε αξιολόγηση από το Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής, προκειμένου με μετρήσιμα πλέον αποτελέσματα, να  γίνει γνωστό κατά πόσο οι μέθοδοι, πρακτικές και πολιτικές που ακολουθούνται από την εταιρεία συνάδουν με τις αρχές της επιχειρηματικής ηθικής. Αποτέλεσμα της παραπάνω αξιολόγησης, ακόμα ένα βραβείο! Έτσι, στην εκδήλωση απονομής «BusinessEthicsExcellenceAwards ΕΒΕΝ GR», που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής, δόθηκε στον Όμιλο ΑΒ το βραβείο «GoldenBee» για τις κατηγορίες InternalAudit & BusinessAnalysis!

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας