• Τα Koi sushi bar είναι αυτό που ζητά ο σύγχρονος καταναλωτής

    δημοσιεύθηκε στις 19.07.2019

    Small_koi

    Ο χώρος της εστίασης αποτελεί έναν σταθερά ελκυστικό κλάδο για να επενδύσει κανείς, καθώς στους Έλληνες αρέσει το φαγητό κι αναζητούν διαφορετικές γεύσεις. Πέρα όμως από τη διαφορετικότητα στις γεύσεις, ο σύγχρονος καταναλωτής στρέφεται και στην ποιοτική και υγιεινή διατροφή. Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην υγιεινή διατροφή, επιλέγοντας πιάτα που επιτρέπουν την ανάδειξη των ...

  • Jackaroo: Ένα ευέλικτο μοντέλο franchise, ένα "αφηγηματικό "concept

    δημοσιεύθηκε στις 19.07.2019

    Small_jackaroo-sandwich-friscomelt

    Το Jackaroo είναι μοναδικό, ταΐζει καθημερινά δεκάδες πεινασμένους από νωρίς το μεσημέρι μέχρι πολύ αργά το βράδυ και αποτελεί αδιαμφισβήτητα το πιο καθαρό… «βρώμικο» της Αθήνας! Μπαίνει δυναμικά στον χώρο του franchise, με σκοπό να μεταδώσει την ταξιδιάρικη κι αφηγηματική του φύση σε κάθε νέα περιοχή. Διατηρώντας ακέραιες τις βασικές του αρχές για άριστη ποιότητα υλικών και ξεχωριστές γεύσε...

  • Μια Bufala Gelato συνεργασία, μια εύκολη υπόθεση!

    δημοσιεύθηκε στις 19.07.2019

    Small_bufala-gelato-buffle-cone2

    3 χρόνια λειτουργίας, 8 καταστήματα! Με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, το Bufala Gelato έδωσε άλλη διάσταση στο αγαπημένο μας παγωτό και έγινε το must-have της γεύσης μας! Με παρουσία πλέον σε Λάρισα και Αττική (Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Νέα Σμύρνη, Χαλάνδρι) το Bufala Gelato συνεχίζει δυναμικά την ανάπτυξή του μέσω συνεργασιών franchise, με τη συμβολή της THE FRANCHISE CO- Εταιρεία Συμβούλων Fran...

  • Είσαι ο ιδανικός συνεργάτης της piazza di Ritrovo;

    δημοσιεύθηκε στις 18.07.2019

    Small_piazza-di-ritrovo-eksoteriki (2)

    Τι συμβαίνει όταν η αγαπημένη μας βάφλα «παντρεύεται» με το μπέργκερ; Μία επίσκεψη στην piazza di Ritrovo αρκεί για να το ανακαλύψεις! Τα θρυλικά waffle burgers με 2 ή 3 επίπεδα αφράτης, τραγανής βάφλας που έχουν ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους, κάνοντας την piazza di Ritrovo καθημερινό στέκι για αλμυρές και γλυκές απολαύσεις, όπως μαρτυρά και το όνομά της! Η ομάδα της piazza di Ritrovo, δια...

  • Παραδοσιακό: Όταν η γευστική ιστορία συναντά το σήμερα

    δημοσιεύθηκε στις 17.07.2019

    Small_paradosiako-bugatsa (3)

    Είναι η αλυσίδα που διαθέτει παράδοση αλλά φροντίζει πάντοτε να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις, προτείνοντας διαρκώς νέες γεύσεις στην πιο λαχταριστή τους εκδοχή. Ανεξάρτητα από τις νέες προτάσεις που κάνει όμως, φροντίζει πάντα ώστε τα προϊόντα του να επιλέγονται με γνώμονα την ποιότητα, τις αγνές πρώτες ύλες και τις τάσεις της εποχής. Με πάθος για ανάπτυξη και εξέλιξη, η εταιρεία προσα...

  • Η Green Family ως απάντηση στην αγορά των βιολογικών προϊόντων

    δημοσιεύθηκε στις 17.07.2019

    Small_green-family-n

    Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια έντονη στροφή στην αγορά των βιολογικών προϊόντων, καθώς ο κόσμος είναι πολύ ευαισθητοποιημένος σε σχέση με τις τροφές που και τα προϊόντα που καταναλώνει. Ως εκ τούτου, η αγορά των βιολογικών προϊόντων παρουσιάζει εξαιρετική άνθηση κι αποτελεί έναν κλάδο με σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες. H Green Family είναι ο leader της αγοράς των βιολογικών προϊόντων...

  • 3+1 λόγοι γιατί ξεχωρίζει η Mon Kulur

    δημοσιεύθηκε στις 17.07.2019

    Small_mon-kulur

    Αυξάνεται και πληθύνεται! Η Mon Kulur, η πρώτη αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα, αγγίζει πλέον τα 14 καταστήματα και κάνει καθημερινά πολλά στομάχια κι εκατοντάδες ουρανίσκους χαρούμενους από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Νέο τους απόκτημα; Ο Κορυδαλλός και το Μαρούσι. Ολοένα και περισσότεροι νέοι συνεργάτες μπαίνουν στο δίκτυο της Mon Kulur και διαμορφώνουν το δικό τους κατάστημα, το οπο...

  • Πώς το ΠΕΡΙΚΑΦΕ διατηρεί την πιστότητα των πελατών;

    δημοσιεύθηκε στις 15.07.2019

    Small_peri-kafe-party1

    Μας συστήθηκε το 2008 στον Πειραιά, προσφέροντας εκλεκτούς, μονοποικιλιακούς καφέδες, λαχταριστά smoothies φρέσκων φρούτων και ποιοτικά snacks που ξεχειλίζουν απόλαυση, «χρωματίζοντας» τη μέρα μας! Το 2013 «γεννιέται» το δεύτερο ΠΕΡΙΚΑΦΕ στην πλατεία Συντάγματος, δίνοντας την αναγνωρισιμότητα που αρμόζει στο brand. Και η αναπτυξιακή πορεία του ΠΕΡΙΚΑΦΕ συνεχίζεται, καθώς το 2019 μας σύστησε το ...

  • Koi sushi bar: Το concept που προσαρμόζεται σε πολλαπλές αγορές

    δημοσιεύθηκε στις 15.07.2019

    Small_koi

    Είναι η αλυσίδα που διαγράφει το δικό της success story, βασιζόμενη σε τρεις πυλώνες που δεν είναι άλλοι από την ποιότητα, τις προσιτές τιμές και τη φιλική εξυπηρέτηση. Σήμερα η Koi sushi bar αριθμεί  τα 12 καταστήματα και είναι συνυφασμένη στο μυαλό του κοινού για τις εξαιρετικές της ιαπωνικές γεύσεις, που ήρθαν στο ελληνικό τραπέζι και παρέμειναν εκεί από το 2013. Κάπως έτσι το sushi έγινε...

  • Hans & Gretel: Το γλυκό concept, με τις μαγικές τεχνικές marketing

    δημοσιεύθηκε στις 15.07.2019

    Small_hansandgretel-hungry (3)

    Έχετε δει ποτέ ζυμαρένια σούβλα; Παραμύθι με άρωμα από γλυκίσματα; Ή μήπως έχετε καταφέρει να συνομιλήσετε με παραμυθένιους ήρωες; Στη Hans & Gretel μπορείτε να φάτε «σουβλιστό ζυμάρι», να μπείτε στον παραμυθένιο κόσμο, με αρώματα γλυκισμάτων από όλο τον κόσμο και να πιάσετε φιλίες με την καλή μάγισσα Έμιλυ, τη μαμά Μελίτα, τον μπαμπά Ερνέστο και φυσικά, με τον Χανς και τη Γκρέτελ. Εδώ κ...