Teaser_coffee

Τα τελευταία 4 χρόνια ο χώρος του καφέ έχει ανανεωθεί, τα καταστήματα έχουν εκσυχρονιστεί και μια σειρά από επενδυτές έχουν βρει επιχειρηματική διέξοδο μέσα από την αυτοαπασχόληση. Μια διαδρομή που οδήγησε πολλές φορές σε κερδοφορία και ρευστότητα. Τουλάχιστον 650 νέα καταστήματα αναπτύχθηκαν στα πλαίσια οργανωμένων δικτύων Franchise!

Παράλληλα οι καταναλωτές είναι πολύ περισσότερο ενημερωμένοι και ξέρουν να εκτιμούν τη σωστή αναλογία ποιότητας - τιμής, αλλά και την εικόνα - ατμόσφαιρα του καταστήματος.

Επίσης, νέοι παίκτες μπαίνουν στην αγορά που προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες του "εκπαιδευμένου" κοινού.

Νέοι επενδυτές προσπαθούν ξεχωρίσουν τα concept με δυναμική εξέλιξης, αναζητούν περιοχές αποκλειστικότητας που δεν έχουν καλυφθεί από τον ανταγωνισμό και ταυτόχρονα franchisees από άλλους χώρους αναζητούν εναλλακτικές ώστε να εξελιχθούν σε multi- brands franchisees.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχή ανάπτυξη νέων δικτύων και ποιοι παράγοντες θα πρέπει να συνεκτιμηθούν;

Πού θα εστιάσουν συναφείς κλάδοι και πώς θα εξελιχθεί η αγορά;

Τι θα πρέπει να προσέξει ο υποψήφιος franchisee;

Ένα είναι σίγουρο: Ο αγορά καφέ σίγουρα θα εξακολουθήσει να μας απασχολεί με τη δυναμική και τις μετεξελίξεις της.

Περισσότερα:

Αγορά καφέ: Σταθερή ποιότητα - εξειδίκευση - αγοραστική εμπειρία

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας