• Σε άνοδο η γυναικεία επιχειρηματικότητα σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group

    δημοσιεύθηκε στις 17.01.2017

    Ποιοι παράγοντες τονώνουν την επιχειρηματικότητα των γυναικών και συμβάλλουν στην επαγγελματική τους άνοδο; Η έρευνα της ICAP Group για τη "Γυνακεία επιχειρηματικότητα" με εστίαση στη Γυναίκα Ανώτατο Στέλεχος, έρχεται να αποκαλύψει ποια είναι αυτά τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες γυναίκες και τις εξελίσσουν επαγγελματικά. Τα κυριότερα γνωρίσματα που κατέχουν σύμφωνα με το πόρισμα τη...

  • Σε ανοδική πορεία το franchising στις ΗΠΑ το 2016

    δημοσιεύθηκε στις 20.01.2016

    Small_ifa

    Σύμφωνα με την έκθεση Franchise Business Economic Outlook for 2016 που εκδόθηκε για λογαριασμό του IFA (International Franchise Association Educational Foundation) από την IHS Economics για το 2016 οι franchise επιχειρήσεις θα προηγηθούν όσον αφορά την ανάπτυξη σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκτός franchise, στις ΗΠΑ. Εκτιμάται πως το 2015 θα κλείσει με τον κλάδο του franchise πιο ισχυρό από ό...

  • Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη

    δημοσιεύθηκε στις 14.01.2016

    Small_business

    Σύμφωνα με τη «Γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής με θέμα: Γυναικεία επιχειρηματικότητα - συγκεκριμένες πολιτικές για την ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης στην ΕΕ», οι επιχειρήσεις γυναικείας ιδιοκτησίας είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία της ευρωπαϊκής οικονομίας. Σήμερα, οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ευρώπη αποτελούν πολύ χαμηλό ποσοστό (30% περίπου...

  • Έρευνα προς υποψήφιους, νέους και υφιστάμενους Franchisees 2016

    δημοσιεύθηκε στις 10.12.2015

    Small_ereyna

    Το franchising μπορεί να διασφαλίσει πολλαπλά οφέλη και σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο κοινωνικού συνόλου και αυτό απαιτεί ενημερωμένους και με συνειδητή επιλογή υποψηφίους επενδυτές. (Κριτήρια Επιλογής Franchise σε Εποχές Κρίσης) Είναι λοιπό σημαντικό να διερευνήσουμε και να δώσουμε απαντήσεις για το ποια είναι τα κριτήρια επιλογής σε εποχή κρίσης και συνεχών αλλαγών, με ποιούς όρους ...

  • Έρευνα ΟΠΑ: Καταγραφή και Αξιολόγηση των Ελληνικών Online Ηλεκτρονικών Φαρμακείων

    δημοσιεύθηκε στις 06.05.2015

    Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η μεγάλη Έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του ΟΠΑ για την καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των ηλεκτρονικών φαρμακείων στην Ελλάδα. Η μελέτη ανέλυση 210 ηλεκτρονικά φαρμακεία (από τα 750 που λειτουργούν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα), ενώ αξιοποιήθηκαν και οι απόψεις των Online αγοραστών από την αντίστοιχη ετήσια έρευνα του ELTRUN. Όπως αναφέρεται η συ...

  • Συνεχίζεται η μείωση των πωλήσεων των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης

    δημοσιεύθηκε στις 05.02.2015

    Small_fast-food

    Μείωση του αριθμού των καταστημάτων των αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης δείχνει σχετική Κλαδική Μελέτη της ICAP. Όπως αναφέρεται η αξία της συνολικής αγοράς μειώθηκε κατά 8% περίπου το 2013/2012, τάση η οποία εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και το 2014. Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνολική αξία της αγοράς είχαν το 2013 οι αλυσίδες με βάση το snack – sandwich (40,3%) και ακολούθησε η κατηγορία των burg...

  • "Ένα κατάστημα όπως το θέλουν οι ίδιοι οι καταναλωτές"

    δημοσιεύθηκε στις 20.11.2014

    Small_marinopoulos

    Με στόχο την οργάνωση του ιδανικού σούπερ μάρκετ από τους ίδιους τους καταναλωτές η Μαρινόπουλος Α.Ε. σε συνεργασία με το ELTRUM (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Πανεπιστημίου) πραγματοποίησε μελέτη η οποία κράτησε περισσότερους από 12 μήνες, με στόχο την αναμόρφωση του καταστήματος σύμφωνα με τις παρατηρήσεις που διατύπωσε το καταναλωτικό κοινό. Μετά την ολοκλήρωση της έρε...

  • Έρευνα ICAP: Η έννοια της ΕΚΕ κερδίζει διαρκώς έδαφος σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο

    δημοσιεύθηκε στις 18.07.2014

    Όπως αναφέρει σχετική έρευνα που διεξήγαγε η ICAP πάνω στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη - για τρίτη συνεχή χρονιά, η έννοια της ΕΚΕ κερδίζει διαρκώς έδαφος σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια και αποτελεί μέρος της Εταιρικής Στρατηγικής σε συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό επιχειρήσεων. Στην έκθεση τονίζεται πως η έκδοση Απολογισμών Βιωσιμότητας αποτελεί βασικό συστατικό της εταιρικής δια...

  • Υποχωρούν οι πωλήσεις καλλυντικών την τελευταία τριετία

    δημοσιεύθηκε στις 14.05.2014

    Small_retail-of-cosmetics

    Υποχωρούν οι συνολικές πωλήσεις καλλυντικών την τελευταία τριετία σύμφωνα με σχετική μελέτη της ICAP. Σημειώνεται πάντως πως η αξία της εγχώριας παραγωγής παρουσίασε σταθεροποιητικές τάσεις τη διετία 2012 - 2013, γεγονός το οποίο αποδίδεται αφενός μεν στην αυξανόμενη “εμπιστοσύνη” των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα, αφετέρου δε στην ενισχυμένη εξαγωγική δραστηριότητα. Η εγχώρια αγορά καλλυν...

  • Αυξήθηκε κατά 8 μονάδες ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

    δημοσιεύθηκε στις 30.04.2014

    Small_deiktis

    Άνοδο σημείωσε ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα σύμφωνα με σχετική έρευνα της Nielsen. Παράλληλα είναι εμφανείς οι αλλαγές που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση σε αγοραστικές συνήθειες και καναλωτικά πρότυπα. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας ο παγκόσμιος δείκτης επανήλθε στα προ κρίσης επίπεδά του φτάνοντας τις 96 μονάδες. Ο δείκτης αυτός είναι ο υψηλότερος που έ...