• Γιατί πρέπει να σταματήσετε να απολογείστε συνεχώς στη δουλειά

    δημοσιεύθηκε στις 24.07.2018

    Small_thumbnail-android-application-development-mistakes-that-you-should-avoid

    Τα τελευταία χρόνια ακούμε πολλούς νέους ανθρώπους - και ειδικά γυναίκες να απολογούνται στον χώρο της δουλειάς τους, ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει κάποιο λάθος. Μπορεί να είναι μια λέξη που λέμε αυθόρμητα, αλλά παράλληλα είναι και μια συνήθεια που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνη. Ο λόγος; Επηρεάζει τον τρόπο που βλέπουν οι νέοι επαγγελματίες τον εαυτό τους και μπορεί ακόμα και να τους ...

  • Επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα; Η νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει τις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή.

    δημοσιεύθηκε στις 20.07.2018

    Small_supermarket-507295_1920

    Νέα έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη τη χώρα αποκαλύπτει τι επιλέγουν οι Έλληνες στα super markets. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία προτιμά επώνυμα προϊόντα λόγω και της σημαντικής εξοικονόμησης από τις προσφορές, όμως παράλληλα ένα ποσοστό 58% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι εξίσου ποιοτικά σε σχέση...

  • Έρευνα υποψηφίων franchisees 2018

    δημοσιεύθηκε στις 22.03.2018

    Small_franchisee

    Στη μεγάλη ετήσια έρευνα υποψηφίων franchisees 2018 τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά και αναδεικνύουν τις τάσεις που επικρατούν στο θεσμό φέτος. Η έρευνα καταγράφει τους κρίσιμους παράγοντες που επηρεάζουν τους υποψηφίους και αποτυπώνει τις απόψεις και τις επιχειρηματικές σκέψεις των μελλοντικών επενδυτών σε μια περίοδο κρίσιμη για την οικονομία της χώρας. Οι υποψήφιοι επενδυτές συνή...

  • Σε άνοδο η γυναικεία επιχειρηματικότητα σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group

    δημοσιεύθηκε στις 17.01.2017

    Ποιοι παράγοντες τονώνουν την επιχειρηματικότητα των γυναικών και συμβάλλουν στην επαγγελματική τους άνοδο; Η έρευνα της ICAP Group για τη "Γυνακεία επιχειρηματικότητα" με εστίαση στη Γυναίκα Ανώτατο Στέλεχος, έρχεται να αποκαλύψει ποια είναι αυτά τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες γυναίκες και τις εξελίσσουν επαγγελματικά. Τα κυριότερα γνωρίσματα που κατέχουν σύμφωνα με το πόρισμα τη...

  • Σε ανοδική πορεία το franchising στις ΗΠΑ το 2016

    δημοσιεύθηκε στις 20.01.2016

    Small_ifa

    Σύμφωνα με την έκθεση Franchise Business Economic Outlook for 2016 που εκδόθηκε για λογαριασμό του IFA (International Franchise Association Educational Foundation) από την IHS Economics για το 2016 οι franchise επιχειρήσεις θα προηγηθούν όσον αφορά την ανάπτυξη σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκτός franchise, στις ΗΠΑ. Εκτιμάται πως το 2015 θα κλείσει με τον κλάδο του franchise πιο ισχυρό από ό...

  • Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη

    δημοσιεύθηκε στις 14.01.2016

    Small_business

    Σύμφωνα με τη «Γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής με θέμα: Γυναικεία επιχειρηματικότητα - συγκεκριμένες πολιτικές για την ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης στην ΕΕ», οι επιχειρήσεις γυναικείας ιδιοκτησίας είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία της ευρωπαϊκής οικονομίας. Σήμερα, οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ευρώπη αποτελούν πολύ χαμηλό ποσοστό (30% περίπου...

  • Έρευνα προς υποψήφιους, νέους και υφιστάμενους Franchisees 2016

    δημοσιεύθηκε στις 10.12.2015

    Small_ereyna

    Το franchising μπορεί να διασφαλίσει πολλαπλά οφέλη και σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο κοινωνικού συνόλου και αυτό απαιτεί ενημερωμένους και με συνειδητή επιλογή υποψηφίους επενδυτές. (Κριτήρια Επιλογής Franchise σε Εποχές Κρίσης) Είναι λοιπό σημαντικό να διερευνήσουμε και να δώσουμε απαντήσεις για το ποια είναι τα κριτήρια επιλογής σε εποχή κρίσης και συνεχών αλλαγών, με ποιούς όρους ...

  • Έρευνα ΟΠΑ: Καταγραφή και Αξιολόγηση των Ελληνικών Online Ηλεκτρονικών Φαρμακείων

    δημοσιεύθηκε στις 06.05.2015

    Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η μεγάλη Έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του ΟΠΑ για την καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των ηλεκτρονικών φαρμακείων στην Ελλάδα. Η μελέτη ανέλυση 210 ηλεκτρονικά φαρμακεία (από τα 750 που λειτουργούν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα), ενώ αξιοποιήθηκαν και οι απόψεις των Online αγοραστών από την αντίστοιχη ετήσια έρευνα του ELTRUN. Όπως αναφέρεται η συ...

  • Συνεχίζεται η μείωση των πωλήσεων των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης

    δημοσιεύθηκε στις 05.02.2015

    Small_fast-food

    Μείωση του αριθμού των καταστημάτων των αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης δείχνει σχετική Κλαδική Μελέτη της ICAP. Όπως αναφέρεται η αξία της συνολικής αγοράς μειώθηκε κατά 8% περίπου το 2013/2012, τάση η οποία εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και το 2014. Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνολική αξία της αγοράς είχαν το 2013 οι αλυσίδες με βάση το snack – sandwich (40,3%) και ακολούθησε η κατηγορία των burg...

  • "Ένα κατάστημα όπως το θέλουν οι ίδιοι οι καταναλωτές"

    δημοσιεύθηκε στις 20.11.2014

    Small_marinopoulos

    Με στόχο την οργάνωση του ιδανικού σούπερ μάρκετ από τους ίδιους τους καταναλωτές η Μαρινόπουλος Α.Ε. σε συνεργασία με το ELTRUM (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Πανεπιστημίου) πραγματοποίησε μελέτη η οποία κράτησε περισσότερους από 12 μήνες, με στόχο την αναμόρφωση του καταστήματος σύμφωνα με τις παρατηρήσεις που διατύπωσε το καταναλωτικό κοινό. Μετά την ολοκλήρωση της έρε...