• Η τεχνολογία αλλάζει ραγδαία τη σχέση καταναλωτή- λιανεμπόρων

    δημοσιεύθηκε στις 22.11.2017

    Small_building-2603781_1920

    Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει ατέλειωτες ώρες μπροστά από ένα ταμείο. Το γεγονός αυτό το γνωρίζει η Amazon, η οποία προχώρησε στη δημιουργία των «έξυπνων» μπακάλικων, των λεγόμενων grab-and-go καταστημάτων, τα οποία ήρθαν για να ανταγωνιστούν τις μεγάλες αλυσίδες γνωστών σουπερμάρκετ, αλλάζοντας την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών. Ποια είναι όμως η λειτουργία τους και για ποιο λόγο μα...

  • Η Ινδία παρουσιάζει ιδιαίτερο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τα Starbucks

    δημοσιεύθηκε στις 26.10.2017

    Small_starbucks

    Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ παγκοσμίως, η Starbucks, με 28.000 καταστήματα σε 75 χώρες, αναμένει ότι η Ινδία θα βρίσκεται ανάμεσα στις 5 καλύτερες αγορές με τις υψηλότερες αποδόσεις για τα επόμενα χρόνια. Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι η εταιρεία ενδέχεται να μην είναι σε θέση να διατηρήσει τις υψηλές πωλήσεις της, καθώς ανοίγει τα καταστήματά της σε προάστια και πόλεις όπου οι περισσότεροι κατανα...

  • Διεθνή concepts που σημείωσαν ιδιαίτερη ανάπτυξη το 2016/17

    δημοσιεύθηκε στις 09.10.2017

    Small_top-200-1

    Οι αμερικάνικες εκδόσεις "Franchise Times" δημοσιεύουν κάθε χρόνο μια λίστα με 200 franchise concepts που σημειώνουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αφενός σε επίπεδο πωλήσεων και αφετέρου στη δυναμική του δικτύου των καταστημάτων τους, σε παγκόσμια κλίμακα. Ανάμεσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται κυρίως τα brands τα οποία αν και για κάποιο χρονικό διάστημα είχαν παρουσιάσει πτώση στις πωλήσεις, παρόλα αυτ...

  • Η JYSK εισέρχεται στην ελληνική αγορά

    δημοσιεύθηκε στις 07.09.2015

    Small_jysk

    Η JYSK εισέρχεται στην ελληνική αγορά! Η διεθνής αλυσίδα κα­ταστημάτων που εμπο­ρεύεται είδη για το σπίτι, θα ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην οδό Κουρτίδου 41 στα Κάτω Πατήσια. Το ελληνικό κοινό θα μπορεί να επισκεφθεί το πρώτο κατάστημα της δανέζικης αλυσίδας από τις 24 Σεπτεμβρίου. Η JYSK σχεδιάζει και άλλες επιχειρηματικές κινήσεις στην ελληνική αγ...

  • TOM CARVEL: Ο "εμπνευστής" του παγωτού μηχανής και πρωτοπόρος στο franchising!

    δημοσιεύθηκε στις 14.07.2014

    Small_carvel

    Σαν σήμερα, 14 Ιουλίου 1906,  γεννήθηκε ο Tom Carvel (July 14, 1906 – October 21, 1990)-Θωμάς Καρβέλας για όλους εμάς- ένας ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας και πρωτοπόρος στο χώρο του franchising!  Ναι, το ομώνυμο brand Carvel, η δημοφιλής αμερικάνικη αλυσίδα παγωτού, αποτελεί δημιουργία του ελληνικής καταγωγής Θωμά Καρβέλα, χάρη στον οποίο απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας παγωτό μηχανής!!! ΟTom ...

  • Συνέντευξη με τον κ. Ronalds Skulme, Δ/ντη Marketing της Attirance natural cosmetics

    δημοσιεύθηκε στις 05.06.2014

    Small_attirance_latvia

    Ο θαυμασμός για την γαλλική κουλτούρα και φινέτσα, ενέπνευσε τους ιδρυτές της Attirance natural cosmetics από τη Λετονία, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός concept που αντλεί ό,τι καλύτερο μας δίνει η φύση! Όπως μας εξηγεί o κ. Ronalds Skulme, «Τα μοναδικά προϊόντα της Attirance χαρίζουν μια ιδιαίτερη αίσθηση ομορφιάς και αρμονίας στο σώμα!» FS: Περιγράψτε μας με λίγα λόγια το concept Από την ...

  • Προ πτώχευσης η PRAKTIKER στη Γερμανία

    δημοσιεύθηκε στις 12.07.2013

    Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters η Γερμανική εταιρεία λιανικών πωλήσεων Praktiker ανακοίνωσε πως βρίσκεται ένα βήμα πριν την πτώχευση, λόγω έλλειψης ρευστότητας και υψηλών χρεών. Όπως ανακοινώθηκε το διοικητικό συμβούλιο της Praktiker δε δέχτηκε τη θετική πρόβλεψη για τη συνέχεια της εταιρείας Praktriker και συγκεκριμμένων εταιρειών του ομίλου. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η έλλειψη ρευστότητας...

  • IFA- To Franchising παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης

    δημοσιεύθηκε στις 25.04.2012

    Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια το franchising έχει επηρεαστεί από την κρίση διεθνώς. Οι παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά την οικονομία στο σύνολό της επηρέασαν και την ανάπτυξη του franchising. Καθώς μεγάλο ποσοστό εταιρειών franchise σχετίζονται άμεσα με την καταναλωτική συμπεριφορά, η μείωση της αγοραστικής ικανότητας του καταναλωτικού κοινού η οποία ήταν άμεσο επακόλουθο της οικονομι...

  • Η Folli Follie στα πολυκαταστήματα Lord & Taylor της Νέας Υόρκης

    δημοσιεύθηκε στις 31.10.2011

    Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα η Folli Follie εγκαινίασε την είσοδό της στα πολυκαταστήματα Lord & Taylor σε τρία σημεία στη Νέα Υόρκη και το New Jersey. Η γνωστή εταιρεία που ήδη διαθέτει καταστήματα στο Soho και τη Madison Avenue στη Νέα Υόρκη, τώρα εισχωρεί και στη χονδρική αγορά της μεγαλούπολης. Το γεγονός γιορτάστηκε με ένα coctail party που γιορτάστηκε στο Lord & Taylor της Fi...

  • GAP- αναδιάρθρωση δικτύου στις ΗΠΑ και άνοιγμα στην Κίνα

    δημοσιεύθηκε στις 17.10.2011

    Small_gap

    Σε αναδιάρθρωση δικτύου έχει προχωρήσει η Gap, καθώς ενημέρωσε ότι θα κλείσει το 21% των καταστημάτων της στις ΗΠΑ τα επόμενα δύο χρόνια ενώ στοχεύει να τριπλασιάσει τα outlets της στην Κίνα μέχρι το τέλος του χρόνου.  Η εταιρεία λειτουργεί 889 καταστήματα στις ΗΠΑ και έχει σκοπό να τα μειώσει στα 700. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην αγορά των ΗΠΑ είναι ο α...