Teaser_apivita-cosmetics

Αύξηση παρουσιάζουν οι εξαγωγές της APIVITA τον τελευταίο χρόνο κατά 70%. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα στο "ΒΗΜΑ" η εταιρεία πιστεύει ότι παρόλα τα προβλήματα στην οικονομία και στην αγορά οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσαμόσουν τη στρατηγική τους, ώστε να εμφανίσουν υγιή ανάπτυξη. Η εταιρεία στοχεύει στις αγορές της Κίνας, της Ιαπωνίας καθώς και της Αμερικής. Η εταιρεία σήμερα διακινεί 300 προϊόντα σε 5.000 φαρμακεία.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση η APIVITA έχει εντατικοποιήσει τη δραστηριοποίησή της στο εξωτερικό με στόχο να φτάσει σε 17 τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, από 11 που είναι σήμερα. Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στη διεθνή αγορά, με προτεραιότητα την Ασία και την Αμερική, ώστε οι εξαγωγές να καταλαμβάνουν το 50% του τζίρου έως το 2013, από 20% που είναι σήμερα, ως αντίβαρο στην κρίση που υπάρχει σήμερα στην ελληνική αγορά, όπου η εταιρεία στοχεύει σε σταθερότητα όσον αφορά την ανάπτυξη και τον τζίρο.

Όπως επισημαίνεται και σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Νίκου Κουτσιανά, ιδιοκτήτη της APIVITA, στο "ΒΗΜΑ", οι εταιρείες που επιβιώνουν στην κρίση είναι αυτές που έχουν "σωστό" brand, "σωστό" προϊόν, "σωστές" υπηρεσίες, σταματώντας την απραξία και κάνοντας σωστή διαχείρηση δαπανών.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας