Teaser_street-mall

Στην κατεύθυνση της δημιουργίας υπαίθριων εμπορικών κέντρων προσανατολίζονται οι φορείς του εμπορικού κόσμου μια και η αναζήτηση νέων εργαλείων τόνωσης της εμπορικότητας είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική.

Την εν λόγω δράση έχει ξεκινήσει η ΕΣΕΕ  σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου ενώ οι αντιδράσεις από τη μεριά των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων είναι κάτι περισσότερο από θετικές, ενώ ορισμένοι έχουν ήδη προχωρήσει σε αντίστοιχεςπαρεμβάσεις.

Σκοπός αυτώ των ενεργειών είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση των εμπορικών κέντρων των πόλεων σε ενιαία κέντρα με δυνατότητες που συνδυάζουν το πολιτιστικό ενδιαφέρον με τη ψυχαγωγία, το αγοραστικό όφελος και την ποιοτική εξυπηρέτηση.

Σε σημερινή ανακοίνωσή της  η ΕΣΕΕ τονίζει ότι στόχος είναι «να δημιουργήσουμε συνέργειες μέσα από τη συνεργασία εμπορικών επιχειρήσεων σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους προς όφελος των καταναλωτών, με την παροχή διευκολύνσεων ανάλογων αυτών που προσφέρουν τα κλειστά εμπορικά κέντρα τύπου Mall (χώροι στάθμευσης, παιδικοί σταθμοί, άμεση ενημέρωση για εκπτώσεις και προσφορές, επιβράβευση για αγορές που γίνονται με επιπλέον εκπτώσεις, καλλιτεχνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις). Βασικοί κόμβοι των εν λόγω πρωτοβουλιών είναι οι Εμπορικοί Σύλλογοι».

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αμαρουσίου έχει προτείνει το «εργαστήρι θαυμάτων», το οποίο θα περιλαμβάνει δρώμενα δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά των καταναλωτών στην περιοχή. Επίσης, από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά μεταξύ άλλων προτείνεται η γιορτή δρόμων, η διοργάνωση αμφικτιονίας και η έκθεση βιβλίου.

Η ΕΣΕΕ φιλοδοξεί, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, να αναπτύξει περαιτέρω τα χαρακτηριστικά της δράσης, ώστε να παρουσιάσει έναν οδηγό εφαρμογής συνθηκών βιωσιμότητας για την μικρομεσαία ελληνική εμπορική επιχείρηση, αλλά και ένα «έξυπνο πλαίσιο» παραγωγικής και αποδοτικής λειτουργίας κάθε τοπικής εμπορικής αγοράς.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας