• Παραδοσιακό - festival spot στο 60ο Thessaloniki Film Festival

    δημοσιεύθηκε στις 05.11.2019

    Small_paradosiako-festival-spot

    Και φέτος το #Παραδοσιακό υποστηρίζει το φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης προσφέροντας έκπτωση 10% σε όλες τις γεύσεις. Την προσφορά απολαμβάνουν οι κάτοχοι CineΚάρταςF ή κάρτα μέλους του Φεστιβάλ καθώς και οι κατοχοι εισιτηρίου ημέρας της διοργάνωσης! Για το Παραδοσιακό η κοινωνική ευθύνη είναι φιλοσοφία, στάση ζωής και αντίληψη για το επιχειρείν. Υποστηρίζει έμπρακτα δράσεις με κοινω...

  • Νέα συνεργασία της Green Family με τη «Διατροφική Αγωγή»

    δημοσιεύθηκε στις 15.10.2019

    Small_green-family-tsioudas

    H Green Family, σε συνεργασία με τη «Διατροφική Αγωγή» και τον κ. Αθανάσιο Τσιούδα, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Msc Κλινικής Διατροφής, παρέχουν χρήσιμες και εύκολες συμβουλές που προωθούν την υγιεινή ζωή και εξασφαλίζουν ποιοτική καθημερινότητα! Στο blog της, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα βρείτε πληθώρα άρθρων που στοχεύουν στην τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς, δηλαδή τη σταδιακή...

  • Παραδοσιακό: Αρωγός στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού

    δημοσιεύθηκε στις 15.10.2019

    Small_paradosiako-oat-meals

    Ο μήνας Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στην πρόληψη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Η αλυσίδα Παραδοσιακό στηρίζει έμπρακτα και φέτος το έργο του σωματείου «Νέα Ελπίδα Θεσσαλονίκης» για τη μάχη απέναντι στον καρκίνο του μαστού. Στο πλαίσιο της στήριξής της: Διαθέτει 1 ευρώ στο σωματείο Νέα Ελπίδα για κάθε Oatmeal (Carrot Cake, Tropical, Banana Nut & Merenda Crunch) που αγοράζεται σε οπο...

  • Tα OK! Anytime Markets μας συστήνουν τις πρώτες 3D διαβάσεις στην Αθήνα

    δημοσιεύθηκε στις 01.10.2019

    Small_ok-anytime-markets-diavaseis

    Με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σε θέματα σωστής οδηγικής συμπεριφοράς και ταυτόχρονα να ενισχύσουν την ασφάλεια στους δρόμους, τα OK! Anytime Markets δημιούργησαν διαβάσεις 3 διαστάσεων (3D), περιμετρικά του 2ου Δημοτικού Σχολείου και του 2ου Νηπιαγωγείου στην περιοχή του Χαλανδρίου. Σε συνεργασία με την ομάδα καλλιτεχνών της Urban Act, ζωγράφισαν εντυπωσιακά σχέδια τρισδιάστατων δια...

  • Η McDonald’s τεστάρει vegan μπέργκερς στον Καναδά

    δημοσιεύθηκε στις 30.09.2019

    Small_vegan-burger

    To νέο μπέργκερ θα δοκιμαστεί για πάνω από 12 εβδομάδες στο νοτιοδυτικό Οντάριο και θα έχει περισσότερες εναλλακτικές πρωτεϊνες. Αυτή η κίνηση δηλώνει πως η McDonald’s προβληματίζεται ιδιαίτερα για την τρέχουσα κατάσταση που επικρατεί στα fast foods εστιατόρια, την οποία φαίνεται πως ακολουθούν με τις επιλογές τους, οι αλυσίδες Subway, Burger King και White Castle. «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ...

  • Το Bufala Gelato, food partner στο Education Festival 2019

    δημοσιεύθηκε στις 25.09.2019

    Small_bufala-gelato-education-festival

    To Bufala Gelato στηρίζει την καινοτομία και γίνεται food partner στο Education Festival 2019, δράση αφιερωμένη στη βιωματική εκπαίδευση, η οποία πραγματοποιείται 26, 27 & 28 Σεπτεμβρίου, στο Παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ, στο Γκάζι. Στο συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον της σύγχρονης εποχής, όπου η τεχνολογία χρωματίζει και καθορίζει τα πάντα, η παραδοσιακή μέθοδος της τυπικής εκπαίδευσης και των...

  • 25 χρόνια αλυσίδα "Παραδοσιακό" σε ένα street party!

    δημοσιεύθηκε στις 18.09.2019

    Small_2019-panorama_invitation

    Γιορτάζει και το διασκεδάζει! Η αλυσίδα Παραδοσιακό ολοκληρώνει 25 ολόκληρα επιχειρηματικά χρόνια παρουσίας και κάνει πάρτυ, καλώντας τους πιστούς της φίλους να το γιορτάσουν μαζί της την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου. Η «Παραδοσιακή» street fiesta θα πραγματοποιηθεί στην Π. Παπαδοπούλου 17, στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης, ενώ στα decks θα βρίσκεται ο Yannis Mitsokapas. Το «Παραδοσιακό» ταξίδι της αλυσί...

  • Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν

    δημοσιεύθηκε στις 12.09.2019

    Small_greenfamily-oporopwleio

    Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, 8 στους 10 Έλληνες δήλωσαν πως έχουν καταναλώσει τον τελευταίο μήνα έστω κι ένα βιολογικό προϊόν. Το κερδισμένο έδαφος των βιολογικών προϊόντων συνδέεται με θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας, λόγοι οι οποίοι προβληματίζουν το 45% των ερωτηθέντων. Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, αρκετά σημαντική θέση (44%) κατέχουν τα εξειδικευμένα καταστήματα όταν π...

  • H Coffee Island μας καλεί να κάνουμε διακοπές παρέα!

    δημοσιεύθηκε στις 01.08.2019

    Small_coffeeisland-summer-2019

    Αυτό το καλοκαίρι, η Coffee Island μας πηγαίνει διακοπές στο… νησί του καφέ! Από τις 6 έως και τις 10 Αυγούστου, 3 καταστήματα της αλυσίδας, μεταμορφώνονται σε κανονικά νησιά με ξαπλώστρες και καλοκαιρινή διάθεση! Τα καταστήματα του Αιγάλεω -Στάση Μετρό, του Παγκρατίου -επί της οδού Φιλολάου και Παλαιού Φαλήρου επί της οδούς Αμφιθέας, θα γίνουν το απόλυτο summer destination. Η Coffee Island ...

  • 2 διακρίσεις για τα Flocafé Espresso Room στα «Coffee Business Awards 2019»

    δημοσιεύθηκε στις 10.07.2019

    Small_flocafe-awards (4)

    Τα Flocafé Espresso Room, με περισσότερα από 25 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική και διεθνή αγορά, απέσπασαν 2 διακρίσεις στα «Coffee Business Awards 2019» που διοργανώθηκαν εφέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από την Ethos Media. Η πρωτοπόρος αλυσίδα στην αγορά του καφέ, απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Top Coffee Chain Design, μια σημαντική διάκριση που επιβραβεύει τη διαρκή ...