Teaser_faq[1]

Πολύ απλά είναι η φάση μετάλλαξης  από απλό εργαζόμενο σε ιδιοκτήτη επιχείρησης. Οι επιχειρησιακές τεχνικές και οι τεχνικές γνώσεις κάθε κλάδου μπορούν να διδαχθούν, φτάνει να υπάρχει μία βασική θέληση και προετοιμασία να ακούσουν και να μάθουν. Για πολλά άτομα όμως το πρόβλημα δεν είναι τα τεχνικά σημεία του πως να λειτουργήσει κανείς μια επιχείρηση αλλά το γεγονός ότι πρέπει να υιοθετήσουν πλέον ένα άλλο τρόπο σκέψης – να μπουν στο σκεπτικό του αυτοαπασχολούμενου, του ανεξάρτητου επιχειρηματία.

Η κίνηση από εργαζόμενο σε franchisee μπορεί να μην φαίνεται τόσο μεγάλο βήμα αλλά η διαφορά είναι αυτή της απόδοσης ευθυνών. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης είστε υπεύθυνος για όλες τις πράξεις σας, για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, για την αντιμετώπιση των πελάτες σας, για το προσωπικό σας και για την αδειοδότηση της επιχείρησής σας, για τα φορολογικά ή νομικά θέματα που ανακύπτουν στην λειτουργία της. Αυτό δεν είναι κάτι που θα πρέπει να φοβάστε – εκατοντάδες χιλιάδες ατόμων το έχουν κάνει πριν από εσάς – αλλά πρέπει να αντιμετωπιστεί συνειδητά για να εξασφαλίσετε την επιτυχία της νέας σας επιχείρησης.

Ως καλός franchisor θα εκπαιδεύσω τον νέο franchisee στην πλήρη κατανόηση των γνώσεων που απαιτούνται και την ανάπτυξη των αναγκαίων δεξιοτήτων στο επίπεδο   που θα καλύπτουν τις   απαιτήσεις μιας αποτελεσματικής και κερδοφόρου λειτουργίας. Εν τούτοις, υπάρχει στιγμή, συχνά στους 2 – 3 μήνες μετά την εκκίνηση ενός νέου franchisee, όπου δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ως επιχειρηματίας.. Μέχρι αυτό το στάδιο ο δικαιούχος είναι συνήθως άνετος με τους πελάτες και το προϊόν ή την υπηρεσία, γιατί αυτά ευρίσκονται  στο επίκεντρο της προσοχής του. Όμως από ένα σημείο και πέρα θα αρχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα marketing, ανθρωπίνων πόρων, φορολογικά κλπ Είναι η στιγμή που πρέπει να θυμηθούν ότι έχουν αγοράσει επιχείρηση, όχι εργασία, και όταν εάν δεν κάνουν κάτι άμεσα, τότε αυτό που θα συμβεί είναι αυτό ακριβώς: τίποτε.

Μία άλλη πτυχή του να είσαι ιδιοκτήτης επιχείρησης, εν αντιθέσει του να είσαι υπάλληλος είναι ότι μία επιχειρηματική συμπεριφορά – κουλτούρα πρέπει να διαπερνά οτιδήποτε κάνετε. Ένας εργαζόμενος επισκεπτόμενος ένα πελάτη θα εκτελέσει την εργασία του και θα φύγει. Ο ιδιοκτήτης θα θέλει να δημιουργήσει μία καλή εντύπωση με το να είναι συνεπής στο ραντεβού του, να είναι ντυμένος καλά και να κάνει καλή δουλειά. Θα κοιτάξει  για ευκαιρίες να αυξήσει τις πωλήσεις και το  κέρδος. Πάνω απ’ όλα θα θέλεινα φύγει αφήνοντας τον πελάτη τόσο ικανοποιημένο ώστε να γίνει ο πρεσβευτής της εταιρίας και να φέρει πολλές – πολλές συστάσεις.

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, ο franchisor σας μπορεί να σας διδάξει αυτά τα πράγματα, να σας παράσχει τα συστήματα, να σας υποστηρίξει, να σας υπενθυμίσει και να σας παρακινήσει να τα επιτελέσετε, αλλά στην τελική ανάλυση η επιχείρηση είναι αποκλειστικά δική σας. Να θυμάστε ότι αν δεν κάνετε κάτι εσείς, δεν θα το κάνει κανείς για εσάς

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας