• Διεθνής Ανάπτυξη: Είστε σίγουρα έτοιμοι;

    δημοσιεύθηκε στις 05.10.2018

    Small_thought_leadership_piece_-_global_tech

    Πολλοί franchisors ενθουσιάζονται όταν αρχίζουν να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους επενδυτές από το εξωτερικό και ονειρεύονται παγκόσμια ανάπτυξη και αναγνωρισιμότητα. Η διεθνής ανάπτυξη όμως δεν είναι μια απλή υπόθεση. Για να χαρακτηριστεί επιτυχημένη χρειάζεται αφοσίωση και κεφάλαιο καθώς επίσης και να γνωρίζει κανείς το ρίσκο που ενέχει μια τέτοια κίνηση. Εξίσου σημαντικό είναι, προτού πάρετε...

  • Αποκλειστικότητα περιοχής: όλα όσα πρέπει να ξέρετε

    δημοσιεύθηκε στις 11.09.2018

    Small_0527map

    Σίγουρα γνωρίζετε πόσο σημαντική είναι η αποκλειστικότητα περιοχής που προσφέρει ο franchisor στους συνεργάτες του. Θωρακίζει την επενδυτική ασφάλεια του franchisee και ταυτόχρονα αποκλείει την σύγκρουση συμφερόντων εντός του δικτύου. Τι θα πρέπει να ξέρετε όμως σχετικά με την αποκλειστικότητα περιοχής προτού επενδύσετε σε κάποιο δίκτυο; Συνήθως είναι συμβουλές που σπάνια θα σας δώσει ο ίδιος ...

  • Street Food & Franchising

    δημοσιεύθηκε στις 06.08.2018

    Small_street-food

    Το νέο παγκόσμιο φαινόμενο στην εστίαση ονομάζεται street food και δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα και στην ελλαδική αγορά. Σύμφωνα με έρευνες, το 30% των καταναλωτών σε μια σύγχρονη πόλη δαπανεί κατά μέσο όρο 16€ σε street food εβδομαδιαίως, ενώ η μέση απόδειξη αγγίζει σταδιακά τα 5€. Πρόκειται για μία αγορά που διευρύνεται όλο και περισσότερο, διεισδύοντας βαθμιαία σε όλα τα κοινωνικά στρώμ...

  • Γιατί πρέπει να σταματήσετε να απολογείστε συνεχώς στη δουλειά

    δημοσιεύθηκε στις 24.07.2018

    Small_thumbnail-android-application-development-mistakes-that-you-should-avoid

    Τα τελευταία χρόνια ακούμε πολλούς νέους ανθρώπους - και ειδικά γυναίκες να απολογούνται στον χώρο της δουλειάς τους, ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει κάποιο λάθος. Μπορεί να είναι μια λέξη που λέμε αυθόρμητα, αλλά παράλληλα είναι και μια συνήθεια που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνη. Ο λόγος; Επηρεάζει τον τρόπο που βλέπουν οι νέοι επαγγελματίες τον εαυτό τους και μπορεί ακόμα και να τους ...

  • Διαχείριση κουλτούρας αλλαγής σε ένα δίκτυο franchise

    δημοσιεύθηκε στις 18.08.2016

    Small_diaxeirish

    Η ανάπτυξη μιας κουλτούρας αλλαγής θέλει σημαντικό χρόνο και θα πρέπει να υποστηρίζεται τόσο από τη διοίκηση του δικτύου franchise, όσο και από τους franchisees. Κάτι τέτοιοι απαιτεί: • Μια εκτεταμένη, συχνή και συνεχόμενη επικοινωνία, η οποία συμβάλλει στην ενημέρωση των franchisees σχετικά με όλες τις θετικές και αρνητικές εξελίξεις σχετικά με το δίκτυο. • Τακτική παροχή πληροφοριών σχετικά ...

  • Μπορεί η Επιχείρησή σας να αναπτυχθεί μέσω του Franchise;

    δημοσιεύθηκε στις 11.08.2016

    Small_franchisor_concept

    Αυτή η ερώτηση μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε κατά πόσον πληρείτε τα βασικά κριτήρια και τη θέληση να επεκτείνετε την επιχείρησή σας μέσω του franchising. Απαντήστε αυτές τις ερωτήσεις και δείτε πως ανταποκρίνεστε σε αυτά τα κριτήρια! Είστε αξιόπιστος; Μετρήστε μεγέθη, όπως αριθμός μονάδων, χρόνια λειτουργίας, όψη, αναγνωρισιμότητα, κερδοφορία κ.λπ. Μπορεί η γνώση να ...

  • 20 πρακτικές συμβουλές σε υποψήφιους franchisors

    δημοσιεύθηκε στις 01.08.2016

    Small_20

    Έχει αποδειχθεί διεθνώς πως το franchising έχει βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις να πετύχουν εντυπωσιακή ανάπτυξη. Το γεγονός οδηγεί πολλούς υποψήφιους franchisor να το αντιμετωπίζουν ως μια ελκυστική προοπτική και σχετικά εύκολη υπόθεση. Είναι όμως το franchising κατάλληλο για κάθε τύπου επιχείρηση; Τι περιλαμβάνει η οργάνωση μιας αλυσίδας franchise; Ποιο είναι το ιδανικό πλάνο ανάπτυξης και ποιο...

  • Η αποζημίωση πελατείας στο franchising

    δημοσιεύθηκε στις 12.04.2016

    Small_franchise

    Με δεδομένο το γεγονός ότι η σύμβαση δικαιόχρησης (franchising) δεν ρυθμίζεται ξεχωριστά από το νόμο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το ζήτημα αν δύναται να εφαρμοστεί αναλογικά σε αυτή το άρθρο 9 (αποζημίωση πελατείας) του π.δ. 219/1991, που ενσωμάτωσε την Οδηγία 86/653/ΕΟΚ στο εθνικό δίκαιο και αφορά τον εμπορικό αντιπρόσωπο. Η απάντηση στο ερώτημα δεν είναι απλή, καθώς έχουν υποστηριχθεί δ...

  • «Διοίκηση Επιχειρήσεων Εστίασης & Ψυχαγωγίας». Συνέντευξη με τον κ. Α. Ρίζο

    δημοσιεύθηκε στις 22.12.2015

    Ποιες είναι οι εμπορικές, λειτουργικές, επιχειρηματικές και εν γένει διοικητικές παράμετροι που καθιστούν επιτυχημένη μια επιχείρηση Εστίασης και Ψυχαγωγίας; Ο κ. Αλέξανδρος Ρίζος, στέλεχος με 20ετή εμπειρία το χώρο, επιχειρεί να οδηγήσει τον αναγνώστη μέσω του βιβλίου του «Διοίκηση Επιχειρήσεων Εστίασης & Ψυχαγωγίας»- που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος- στην απάντηση του παραπά...

  • Summer… homework Νο6: Χαρακτηριστικά – πέρα από τα προφανή – των συστημάτων franchise που αξίζουν να επενδύσετε.

    δημοσιεύθηκε στις 21.08.2015

    Small_6

    Διαβάζοντας… το καλοκαίρι! Το FRANCHISE SUCCESS και το FRANCHISEPORTAL.GR εγκαινιάζουν μια νέα στήλη και σας προτείνει επιλεγμένη αρθρογραφία για να μελετήσετε το… franchising… και στην παραλία! «Στη πλειονότητα τους οι υποψήφιοι γοητεύονται από παράθεση αριθμών, μεγεθών, ποσοστών,  αποδόσεων και άλλων στοιχείων που παρουσιάζονται σε επιμελώς σχεδιασμένες μπροσούρες. Ελκύονται από τον επικοινω...