
Άνοδο καταγράφει η ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της IRI Hellas. Η άνοδος αφορά στην αξία των πωλήσεων κατά 4% και στον όγκο κατά 2,9%, για το πρώτο τρίμηνο του έτους Ιανουάριος-Μάρτιος) συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα,
Όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, τον Μάρτιο η άνοδος της αξίας πωλήσεων ήταν οριακή (0,9%), ενώ ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε μικρή κάμψη (-0,8%). Mε δυναμική από τις πολύ καλές επιδόσεις του Ιανουαρίου (στον οποίο συμπεριλήφθηκε και η τελευταία ημέρα του 2018) στο πρώτο τρίμηνο του 2019, όλες οι μεγάλες κατηγορίες (gigacategories) κινήθηκαν για ακόμη μια φορά ανοδικά, με τα τρόφιμα να
επιδεικνύουν τη σημαντικότερη ανάπτυξη (+4,7% σε αξία πωλήσεων και +3,5% σε όγκο πωλήσεων). Τα είδη προσωπικής φροντίδας (ΗΒΑ) κατέγραψαν άνοδο 1,1% σε αξία και 1,2% σε όγκο, ενώ στα είδη νοικοκυριού (Ηousehold) σημειώθηκε άνοδος 1,4% σε αξία αλλά κάμψη -0,8% όγκο.
Επίσης, όλες οι επιμέρους βασικές 11 υπο-κατηγορίες που καταγράφει η εταιρεία, κινήθηκαν ανοδικά εκτός από τα «Είδη μαγειρικής» (Cooking aids, ingredients & condiments), που υποχώρησαν κατά -0,8% σε αξία και κατά 0,4% σε όγκο πωλήσεων. Η σημαντικότερη άνοδος καταγράφηκε στα Αλκοολούχα Ποτά (+11 σε αξία πωλήσεων και +8,1% σε όγκο) καθώς και στα Snacks (+7% σε αξία πωλήσεων και +7,4% σε όγκο). Ακόμη, θα πρέπει να αναφερθεί πως στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς, η ιδιωτική ετικέτα, σύμφωνα με την ΙRI, κατέγραψε άνοδο 2%, με το μερίδιο αγοράς της να ανέρχεται στο 16% πλέον. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι πιο μικρός σε σχέση με εκείνον της συνολικής αγοράς, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το 2018 έκλεισε με κάμψη 1,3% για τα προϊόντα PL. Βέβαια, το μερίδιο αγοράς τους κυμαίνεται πλέον στα επίπεδα του 2011 (16,1%). Τέλος, σε επίπεδο format, αξίζει να σημειωθεί πως τα hypermarkets συνεχίζουν να καταγράφουν τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης (+8%), ωστόσο έχουν τη μικρότερη συνεισφορά στη συνολική πίτα, με μερίδιο 12,2% όσον αφορά την αξία πωλήσεων.

Η Lidl κάνει δυναμική είσοδο στη Σερβία
17.10.2018
Η γερμανική αλυσίδα discount supermarket Lidl προσθέτει μια ακόμη χώρα στο ενεργητικό της, τη Σερβία. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε στο ταυτόχρονο άνοιγμα 16 καταστημάτων στη βαλκανική χώρα, πέντε από τα ...

Επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα; Η νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει τις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή.
20.07.2018
Νέα έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη τη χώρα αποκαλύπτει τι επιλέγουν οι Έλληνες στα super markets. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ...

Επιστρέφει η SPAR στην Ελλάδα
23.11.2017
Η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR με δυναμική παρουσία στο χώρο απο το 1932, αποφάσισε την επανείσοδό της στην ελληνική αγορά. Με πάνω από 13.000 καταστήματα σε συνολικά 47 χώρες , και περισσότερους ...
11.12.2019
10.12.2019
05.12.2019
Απο το BLOG
30.01.2016
06.04.2015
15.12.2014
22.07.2015
29.04.2014
Προσθέστε το σχόλιό σας