Teaser_frozen_yogurt

Συνημμένα Αρχεία

Αδιαμφισβήτητα μετά από έναν χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά (αποκλειστικά ως frozen yogurt concept)  το frozen yogurt συνεχίζει να κερδίζει την επιλογή του καταναλωτικού κοινού.

Σήμερα, εάν περιπλανηθεί κανείς σε αγορές της Αθήνας εύκολα θα παρατηρήσει πως σε κεντρικές πλατείες και δρόμους ο αριθμός των καταστημάτων frozen yogurt φθάνει ακόμα και σε διψήφιο νούμερο! Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και σε τουριστικούς προορισμούς. Τι συμβαίνει λοιπόν με το παγωμένο γιαούρτι;

Πρόκειται σίγουρα για μια αγορά με εντεινόμενο ανταγωνισμό με τις εταιρείες του χώρου να εκπονούν η κάθε μια το δικό της στρατηγικό σχέδιο προκειμένου να τοποθετηθούν ανταγωνιστικά στην αγορά.

Η αγορά του παγωμένου γιαουρτιού αποτελεί υπό προϋποθέσεις μια αξιοσημείωτη επενδυτική πρόταση με συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο στον τελικό καταναλωτή όσο και στον επίδοξο επιχειρηματία.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας