• Νέο τεύχος -ν. 64- του FRANCHISE SUCCESS

    δημοσιεύθηκε στις 04.08.2017

    Small_franchise

    Οι συνεχείς αλλαγές και ανακατατάξεις που είναι σε εξέλιξη στον κλάδο των Σούπερ Μάρκετ - Mini Market - Παντοπωλείων και Καταστημάτων Ευκολίας αναδιαμορφώνουν το τοπίο της αγοράς. Σε αυτό το περιβάλλον το franchising έχει κομβικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης των αλυσίδων, ενώ αποτελεί συστατικό στοιχείο της επέκτασης καταστημάτων μικρής λιανικής. Με το νέο τεύχος του -ν. 64- το Franchise Succ...

  • Street food festival Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα στη μεγάλη γιορτή του γρήγορου φαγητού

    δημοσιεύθηκε στις 30.06.2017

    Small_streetfood

    Το street food, ή αλλιώς το "γρήγορο" φαγητό του δρόμου, πρωταγωνιστεί στη μικρή εστίαση και προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερους καταναλωτές. Ποιοτικό, νόστιμο και οικονομικό, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής και ταιριάζει με τις γευστικές προτιμήσεις ενός διευρυμένου κοινού. Η τάση αυτή δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον επιχειρηματικό κόσμο που αναζητά διαρκώς νέ...

  • Τουρισμός και Franchising: Ποιο concept μου ταιριάζει;

    δημοσιεύθηκε στις 21.03.2017

    Small_kalokairi_young_woman_in_sunglasses2386x1592

    Είναι γεγονός πως ο Τουρισμός είναι από τους πιο αποδοτικούς κλάδους της ελληνικής Οικονομίας, καθώς προσφέρει δυναμικές ευκαιρίες στους επιχειρηματίες που θέλουν να αποκτήσουν το δικό τους μερίδιο στην αγορά της «βαριάς βιομηχανίας» της χώρας. Ειδικά για φέτος, τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα, καθώς ο αριθμός των τουριστών που σχεδιάζουν να επισκεφτούν την Ελλάδα, αναμένεται να είναι ση...

  • «Street food» ο νέος πρωταγωνιστής της εστίασης

    δημοσιεύθηκε στις 03.01.2017

    Small_streetfood

    Ύστερα από την επιτυχημένη και εδραιωμένη παρουσία των καταστημάτων καφεστίασης, έρχεται το street food φέρνοντας μαζί του μια νέα τάση τόσο στην εικόνα όσο και στην ιδέα που είχαμε για το φαγητό μέχρι τώρα. Ο όρος street food περιλαμβάνει μια ανανεωμένη προσέγγιση του γρήγορου φαγητού. Πλέον δίνεται έμφαση στη γρήγορη εξυπηρέτηση, στην ποιότητα και στις ανταγωνιστικές τιμές. Σε σχετικό ρεπορτ...

  • Η αγορά προϊόντων ομορφιάς έχει ανάγκη συνεργασίες

    δημοσιεύθηκε στις 19.07.2016

    Small_beautyfree

    Η διαφοροποιημένη εταιρική εικόνα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η τεχνογνωσία και η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση όλων των στελεχών της είναι τα βασικά στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τη στρατηγική κάθε αλυσίδας που δραστηριοποιείται στο χώρο των προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Ο κ. Δημήτρης Γκισάκης, CEO του Ομίλου GKISAKIS BEAUTY GROUP μας παρουσιάζει τις νέες τάσεις στην αγορά προϊόντ...

  • Καλοκαίρι & franchising! Γιατί και στην τουριστική αγορά το franchising έχει τις λύσεις...

    δημοσιεύθηκε στις 05.08.2015

    Small_kalokairi&franchising

    Οι καλοκαιρινοί μήνες και η υψηλή κίνηση σε πολλούς προορισμούς της χώρας μας, δίνουν την ευκαιρία στις αλυσίδες franchise να αξιοποιήσουν τη μαζική προσέλευση τουριστών-εγχώριων και μη- και να επεκταθούν σε νέα σημεία. Λίγο πριν την έναρξη λοιπόν της νέας τουριστική περιόδου ας εξετάσουμε ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά εκείνων των concept που θα μπορούσαν να γνωρίσουν επιτυχία και σε α...

  • Αγορά Σούπερ Μάρκετ & Franchising

    δημοσιεύθηκε στις 11.06.2015

    Small_supermarket_fs56

    Αγορά Σούπερ Μάρκετ & Franchising - Σημεία προσοχής και κριτήρια επιλογής Ένας από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής αγοράς -για τα δεδομένα της εγχώριας οικονομίας- αλλάζει και μαζί του αλλάζει και ο συνολικός χάρτης του λιανεμπορίου στη χώρα μας. Στο franchising -και στις σημερινές οικονομικές συνθήκες- ο κλάδος των τροφίμων μαζί με αυτόν της εστίασης εμφανίζεται από τους πλέον...

  • Αφιέρωμα: Πρόσωπα 2015, συνεντεύξεις από franchisors

    δημοσιεύθηκε στις 28.04.2015

    Small_apopseis

    Ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά και το 2014 για όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που δεν άφησε ανεπηρέαστη την αγορά του franchising. Προκλήσεις, «στοιχήματα» και ευκαιρίες διαμορφώνουν ένα νέο επιχειρηματικό τοπίο που επιδρά καθοριστικά στον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν τις συνεργασίες franchise οι υποψήφιοι franchisees. Ένα νέο τοπίο όμως που υποδεικνύει και νέες προοπτικές,...

  • Best practices στο χώρο του Franchising

    δημοσιεύθηκε στις 15.11.2014

    Small_best

    Το franchising θα μπορούσε να συμβάλλει -και σε μερικές περιπτώσεις συμβάλλει- στην υπέρβαση της κρίσης που βιώνουμε όλοι μας. Αποτελεί κινητήριο μοχλό ανάπτυξης και ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας, ενώ συμβάλλει τα μέγιστα στην ευημερία των εκατοντάδων χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρηματιών  στην ελληνική αγορά. Προϋπόθεση η ύπαρξη, διάχυση και ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών που ακολουθούν...

  • Nέες Επιχειρηματικές Προτάσεις 2014

    δημοσιεύθηκε στις 20.07.2014

    Small_gia

    Νέες επιχειρηματικές ιδέες και προσπάθειες έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στην αγορά, άλλες ιδιαίτερα πρωτότυπες και ξεχωριστές κι άλλες που επέλεξαν να κινηθούν σε «γνώριμα» μονοπάτια, προσθέτοντας όμως τη δική τους «πινελιά». Κοινό ζητούμενο όλων να ανταποκριθούν στη ζήτηση -όπως διαμορφώνεται σήμερα- καθώς και στο νέο επιχειρησιακό περιβάλλον που οριοθετείται μέσα σε νέα πλαίσια. Πα...