• Green Family - πείρα και τεχνογνωσία δεκαετιών στα βιολογικά προϊόντα

    δημοσιεύθηκε στις 27.08.2019

    Small_greenfamily-dellios-franchisee-logo

    Ο κλάδος των τροφίμων είναι μια ελκυστική επιλογή για τους υποψήφιους franchisees γεγονός που καταγράφεται και στα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Franchise 2019, του Franchise Success σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους franchise της THE FRANCHISE CO. Ανάμεσα στις υποκατηγορίες ξεχωρίζει ο κλάδος με προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας, όπου τα καταστήματα franchise παρουσιάζουν αυξ...

  • «Οι άνθρωποι της ΑΒ μας έκαναν από την αρχή να νιώσουμε ασφαλείς»

    δημοσιεύθηκε στις 31.07.2019

    Small_ab-food-market

    Έχοντας μεγαλώσει σε οικογένεια εμπόρων, η Σοφία Λιόντου franchisee της AB Food Market, όταν πήρε το πτυχίο της στις Οικονομικές επιστήμες, επέλεξε και εκείνη να ασχοληθεί με την οικογενειακή επιχείρηση και να την εξελίξει. Έτσι, τον Απρίλιο του 2012 πήρε την απόφαση να μετατρέψει το κατάστημα που διατηρούσαν στην Πρέβεζα σε AB Food Market. Μάλιστα, λίγα χρόνια αργότερα, τον Ιούνιο του 2015, απ...

  • Το κοινό υποδέχθηκε θερμά το Hans & Gretel στη Λάρνακα

    δημοσιεύθηκε στις 11.07.2019

    Small_hansandgretel-larnaca-franchisee

    Είναι παραμυθένιο, είναι μοναδικό και είναι το θεματικό Hans & Gretel. Η αλυσίδα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα φυσά τη μαγική της χρυσόσκονη σε Ελλάδα κι εξωτερικό, βράζοντας στο μαγικό της καζάνι το φίλτρο της επιτυχίας για τους franchisees της. Στη Λάρνακα, ο franchisee της Hans & Gretel, κ. Παναγιώτης Γαβριήλ, μας αφηγείται τη δική του διαδρομή μέσα στο δίκτυο. Όπως ο ίδιος λέει,...

  • «Η γωνιά του καφέ στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE βοηθά τις πωλήσεις»

    δημοσιεύθηκε στις 01.07.2019

    Small_kioskys-convenience-store-patisia1

    H συνεργασία της κας Ελευθερίας Σάλα με την INKAT A.E. ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, καθώς διαθέτει ήδη δύο μίνι μάρκετ. Σίγουρη για την επιλογή της, αποφάσισε να λειτουργήσει το δικό της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, καθώς έβρισκε ελκυστική την ιδέα να διαθέτει 5 καταστήματα σε 1. «Επιθυμούσα να δραστηριοποιηθώ στον χώρο των convenience stores, πέραν από τα μίνι μάρκετ και γνωρίζοντας ήδη πως η...

  • Hans & Gretel: Η παραμυθένια αλυσίδα μαγεύει και την Κέρκυρα

    δημοσιεύθηκε στις 19.06.2019

    Small_hans-and-gretel-corfu

    Πώς μπορούν τα κερκυραϊκά καντούνια να γίνουν μια μαγική και ζαχαρωτή υπόθεση; Η Hans & Gretel ξέρει πώς να «μεταμορφώσει» μια βόλτα στο παραμυθένιο της κατάστημα σε αγοραστική εμπειρία. Γιατί διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία, τις κατάλληλες υποδομές και τις στρατηγικές ανάπτυξης που δομούν μια άρτια συνεργασία, με magic profits και χαμόγελα χαράς. Οι κ.κ. Αλέξανδρος Ελύτης και Ανδρέας ...

  • Το μοντέλο 5+1 του KIOSKY'S CONVENIENCE STORE βοηθάει στις πωλήσεις

    δημοσιεύθηκε στις 07.06.2019

    Small_kioskys

    Εδώ και ένα χρόνο οι franchisees της KIOSKY'S CONVENIENCE STORE στον Βύρωνα ξεκίνησαν το δικό τους κατάστημα αξιοποιώντας το μοντέλο 5+1 της αλυσίδας. «Με μια επίσκεψη o πελάτης καλύπτει όλες τις καθημερινές του ανάγκες, χωρίς να χάνει χρόνο» εξηγούν. «Σε έναν στεγασμένο χώρο βρίσκει 5 καταστήματα σε 1, γεγονός που τον εξυπηρετεί απόλυτα». Αναγνωρίζοντας τη δυναμική που έχουν αποκτήσει τα conv...

  • Το πρώτο εξειδικευμένο κατάστημα προϊόντων κάνναβης στη Κρήτη

    δημοσιεύθηκε στις 31.05.2019

    Small_cbd-franchisees-chania

    Ξεκινώντας την πρώτη τους επιχειρηματική δραστηριότητα ο Αντρέας Θωμόπουλος, όσο και η Μαρία-Ελένη Πασπαράκη, επέλεξαν τη συνεργασία με τη CBD OIL SHOP και εδώ και ένα σχεδόν χρόνο λειτουργούν με επιτυχία το κατάστημά τους στα Χανιά. «Οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο συγκεκριμένο τομέα μεταπώλησης είναι τεράστιες, διότι απευθυνόμαστε σε μία παρθένα αγορά και σε ένα ευρύ αγοραστικό κοινό που...

  • KIOSKY’S ONE STOP ALL: Συνομιλία με τους franchisees Περιστερίου

    δημοσιεύθηκε στις 16.01.2019

    Small_kioskys-peristeri-katastima

    Αφήνοντας πίσω τις διαφορετικές επαγγελματικές τους δραστηριότητες, ένωσαν τις επιχειρηματικές τους δυνάμεις και μπήκαν στην οικογένεια των KIOSKY’S ONE STOP ALL. Ο λόγος για τους κ.κ. Γιώργο Χιώτη, Γρηγόρη Ραχιώτη και Κίμωνα Παπαδόπουλο, οι οποίοι επέλεξαν το franchising ως μέθοδο συνεργασίας, σε μια αλυσίδα σύγχρονη, με στρατηγική, πρωτοπόρο σχεδιασμό και ισχυρό brand name. Πόσο εύκολο είναι...

  • Franchisees από ένστικτο, Coffee Berry από επιλογή

    δημοσιεύθηκε στις 03.01.2019

    Small_coffee-berry-argyroupoli-team

    Επέλεξαν την Coffee Berry από ένστικτο και δύο χρόνια μετά συζητούν το άνοιγμα και δεύτερου καταστήματος franchise. Ο λόγος για τον κ. Αράπογλου και τη σύζυγό του, κα Φιαμπόλη- Πολιτοπούλου, ιδιοκτήτες του καταστήματος Αργυρούπολης. Ποια ήταν τα ιδιαίτερα κριτήρια που έκαναν τους δυο ιδιοκτήτες να εμπιστευθούν το απόλυτο Coffee to Go Concept του 3ου κύματος καφέ; Ποιοι καθοριστικοί παράγοντε...

  • «Τα προϊόντα της CAFé Mé ελκύουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή»

    δημοσιεύθηκε στις 05.12.2018

    Small_cafeme_franchisee_kallithea4

    Ο καφές ήταν πάντα το πάθος του κ. Ζουφιάκου. Με μεράκι για το αντικείμενο και με τη συλλογή εμπειριών χάρη στην πολυετή πείρα του στην αγορά, στράφηκε στο franchising. Mετά από έρευνα επέλεξε να συνεργαστεί με το δημοφιλές street cafe franchise, CAFé Mé. Λειτουργώντας ήδη έναν χρόνο σε μια περιοχή με έντονο ανταγωνισμό, το κατάστημα του κ.  Ζουφιάκου πέτυχε να κερδίσει μια θέση στην καθημερινό...