Teaser_boulgaria_exof

Ανταποκρινόμενο στα σχέδια των ελληνικών αλυσίδων για εξωστρέφεια, καινοτομία και ανάπτυξη το περιοδικό FRANCHISESUCCESS συμμετείχε με επιτυχία στην έκθεση Franchising EXPO 2011, στη Σόφια της Βουλγαρίας στις 11-12 Νοεμβρίου.

Πάνω από 2300 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν πλήρως για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συνεργαζόμενων με το FRANCHISE SUCCESS δικτύων μέσα από την Ειδική Έκδοσή του, το ενημερωτικό έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό καθώς και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό του. Το κοινό της έκθεσης έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τις αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και τις προοπτικές επιχειρηματικής εξέλιξης που προσφέρουν.

Η συμμετοχή στην έκθεση Franchising EXPO 2011, στη Σόφια ήταν η τρίτη στα πλαίσια ενός κύκλου ενεργειών που έχει ξεκινήσει το FRANCHISE SUCCESS για την προώθηση της εξωστρέφειας εταιρειών από την Ελλάδα προς τη Βαλκανική και τις ξένες αγορές γενικότερα.

Πρώτος σταθμός ήταν η έκθεση IFBE στο Βουκουρέστι στις 20-22 Μαΐου, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε η συμμετοχή στην έκθεση franchise «Be my Dealer» στην Κωνσταντινούπολη στις 29 Σεπτεμβρίου με τις 2 Οκτωβρίου. Αναπτύσσοντας νέα εργαλεία και με συνεχή έρευνα το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες  να επεκταθούν σε νέες αγορές και να αναπτύξουν το δίκτυό τους. Παράλληλα η συμμετοχή υποστηρίζεται ηλεκτρονικά στις ειδικές ενότητες στο www.franchise-success.gr και στο www.franchiseportal.gr. Οι εταιρείες που εμπιστεύτηκαν το FRANCHISE SUCCESS για την ανάπτυξη στην αγορά της Βουλγαρίας ήταν οι Coffee Time, Flocafé, DEXIM- the style company, Media Strom, GT Tsangarakis και ΑΓΑΠΗΤΟΣ καφέ- ζαχαροπλαστείo.

Η έκθεση Franchising EXPO 2011 φιλοξένησε περίπου 70 εταιρείες τόσο Βουλγάρικες όσο και διεθνείς, οι οποίες καλύπτουν όλους τους κλάδους του franchising. Χορηγός της έκθεσης ήταν η διεθνής αλυσίδα SUBWAY, η οποία γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην αγορά της Βουλγαρίας. Η έκθεση παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο λόγω των franchise concepts που συμμετείχαν, όσο και λόγω του Συνεδρίου NewBusinessIdeas Conference, το οποίο έλαβε χώρα παράλληλα, με 12 ομιλητές και ένα κοινό 160 ατόμων, τα οποία ενημερώθηκαν για τις νέες προοπτικές επιχειρηματικής εξέλιξης που προσφέρει το franchising.

Το FRANCHISE SUCCESS ξεχώρισε για άλλη μια φορά ως η αντιπροσωπευτικότερη πηγή ενημέρωσης διεθνώς για τις ελληνικές επενδυτικές ευκαιρίες και ως το πιο δυναμικό μέσο επικοινωνίας για τις ξένες εταιρείες που επιθυμούν να επενδύσουν στην ελληνική αγορά. Μέσα από τα εργαλεία του: τις εκδόσεις FRANCHISE SUCCESS, τον ετήσιο οδηγό ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE, τις ειδικές εκδόσεις του, το www.franchise-success.gr και το www.franchiseportal.gr, τα ηλεκτρονικά newsletter αποτελεί το πλέον έγκυρο εργαλείο ανάπτυξης και δυναμικής επικοινωνίας.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας