Teaser_the salad project

Το να εμπλουτίζει ένα κατάστημα το μενού του με νέες επιλογές είναι ένας τέλειος τρόπος για να παραμένει πάντα στην πρώτη γραμμή των trends της διατροφής, ενώ παράλληλα διατηρεί την περιέργεια και το ενδιαφέρον τόσο των καταναλωτών όσο και του ίδιου του προσωπικού.

Τo δημιουργικό The Salad Project, το οποίο αναζητά νέους συνεργάτες για να επεκταθεί με τη μέθοδο franchising, ξέρει καλά πως ένα ανανεωμένο μενού αυξάνει την επισκεψιμότητα και την κερδοφορία και τώρα μας παρουσιάζει το νέο καλοκαιρινό μενού του.

Ο κατάλογος εμπλουτίζεται με χορταστικά σάντουιτς φτιαγμένα από τα πιο φρέσκα και αγαπημένα υλικά, όπως αβοκάντο και καπνιστό σολομό, healthy bowls χωρίς ζάχαρη όπως το Lemon Chia Pudding, λαχταριστά smoothies, γάλα σε διάφορες γεύσεις χωρίς λακτόζη και μοναδικά power food combos.

Η αλλαγή του μενού είναι πάντα μία εξαιρετική ευκαιρία για μια νέα και δυναμική καμπάνια marketing στα social media, η οποία θα προσελκύσει νέα κοινά και θα υπενθυμίσει στους φίλους του καταστήματος την ποιότητα και τη δημιουργικότητα που το χαρακτηρίζει.

Μοναδική προσθήκη στο νέο μενού αποτελούν οι προκλητικά νόστιμες σαλάτες limited edition με φρούτα και λαχανικά της εποχής όπως η Straw -Merry με φράουλες, φέτα και ψητό κοτόπουλο ή η Love & Peach με ροδάκινο, blue cheese και φουντούκια.

Η λογική των εποχιακών μενού την οποία υιοθετεί το The Salad Project είναι μια εξαιρετική στρατηγική για νέες επιχειρησιακές ευκαιρίες. Ανανεώνεται η αγάπη των πιστών φίλων του brand, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται το στοιχείο της περιέργειας το οποίο προσελκύει νέο κοινό.

Πάντα δραστήριο και πιστό στη φιλοσοφία του για θρεπτικά και χορταστικά γεύματα που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες όσων θέλουν να τραφούν υγιεινά αλλά δεν προλαβαίνουν, το The Salad Project κάνει τη διαφορά.

Εάν θέλεις κι εσύ να αποκτήσεις το δικό σου The Salad Project και να ξεχωρίσεις στο χώρο της healthy εστίασης, πάτησε εδώ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας