Teaser_petcity_glyfadas

Με όραμα τη δημιουργία της μεγαλύτερης και πιο αληθινής οικογένειας φιλόζωων στην Ελλάδα η Pet City σχεδιάζει την ανάπτυξή της με franchising σε περιοχές εκτός Αττικής.
To brand Pet City χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και έχει ταυτιστεί με την ποιότητα, τη μεγάλη ποικιλία και την αξιοπιστία των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει. Έχοντας σχεδιάσει μια επιχειρηματική πρόταση υψηλής απόδοσης στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου πανελλαδικής εμβέλειας. "Η επιτυχία του εγχειρήματος franchise εξαρτάται από τη δυνατότητα συνεχών επενδύσεων από τη μητρική εταιρεία σε υποδομές, σε οργάνωση και σε ενέργειες marketing" εξηγεί ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της PET CITY A.E.B.E. κ. Μαζουράνης Ματζουρανάκης. "Οι επενδύσεις αυτές ισχυροποιούν το εμπορικό σήμα και προβάλλουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, υποστηρίζοντας έμπρακτα τους συνεργάτες και επιταχύνοντας την ανάπτυξη".
Η Pet City Α.Ε.Β.Ε. ιδρύθηκε το 1988 ως εταιρεία χονδρικής πώλησης προϊόντων για κατοικίδια στην ελληνική αγορά. Το 1996 το ενδιαφέρον στράφηκε στη λιανική αγορά, με αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία τροφών κατοικιδίων ζώων καθώς και αξεσουάρ.
Σήμερα, διαθέτει προσωπικό 400 υπαλλήλων που είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις και την εργασιακή εμπειρία, ώστε να εξυπηρετούν τους 2.100.000 πελάτες που επισκέπτονται τα 45 εταιρικά καταστήματα στην Αττική ετησίως.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας