Teaser_goodys

Συνεχίζει την ανάπτυξη στο εξωτερικό ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia. Πρόσφατη επένδυση το νέο κατάστημα Goody’s Burger House που ξεκίνησε στην αγορά της Μελβούρνης. Με την ενέργεια αυτή η Vivartia στοχεύει στην αγορά της Αυστραλίας των 20 εκατομμυρίων καταναλωτών. Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Η εταιρεία που επιλέχθηκε για την αποκλειστική ανάπτυξη του σήματος στην Αυστραλία είναι η Mediterranean Fast Casual Restaurants Ltd.

Η εξωστρέφεια αποτελεί σημαντική στρατηγική προτεραιότητα για τη Vivartia που υλοποιεί το στρατηγικό της σχεδιασμό για ανάπτυξη των σημάτων της στη Λευκορωσία, στην Αλβανία, στην Κύπρο, στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία. Παράλληλα, το επόμενο χρονικό διάστημα, και μέχρι τα μέσα του 2015, αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους 8 ακόμα καταστήματα Goody’s και Flocafé στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στη Δημοκρατία του Κοσόβου, στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, στη Λιβύη και στην Αίγυπτο.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας