Teaser_ab_ellinika-proionta-sti-se

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, πιστή στην προσπάθειά της για στήριξη και ενίσχυση των Ελλήνων παραγωγών, διοργανώσε Καμπάνια Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων στα καταστήματα  “DeltaMaxi” και “Tempo” του Oμίλου στη Σερβία, στα οποία διατίθενται ήδη 250 κωδικοί από την Ελλάδα.

Η καμπάνια αυτή, η οποία θα διαρκέσει 3 εβδομάδες (25/03 – 14/04), δίνει την ευκαιρία στους Σέρβους καταναλωτές να δοκιμάσουν μια μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων, όπως τυρί, ελιές, ελαιόλαδο, ούζο, κρασί, μπύρα, προϊόντα αρτοποιίας ζαχαρώδη, φρούτα κτλ, και να προσθέσουν ελληνικές γεύσεις στην καθημερινή τους ζωή και στο τραπέζι τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη Σερβία παρουσιάζουν σημαντική αύξηση, της τάξης του 30%, για την περίοδο 2008-2012, αποδεικνύοντας και την προτίμηση που δείχνουν σ’ αυτά οι Σέρβοι καταναλωτές.

Η σημασία της πρωτοβουλίας υπογραμμίστηκε από την Σοφία Τσαμίχα, εκπρόσωπο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι, η οποία παραβρέθηκε στην εκδήλωση για την έναρξη της Καμπάνιας Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων και μεταξύ άλλων δήλωσε: «Η Ελλάδα είναι τα προϊόντα της και τα ελληνικά προϊόντα είναι η Ελλάδα. Τα προϊόντα μας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές και υποστηρικτές που θα μπορούσαμε να έχουμε σε μια εποχή κρίσης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Όμιλο Delhaize για την πρωτοβουλία του και να εκφράσω τις ευχές μου για την επιτυχία της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας».

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας