• Koi Sushi Bar: Ευέλικτο σύστημα franchise, πολλαπλά οφέλη

    δημοσιεύθηκε στις 06.03.2020

    Small_koi sushi bar

    Οι ανατολίτικες γεύσεις που μας ταξιδεύουν σε χώρες μακρινές έχουν αποκτήσει φανατικούς λάτρεις, με κορυφαίο πλέον σε προτίμηση το sushi. Και παρότι η ωμοφαγία μπορεί να ξεκίνησε σαν μόδα, το sushi δίνει μαθήματα υγιεινής διατροφής επί της ουσίας. Συναντήσαμε τον κύριο Σπύρο Πεπελάση, franchisee των Koi Sushi Bar και μας εξήγησε τους λόγους της επιτυχίας της Νο 1 αλυσίδας sushi bar στην Ελλ...

  • CBD OIL SHOP – Σταθερά βήματα με το βλέμμα στο μέλλον

    δημοσιεύθηκε στις 05.03.2020

    Small_cbd-franchisee

    «Η κάθε μέρα μας επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο ότι η απόφαση συνεργασίας με τη CBD OIL SHOP ήταν το καλύτερο deal που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει». Σε αυτή και μόνο τη φράση θα μπορούσαμε να πούμε πως συμπυκνώνεται η αυτοπεποίθηση όλων των συνεργατών του δικτύου της CBD OIL SHOP από τα πρώτα κιόλας βήματά τους. Η καινοτομία και τα δομικά στοιχεία διαφοροποίησης του concept της CBD OIL ...

  • Hans & Gretel: Το concept που προσφέρει ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής

    δημοσιεύθηκε στις 05.02.2020

    Small_hans-and-gretel-peiraias 3

    Το Hans & Gretel, στα πρότυπα των θεματικών πάρκων του εξωτερικού, είναι ο πρώτος διαδραστικός και μαγευτικός πολυχώρος της ελληνικής αγοράς, που προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία εντυπωσιακών γλυκισμάτων, εμπνευσμένων από το γνωστό παραμύθι των αδελφών Grimm. Χάρη στις τυποποιημένες διαδικασίες και τα συστήματα υποστήριξης που έχει δημιουργήσει η μητρική εταιρεία, το Hans & Gretel αποτελεί...

  • Mon Kulur: Η αφοσίωση των franchisors γίνεται «μαγιά» της επιτυχίας

    δημοσιεύθηκε στις 05.02.2020

    Small_mon-kulur-franchisee2

    Το Mon Kulur, η επιχειρηματική πρόταση που συνδυάζει 3 concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar) κερδίζει συνεχώς νέους επενδυτές, φτάνοντας πλέον τα 18 καταστήματα σε  Αττική, Θεσσαλονίκη και Άρτα. Μέσα από την ιστορία του Μιχάλη Τσίπη, του franchisee του Mon Kulur Κορυδαλλού, ανακαλύπτουμε τα στοιχεία που δομούν την επιτυχία κάθε νέου καταστήματος. Ο Μιχάλης Τσίπης εργαζόταν ως υπάλληλος σ...

  • "Στην οικογένεια του Mon Kulur νιώθεις σιγουριά"

    δημοσιεύθηκε στις 05.12.2019

    Small_monkulur-franchisee-omonoia

    Η αξιοπιστία, η άψογη συνεργασία και η ποιότητα των προϊόντων του Mon Kulur ώθησαν τον Δημήτρη Σκλάβο να μπει στο δίκτυο franchise της εταιρείας. Ο ίδιος αφηγείται την ιστορία του, από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Ομόνοια μέχρι τις συζητήσεις για τη δημιουργία ενός δεύτερου καταστήματος. «Το δικό μας μαγαζί, το κατάστημα το έχουμε 3 αδέλφια, είναι από τα πρώτα που λειτούργησαν. Αυ...

  • «Μετά από 2 χρόνια συνεργασίας με το Παραδοσιακό, αποφάσισα να αποκτήσω και 2ο κατάστημα»!

    δημοσιεύθηκε στις 29.11.2019

    Small_vlasis-paradosiako-franchisee

    Ο κ. Απόστολος Βλάσης ήταν ο πρώτος franchisee της αλυσίδας Παραδοσιακό, για αυτό και φρόντισε να πραγματοποιήσει μεγάλη έρευνα αγοράς προτού προχωρήσει στην επένδυση. Ήρθε σε επαφή με πολλές εταιρείες και συνομίλησε με franchisors, ώστε να διασφαλίσει πως θα κάνει τη σωστή επιχειρηματική κίνηση. Πώς λοιπόν κατέληξε στο Παραδοσιακό; Ποια η μέχρι τώρα εμπειρία του στο franchising; «To Παραδοσ...

  • Οι franchisees του Bufala Gelato περιγράφουν το δικό του success story

    δημοσιεύθηκε στις 14.11.2019

    Small_bufala-gelato-honaki

    Το άνοιγμα της δικής σου επιχείρησης αποτελεί σταθερή αξία. Είναι διαφορετική όμως η λειτουργία μιας ανεξάρτητης επιχείρησης από την απόφαση να ενταχθεί κανείς σε ένα σύστημα franchise με δικούς του κανόνες και ενιαία εταιρική κουλτούρα. Το FRANCHISE SUCCESS συνομίλησε με τους Βασίλη Παπαφιλίππου και Γιώργο Δρέττα, franchisees του Bufala Gelato στο Χαλάνδρι αλλά και με τον Νίκο Αραϊτζόγλου, fra...

  • KIOSKY’S CONVENIENCE STORE: Μία στάση, πολλαπλά οφέλη!

    δημοσιεύθηκε στις 02.10.2019

    Small_kioskys-franchisee3

    Το γεγονός πως χρόνια ενασχολείτο με τα τουριστικά επαγγέλματα, σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για την κα Ειρήνη Πολίτη να αποκτήσει το δικό της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE! Αντιθέτως, το είδε ως πρόκληση και μία ενδιαφέρουσα επιχειρηματική πρόταση, καθώς επιθυμούσε να δραστηριοποιηθεί στην αγορά με concept που να σχετίζεται με το εμπόριο. «Στη ζωή πρέπει να ρισκάρεις!...

  • Green Family - πείρα και τεχνογνωσία δεκαετιών στα βιολογικά προϊόντα

    δημοσιεύθηκε στις 27.08.2019

    Small_greenfamily-dellios-franchisee-logo

    Ο κλάδος των τροφίμων είναι μια ελκυστική επιλογή για τους υποψήφιους franchisees γεγονός που καταγράφεται και στα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Franchise 2019, του Franchise Success σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους franchise της THE FRANCHISE CO. Ανάμεσα στις υποκατηγορίες ξεχωρίζει ο κλάδος με προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας, όπου τα καταστήματα franchise παρουσιάζουν αυξ...

  • «Οι άνθρωποι της ΑΒ μας έκαναν από την αρχή να νιώσουμε ασφαλείς»

    δημοσιεύθηκε στις 31.07.2019

    Small_ab-food-market

    Έχοντας μεγαλώσει σε οικογένεια εμπόρων, η Σοφία Λιόντου franchisee της AB Food Market, όταν πήρε το πτυχίο της στις Οικονομικές επιστήμες, επέλεξε και εκείνη να ασχοληθεί με την οικογενειακή επιχείρηση και να την εξελίξει. Έτσι, τον Απρίλιο του 2012 πήρε την απόφαση να μετατρέψει το κατάστημα που διατηρούσαν στην Πρέβεζα σε AB Food Market. Μάλιστα, λίγα χρόνια αργότερα, τον Ιούνιο του 2015, απ...