Απολαυστικά σάντουιτς, πεϊνιρλί, νόστιμες συνταγές με μοσχαρίσιο μπιφτέκι και μπιφτέκι κοτόπουλου, γλυκά και υψηλής ποιότητας καφές συνθέτουν το παζλ της επιτυχίας για το ΘΕΪΚΟ, που δραστηριοποιείται στην αγορά της Ζακύνθου από το 2010 και κάνει δυναμική είσοδο στο χώρο του franchising.

Τα σημεία υπεροχής

Το ΘΕΪΚΟ βασίζεται σε μια ιδέα, που αξιοποιεί πλήρως την αυξανόμενη τάση της αγοράς για take away φαγητό, σε οικονομική τιμή και χορταστικές μερίδες. Απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό και εναρμονίζεται πλήρως με τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής και τη στροφή των καταναλωτών σε γρήγορα, ποιοτικά, value-for-money γεύματα. Πέρα από την αξεπέραστη ποιότητα των προϊόντων του, το ΘΕΪΚΟ ξεχωρίζει για τη γρήγορη και φιλική εξυπηρέτηση καθώς και για το νεανικό σχεδιασμό των καταστημάτων του. Ωστόσο, στοιχείο  διαφοροποίησης και βασική πηγή κερδοφορίας του brand είναι το 24ωρο delivery, όλες τις ημέρες της εβδομάδας! Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γεώργιος Πλέσσας, ένας εκ των συνιδρυτών του brand «το χαμηλό κόστος της αρχικής επένδυσης, το υψηλό περιθώριο κέρδους καθώς και η αποκλειστική διάθεση των προϊόντων και πρώτων υλών του ΘΕΪΚΟΥ μέσω του δικτύου μας, είναι χαρακτηριστικά τα οποία συντελούν στη βιωσιμότητα και την κερδοφορία της επιχείρησης».

Τα πλεονεκτήματα

Το επιχειρηματικό μοντέλο του ΘΕΪΚΟΥ απευθύνεται κυρίως σε franchisee που αναζητούν μια ασφαλή επιχειρηματική πρόταση, με οικογενειακό χαρακτήρα και χαμηλά λειτουργικά κόστη. Παράλληλα, η λιτή και ευέλικτη μορφή οργάνωσης, οι οικονομίες κλίμακας και το χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης καθιστούν το ΘΕΪΚΟ μια ιδιαίτερα δελεαστική πρόταση.

Η υποστήριξη στο συνεργάτη

Από την πρώτη κιόλας στιγμή της συνεργασίας, παρέχεται στο συνεργάτη πλήρης υποστήριξη στη διαδικασία εύρεσης, αξιολόγησης και επιλογής σημείου. Με την έγκριση του σημείου, η εταιρεία παρέχει την απαραίτητη βοήθεια για το στήσιμο του καταστήματος, την εύρεση προσωπικού και την εκπαίδευσή του. Η υποστήριξη συνεχίζεται με την ανάπτυξη ενός ισχυρού πελατολογίου βάσει marketing plan - προβλέπεται και διαφήμιση του νέου καταστήματος, ώστε ο νέος συνεργάτης/franchisee να κάνει αισθητή την παρουσία του στην τοπική αγορά.