Με όραμα τη δημιουργία της μεγαλύτερης και πιο αληθινής οικογένειας φιλόζωων στην Ελλάδα η Pet City σχεδιάζει την ανάπτυξή της με franchising σε περιοχές εκτός Αττικής.

Η Pet City Α.Ε.Β.Ε. ιδρύθηκε το 1988 ως εταιρεία χονδρικής πώλησης προϊόντων για κατοικίδια στην ελληνική αγορά. Το 1996 το ενδιαφέρον στράφηκε στη λιανική αγορά, με αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία τροφών κατοικιδίων ζώων καθώς και αξεσουάρ.

Σήμερα η Pet City διαθέτει προσωπικό 400 υπαλλήλων που είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις και την εργασιακή εμπειρία, ώστε να εξυπηρετούν τους 2.100.000 πελάτες που επισκέπτονται τα 45 εταιρικά καταστήματα στην Αττική ετησίως (τα 2 είναι υπό κλατασκευή).

Η Pet City παραμένοντας πιστή στο μότο της "τα πάντα για τους πιστούς μας φίλους" έχει εξασφαλίσει για τους πελάτες της την παροχή υπηρεσιών καλλωπισμού και κτηνιατρικής επίβλεψης των κατοικιδίων φίλων μας. Στον όμιλο Pet City ανήκει επίσης η κλινική Vet City που στεγάζεται άνωθεν του καταστήματος της Pet City Γλυφάδας και είναι εξοπλισμένη με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Η κλινική απασχολεί 6 άτομα εκ των οποίων οι 4 είναι έμπειροι κτηνίατροι.

Ανάπτυξη με franchising

Σήμερα το όνομα Pet City χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και έχει ταυτιστεί με την ποιότητα, τη μεγάλη ποικιλία και την αξιοπιστία των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει. Έχοντας σχεδιάσει μια επιχειρηματική πρόταση υψηλής απόδοσης στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου πανελλαδικής εμβέλειας. "Η επιτυχία του εγχειρήματος franchise εξαρτάται από τη δυνατότητα συνεχών επενδύσεων από τη μητρική εταιρεία σε υποδομές, σε οργάνωση και σε ενέργειες marketing" εξηγεί ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της PET CITY A.E.B.E. κ. Μαζουράνης Ματζουρανάκης. "Οι επενδύσεις αυτές ισχυροποιούν το εμπορικό σήμα και προβάλλουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, υποστηρίζοντας έμπρακτα τους συνεργάτες και επιταχύνοντας την ανάπτυξη".

Το πακέτο franchise Pet City περιλαμβάνει:

  • Επιλογή του κατάλληλου σημείου - τοποθεσία του καταστήματος
  • Διαμόρφωση του καταστήματος: ενιαία εξωτερική και εσωτερική εικόνα και τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια με τρόπο που να εξυπηρετεί τη ζήτηση.
  • Αποκλειστικότητα γεωγραφικής περιοχής.
  • Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού
  • Μάρκετινγκ και διαφήμιση σε πανελλαδικό επίπεδο και υποστήριξη δράσεων τοπικού μάρκετινγκ
  • Ανταγωνιστικές τιμές αξιοποιώντας οικονομίες κλίμακας μέσω κεντρικών συμφωνιών
  • Εμπορικές συνεργασίες με κορυφαίους προμηθευτές
  • Ενιαίο σύστημα μηχανοργάνωσης και κωδικοποίησης των προϊόντων
  • Συνεχή υποστήριξη μετά την έναρξη λειτουργίας

Pet City franchise: "Γιατί όσο διαφορετικοί και αν είμαστε, μας ενώνει η αγάπη μας για τους πιο πιστούς μας φίλους".

Προσθέστε το σχόλιο σας