Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook γίνονται όλο και πιο απαραίτητα για τις εταιρείες που θέλουν να επενδύσουν στην επικοινωνιακή πολιτική τους, την αναγνωρισιμότητά τους και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Έχοντας ως στόχο να βελτιώσει την επαφή και επικοινωνία της με τους τοπικούς καταναλωτές η Αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία Walmart ξεκίνησε μια ιδιαίτερη συνεργασία με το facebook. Η ήδη υπάρχουσα σελίδα της στο facebook έχει πάνω από 9.5 εκατομμύρια fans. Αυτό που θέλει η εταιρεία είναι οι χρήστες του social network να παρακολουθούν τι συμβαίνει στα καταστήματα της γειτονιάς τους άμεσα. Η προσπάθεια αυτή καλύπτει περί τα 3.500 outlets της αλυσίδας, τα οποία θα έχουν τη δική τους σελίδα, και θα στέλνει ειδοποιήσεις στους fans της σελίδας για νέα προϊόντα και προσφορές. Η Walmart έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά επενδύσεων που αφορούν το e-commerce και το social networking, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί με αποτελεσματικότητα τους αντιπάλους της.

"Η καινοτόμα αυτή προσέγγιση μας επιτρέπει να γεφυρώσουμε την απόσταση μεταξύ του τοπικού χαρακτήρα και του ευρύτερου κοινωνικού. Με αυτό τον τρόπο οι εκατομμύρια καταναλωτές των καταστημάτων μας θα μπορούν να έχουν αυτό που περιμένουν από μια εταιρεία σαν τη Walmart: μια προσωπική αγοραστική εμπειρία», τονίζει ο Διευθυντής marketing Stephen Quinn στο Retailing Today.

Το Facebook έχει περισσότερους από 750 εκ. χρήστες, γεγονός που το κάνει ένα από τα πλεόν αποδοτικά μέσα προώθησης ειδικά για μεγάλες εταιρείες όπως η Walmart. Δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να χρησιμοποιούν αποδοτικά τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει για ζητήματα μάρκετινγκ και άμεσης προώθησης.