Οι αλλαγές στο προφίλ των υποψήφιων νέων franchisees, κατά τη φετινή χρονική περίοδο παρουσιάζονται σε σεχτική έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS. Οι αλλαγές αυτές σχετίζονται με τη διαδικασία λήψης απόφασης που ακολουθούν για επένδυση σε ένα σύστημα franchise, το βαθμό εμπιστοσύνης τους προς τα μέσα επικοινωνίας και τις απαιτήσεις προς τους franchisors και τις εταιρίες συμβούλων franchise. Το νέο τοπίο παρουσιάζει προκλήσεις και ευκαιρίες προς τα δίκτυα franchise καθώς θα πρέπει να διαμορφώσουν ανάλογα την στρατηγική τους, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την επικοινωνία με τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους νέους franchisees. Παράλληλα οι εταιρείες συμβούλων και τα μέσα επικοινωνίας στο χώρο του franchise θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους έτσι ώστε να προσφέρουν αξία στα δίκτυα και τους franchisees και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους.

Διαβάστε ΕΔΩ την πλήρη έρευνα

Προσθέστε το σχόλιο σας