Τα California Donuts φτιαγμένα με αγνά υλικά και αυθεντικές συνταγές, σε 24 διαφορετικές γεύσεις, με χρώματα και σχέδια που «αιχμαλωτίζουν» όλες τις αισθήσεις, μας συστήνουν εκ νέου τη γεύση του αυθεντικού donut.

Η προϊοντική τους γκάμα συμπληρώνεται με καφέ, ροφήματα, χυμούς και παγωτά, εξασφαλίζοντας κίνηση και συμπληρωματικές πωλήσεις, μετατρέποντας τα καταστήματα του δικτύου σε έναν γευστικό προορισμό για κάθε στιγμή της ημέρας!

Οι έντονες χρωματικές αναφορές, το στήσιμο των προϊόντων και τα μοναδικά atmospherics εξυπηρετούν την ζήτηση, προσφέροντας στον καταναλωτή μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, που θέλει να επαναλάβει ξανά και ξανά.


Μια χαμηλού ύψους επένδυση, με λιτές δομές και μικρή απαίτηση σε προσωπικό, κατάλληλη και για family business. Τα υψηλής κυκλοφοριακής ταχύτητας προϊόντα των California Donuts διασφαλίζουν στον υποψήφιο συνεργάτη υψηλή ρευστότητα, που είναι βασικό ζητούμενο για κάθε επενδυτή. Βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα της επενδυτικής πρότασης είναι οι ολοκληρωμένες ενέργειες digital marketing, που μεγιστοποιούν τις πωλήσεις του συνεργάτη. Έχοντας αναδειχθεί το τρίτο “fastest growing profile” από το Social Bakers Analytics, τον Οκτώβριο του 2013 και έχοντας κερδίσει το τρίτο βραβείο στα Social Media Awards το 2014, τα California Donuts μπορούν να αποκαλούνται ένα πραγματικό viral brand. Ένα ολοκληρωμένο concept, για εκείνους που θέλουν να γευτούν την «γλυκιά» εκδοχή της κερδοφορίας!

Προσθέστε το σχόλιο σας