Franchise Expand Abroad
  • El
  • En
  • Fr

AB Food Market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

AB Food Market - ισχυρή επιλογή
AB Food Market - ισχυρή επιλογή

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας:
  • ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
  • Έδρα:
  • Λεωφόρος Σπάτων 81, Γέρακας 153 44
  • Tηλ:
  • 210-6608000
  • Fax:
  • 210-6608519
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης:
  • Β. Πλίτσης

CONCEPT ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Το σήμα AB Food Market έχει στόχο την πλήρη κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή σε τρόφιμα και ποτά. Διαθέτει τον οικείο χαρακτήρα ενός επώνυμου, μέσης έκτασης καταστήματος, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρουν φιλική εξυπηρέτηση, μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων, σε τιμές προσιτές για όλους.

Ο χώρος πώλησης είναι από +/- 300 τ.μ. έως 600 τ.μ., χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χώρος αποθήκης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη του χώρου στάθμευσης με τουλάχιστον 20-25 θέσεις, και να βρίσκεται σε πόλεις και κωμοπόλεις της επαρχίας, καθώς και τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης παραθεριστών και μεγάλης εποχικής διάρκειας.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

2001:  H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά των εταιρειών ΤΡΟΦΟ και ΕΝΑ Cash-and-Carry, δημιουργώντας έτσι τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα του ελληνικού λιανεμπορίου.

2002: Αποτελεί έτος έναρξης, ενός μοντέλου συνεργασίας που ενδυναμώνει την παρουσία της εταιρείας εκτός Αττικής προσφέροντας σε υφιστάμενους επιχειρηματίες και νέους επενδυτές συνεργασία,

με ένα όνομα ισχυρό και συνυφασμένο στη συνείδηση των κατανωλωτών με την ποιότητα και την αξιοπιστία.

2008: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά της Plus Hellas, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της. Η ΑΒ  απέκτησε με αυτόν τον τρόπο ένα σύγχρονο κέντρο διανομής και ενίσχυσε

την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα.

2010: H ΑΒ ανοίγει το πρώτο οικολογικό κατάστημα στη Σταμάτα Αττικής, με δυνατότητα εξοικονόμησης έως και 40% λιγότερης ενέργειας σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα,

σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής ενεργειακής βελτίωσης των καταστημάτων του Ομίλου.

2013: Ο Όμιλος DELHAIZE πραγματοποιεί μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας (CoE), το οποίο αναπτύσσει εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού,

σε επίπεδο λιανεμπορίου (SAP Retail, ηλεκτρονικό εμπόριο, intranet, κτλ), καθορίζει στρατηγικές τεχνολογίας και διαχειρίζεται τις περιφερειακές εφαρμογές και την περιφερειακή υποδομή, για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών και την εξέλιξη της οργάνωσης του Ομίλου.

2014: Ανακαινίζεται το ιστορικό ΑΒ Ελληνικού και τον Οκτώβριο του 2015 ακολουθεί το ΑΒ Εθνικής σηματοδοτώντας τη νέα εποχή καταστημάτων ΑΒ βάσει διεθνών προτύπων και προσφέροντας μια προηγμένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες μας.

Επιπλέον, το 2015, εστίασε στην ανάπτυξη των καταστημάτων του δικτύου της εγκαινιάζοντας 37 νέα καταστήματα και ανακαινίζοντας 17.

2016: Τον Ιούλιο η ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize.

ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ FRANCHISEE

Για την ΑΒ, η συνεργασία με τους μελλοντικούς συνεργάτες-franchisees της αντιμετωπίζεται ως μια μακροχρόνια σχέση με αμοιβαίες προοπτικές εξέλιξης και κερδοφορίας.

Η πρόταση συνεργασίας της ΑΒ Βασιλόπουλος απευθύνεται σε υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να διατηρήσουν και να αυξήσουν το μερίδιό τους στην τοπική κοινωνία, νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να επενδύσουν σε ένα μεγάλο Όμιλο με μακροχρόνιες προοπτικές, επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να εξασφαλίσουν μια αποδοτική εργασία για τους ιδίους και την οικογένειά.

Η σύμβαση συνεργασίας είναι επταετής (7) με δυνατότητα ανανέωσης.

Ο franchisee θα πρέπει να διαθέτει τα ελάχιστα απαιτούμενα κεφάλαια για τη χρηματοδότηση της επένδυσής του. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το μέγεθος της επένδυσης ενός καταστήματος franchise κυμαίνεται από 600€/τμ για τον εξοπλισμό του καταστήματος.

Η συνεργασία βασίζεται στην πλήρη υιοθέτηση των προδιαγραφών της ΑΒ, τόσο σε θέματα μοντέλου καταστήματος, διαμόρφωσης και εξοπλισμού, εμπορικής πολιτικής, εκπαίδευσης προσωπικού, κανόνων υγιεινής και προώθησης πωλήσεων, όσο και σε θέματα ασφάλισης και λειτουργίας του καταστήματος.

Απαράβατη αρχή η μη κοινοποίηση σε τρίτους της τεχνογνωσίας και των εμπορικών απορρήτων που επικοινωνούνται στη διάρκεια της συνεργασίας.

ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΟΙΝΟ/ΣΤΟΧΟΣ

Προτεραιότητα δίνεται στην ανάπτυξη σε μικρές και μεσαίες επαρχιακές πόλεις και κωμοπόλεις από γεωγραφικές ζώνες όπως Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία, Ήπειρο, και Πελοπόννησο, καθώς επίσης και  στη Μακεδονία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα νησιά και τα τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης και μεγάλης εποχικής διάρκειας. Στόχος είναι η κάλυψη κύριων αγορών εβδομάδας, αλλά και «καθημερινές ανάγκες», και «αυθόρμητες αγορές».

ΝΕΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Το 1ο ΕΝΑ FOOD CASH & CARRY άνοιξε στη Λάρισα!

18.10.2017

Το πρώτο κατάστημα της ΕΝΑ FOOD CASH & CARRY στη Λάρισα, στο 2ο χλμ Εθνικής Περιφερειακής οδού Λαρίσης- Τρικάλων, άνοιξε τις πόρτες του από την Τρίτη 17 Οκτωβρίου σε επαγγελματίες μαζικής εστία...

Συνέχεια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος:
  • 350 τ.μ.
  • Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
  • διαρύθμισης-διαμόρφωσης ακινήτου: από 250€ / τ.μ.
  • Έξοδα εξοπλισμού καταστήματος:
  • Από 600€ / τ.μ.
  • Αρχικό εμπόρευμα:
  • Ανάλογα με το μέγεθος του κατ/τος
  • Entry fee:
  • €5.000
  • Royalties:
  • 0,2 % επί πωλήσεων
  • Διαφημιστική Συμμετοχή:
  • Χρέωση ανά δραστηριότητα

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αριθμός Καταστημάτων:
[428] Πανελλαδικά
[75] Αττική, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησος, Ήπειρος, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Ανατολικό Αιγαίο, Ιόνιο, Πιερία, Σέρρες.
[503]
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising:
  • 1969 / 2002
  • Προέλευση:
  • Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:
  • Η ανάπτυξη μέσω του franchising αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΑΒ αφού συμβάλλει στην ταχεία γεωγραφική ανάπτυξη και δημιουργεί σημαντικές συνέργειες με το δίκτυό της.

    Με βάση την ευελιξία και την εξειδικευμένη δραστηριοποίηση στον κλάδο της λιανικής τροφίμων, το μοντέλο συνεργασίας AB Food Market  της ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί μια ελκυστική επιλογή τόσο για τους υφιστάμενους επιχειρηματίες όσο και για τους νέους επενδυτές, καθώς προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους.

     

    Προσφέρουμε:

    • Ένα εδραιωμένο και αναγνωρισμένο όνομα, συνώνυμο με την ποιότητα, την ποικιλία και την αξιοπιστία.
    • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποχρεωτικής βασικής εκπαίδευσης που έχει σαν στόχο την προετοιμασία του συνεργάτη ώστε να λειτουργήσει το δικό του ΑΒ κατάστημα.
    • Επιλογή και σχεδιασμός καταστήματος, ολοκληρωμένη μελέτη αξιολόγησης σημείου, εμπορικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός.
    • Εμπορική πολιτική, ποικιλία ανταγωνιστικού μίγματος προϊόντων με την σωστή τοποθέτησή του μέσα στον χώρο πώλησης (merchandising)
    • Tροφοδοσία-εφοδιασμός από τις υπερσύγχρονες κεντρικές αποθήκες με τις απαραίτητες προδιαγραφές υγιεινής.
    • Μηχανογραφική υποστήριξη με διαχείριση εμπορευμάτων – διαχείριση ταμειακών μηχανών και συστήματος scanning – στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και παραγωγικότητας
    • Υποστήριξη λειτουργίας. Καταρτισμένα στελέχη της εταιρίας μας επισκέπτονται σε τακτά διαστήματα όλα τα καταστήματα του δικτύου και προσφέρουν λύσεις σε κάθε είδους δυσκολία που τυχόν απασχολεί το συνεργάτη.
    • Διαφήμιση και επικοινωνία. Το τμήμα marketing & Επικοινωνίας της ΑΒ, είναι υπεύθυνο για τον καταρτισμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων προώθησης πωλήσεων.  Το δίκτυο franchise εντάσσεται πλήρως στην επικοινωνιακή στρατηγική του Ομίλου.
  • Eμπειρία franchisee:
  • Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee:
  • Κρίνεται απαραίτητη
  • Σύμβαση franchise:
  • 7 έτη με δυνατότητα ανανέωσης
  • Aναπτυξιακοί στόχοι:
  • Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Ήπειρος

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Για περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:














Το απαραίτητο εργαλείο για το σύγχρονο επιχειρηματία
Παπανικολή 100 - 102, 152 32 Χαλάνδρι
Tηλ: 210 6756200, fax: 210 6752864, e-mail: info@franchise-success.gr , info@franchiseportal.gr
Web Design and Development by Generation Y