Teaser_kioskys-franchisee3

Το γεγονός πως χρόνια ενασχολείτο με τα τουριστικά επαγγέλματα, σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για την κα Ειρήνη Πολίτη να αποκτήσει το δικό της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE! Αντιθέτως, το είδε ως πρόκληση και μία ενδιαφέρουσα επιχειρηματική πρόταση, καθώς επιθυμούσε να δραστηριοποιηθεί στην αγορά με concept που να σχετίζεται με το εμπόριο.

kioskys-convenience-store-glyfada

«Στη ζωή πρέπει να ρισκάρεις! Το να γίνω επιχειρηματίας ήταν ένα στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου και δεν το μετανιώνω», μας εξηγεί. Με θάρρος κι αποφασιστικότητα λοιπόν, λέει το μεγάλο ναι και προχωρά στην απόκτηση του δικού της καταστήματος. Για ποιους λόγους επέλεξε την KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Ποια η υποστήριξη που έχει λάβει από την εταιρεία; Η κα Πολίτη μας υποδέχθηκε με ένα πλατύ χαμόγελο στο κατάστημά της, όπου και μας έδωσε όλες τις απαντήσεις!

kioskys-convenience-store-franchisee

Πώς ξεχωρίσατε την KIOSKY’S CONVENIENCE STORE ανάμεσα στα υπόλοιπα concepts της κατηγορίας mini market-convenience stores;

Αρχικά, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE μου θύμισε το διεθνές concept 7-Eleven σε μικρογραφία. Μου άρεσε το ότι με μια και μόνο στάση, κάνει πιο εύκολη τη ζωή του καταναλωτή, καλύπτοντας με τον συνδυασμό και την ποικιλία των προϊόντων του όλα τα απαραίτητα της ημέρας και όχι μόνο! Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με το αντικείμενο, δεν γνώριζα άλλα, αντίστοιχα concepts αυτής της κατηγορίας στην Ελλάδα. Ρώτησα για την KIOSKY’S CONVENIENCE STORE και πίστεψα ότι είναι μια εταιρεία πολλά υποσχόμενη και φιλόδοξη.

kioskys-franchisee

Τι είδους υποστήριξη κι εκπαίδευση έχετε λάβει από την αρχή της συνεργασίας σας έως σήμερα;

Βασικό κομμάτι της εκπαίδευσης καλύφθηκε μέσα από σεμινάρια. Όσα περισσότερα παρακολουθήσεις, τόσο το καλύτερο! Τα σεμινάρια που μας παρείχε η εταιρεία  σχετίζονταν με τη χρήση επαγγελματικής καφετιέρας και παρασκευής καφέ από έμπειρο barista, με την εξυπηρέτηση πελατών, το body language, τους κανόνες υγιεινής προσωπικού κ.ά. Επίσης, εκπαίδευση υπήρχε στο σύστημα μηχανογράφησης INTALE, καθώς και σε θέματα που αφορούν στον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).

kioskys-convenience-store-franchising

Πώς είναι να χτίζετε την καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες για να πετύχετε επαναληψιμότητα και πιστότητα του κοινού; Ποια στοιχεία του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE συμβάλλουν σε αυτό;

Όλα ξεκινούν από το πρωτότυπο και καινοτόμο concept του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE. Τα μέλη της σωστά δεμένης ομάδας είναι ευχαριστημένα από τη συνεργασία και το περιβάλλον μέσα στο οποίο εργάζονται. Αυτό είχε άμεσο αντίκτυπο στους πελάτες μας. Την επαναληψιμότητα και την πιστότητα την έχουμε κερδίσει με τον καιρό, με σεβασμό προς το κοινό, σταθερή συμπεριφορά και ποιότητα. Χρειάστηκε προσπάθεια, αλλά η εξυπηρέτηση με χαμόγελο και ο σεβασμός προς τον καταναλωτή, κέρδισε την καθημερινή επικοινωνία και την πιστότητά τους.

Ένα βασικό στοιχείο της ΙΝΚΑΤ ΑΕ που συνέβαλε σε αυτό είναι και το προσεκτικά επιλεγμένο μείγμα προϊόντων, η καθοδήγηση στις πωλήσεις και οι εμπορικές συμφωνίες. Οι τελευταίες βοήθησαν σημαντικά στην καθημερινή λειτουργία του καταστήματος. Επίσης, Μας βοήθησε πολύ και το γεγονός ότι η εταιρεία είναι ευέλικτη και ανοιχτή σε νέες προτάσεις.

Για το δικό σου KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, πάτησε εδώ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας