Teaser_prosopiki-frontida (2)

Ο κλάδος της Προσωπικής Φροντίδας συνεχίζει για ακόμα μια χρονιά την αυξητική του πορεία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας για την πορεία του franchising στην ελληνική αγορά που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους της THE FRANCHISE CO. στο σύνολο των καταστημάτων του δείγματος παρατηρείται θεαματική αύξηση της τάξεως του 19,2%. Η ώθηση στον κλάδο οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες των κέντρων υγείας και ευεξίας, αλλά και της νέας αναδυόμενης υποκατηγορίας, των προϊόντων CBD.

Νέα υποκατηγορία προκαλεί θεαματική αύξηση

Στα εταιρικά καταστήματα συνεχίζεται και εφέτος η ανοδική πορεία, με τη μεταβολή σε σχέση με το 2017 να φτάνει το 15,3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις υποκατηγορίες των καλλυντικών & ειδών περιποίησης (αύξηση 32% σε σχέση με το 2017), των κέντρων solarium (33,3% σε σχέση με το 2017) και των γυμναστηρίων (αύξηση σε σχέση με το 2017 12,5%). Στασιμότητα παρουσιάζουν τα κομμωτήρια (3,2% σε σχέση με το 2017). Αντίθετη πορεία σε σχέση με την κατηγορία έχουν τα κέντρα αισθητικής με τη μείωση να διαμορφώνεται στο 36,4% σε σχέση με το 2017.

Διαχρονική μεταβολή καταστημάτων στο σύνολό τους στον κλάδο της προσωπικής φροντίδας και ο ρυθμός ανάπτυξης

Αντίστοιχη πορεία με τα εταιρικά καταστήματα έχουν και τα καταστήματα franchise, καθώς παρουσίασαν συνολική αύξηση 17,7% σε σχέση με το 2017. Η αύξηση αυτή οδηγείται κυρίως από τα κέντρα υγείας & ευεξίας (αύξηση 107,1% σε σχέση με το 2017), ενώ τα καταστήματα καλλυντικά-είδη περιποίησης παρουσίασαν σημαντική στασιμότητα (αύξηση 1,6% σε σχέση με το 2017). Ανοδική τάση παρουσίασαν και τα γυμναστήρια, με βαθμό ανάπτυξης (1,9% σε σχέση με το 2017) στα οποία παρατηρείται αύξηση εταιρικών σημείων, αλλά και αύξηση των σημείων που ελέγχονται από πολυμετοχικά σχήματα. Ο χώρος των γυμναστηρίων, παρά τον έντονο ανταγωνισμό, θα εξελιχθεί σε έναν ελκυστικό πόλο στην κατηγορία.

Εξίσου σημαντική συμβολή στην αύξηση των καταστημάτων franchise έχει η νέα υποκατηγορία των προϊόντων CBD, αφού μέσα σε 1 μόλις χρονιά έχουν αναπτυχτεί 35 καταστήματα franchise, δείχνοντας τη δυναμική της αγοράς. Σε αντιδιαστολή με τη θετική πορεία όλων των υποκατηγοριών των καταστημάτων franchise βρίσκεται, όπως και στα εταιρικά καταστήματα, η υποκατηγορία των κέντρων αισθητικής, καθώς παρουσιάζει μείωση της τάξεως του 8,6% σε σχέση με το 2017.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας