Teaser_hansandgretel-larnaca-franchisee

Είναι παραμυθένιο, είναι μοναδικό και είναι το θεματικό Hans & Gretel. Η αλυσίδα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα φυσά τη μαγική της χρυσόσκονη σε Ελλάδα κι εξωτερικό, βράζοντας στο μαγικό της καζάνι το φίλτρο της επιτυχίας για τους franchisees της.

Στη Λάρνακα, ο franchisee της Hans & Gretel, κ. Παναγιώτης Γαβριήλ, μας αφηγείται τη δική του διαδρομή μέσα στο δίκτυο. Όπως ο ίδιος λέει, ένα από τα βασικά κριτήρια για τα οποία επέλεξε να επενδύσει στο Hans & Gretel είναι το γεγονός ότι, τόσο ο ίδιος, όσο κι η οικογένειά του, έψαχναν κάτι το διαφορετικό. «Το βασικό μας μέλλημα, ήταν να διαλέξουμε κάτι που να αρέσει σ’ εμάς τους ίδιους. Με το συγκεκριμένο concept νιώσαμε κι εμείς παιδιά και ξετρελαθήκαμε με τα γλυκά. Δεν θέλαμε να συνεργαστούμε με οποιοδήποτε δίκτυο που να είναι μια αντιγραφή σε κάτι άλλο.», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Γιατί επιλέξατε να ενταχθείτε σε ένα δίκτυο franchise και πώς μάθατε για το concept της Hans & Gretel;

Η σύγχρονη τάση στο λιανικό εμπόριο έχει δείξει ξεκάθαρα ότι ένα σωστό δίκτυο franchise μπορεί να σου επιφέρει την αναγνώριση που χρειάζεται ένα καινούργιο κατάστημα πολύ πιο εύκολα. Μάθαμε για το συγκεκριμένο concept από την εταιρεία The Franchise Co. Επισκεφθήκαμε το κατάστημα στην Αθήνα, μείναμε ευχαριστημένοι και πεισθήκαμε αμέσως ότι αυτό ήταν κάτι διαφορετικό, που έλειπε από την Κύπρο.

Πώς σας υποδέχτηκε η αγορά της Λάρνακας; Ποιες ήταν οι πρώτες εντυπώσεις;

Από την πρώτη στιγμή που ανοίξαμε, ο κόσμος της Λάρνακας αλλά και όλης της Κύπρου γενικότερα, μας αγκάλιασε πραγματικά. Ήταν τεράστια η στήριξη και η αγάπη του κόσμου. Για δύο εβδομάδες δημιουργούνταν τεράστιες ουρές από κόσμο, ο οποίος περίμενε υπομονετικά να εξυπηρετηθεί και είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό. Οι επισκέπτες δήλωναν κατενθουσιασμένοι με την υπέροχη διακόσμηση, την εξυπηρέτηση αλλά και τα μοναδικά μας προϊόντα. Η τεράστια ανταπόκριση μάς πείσμωσε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο, έτσι ώστε να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε στο ξεκίνημά σας και ποια η υποστήριξη της εταιρείας;

Η σημαντικότερη πρόκληση ήταν να ανταποκριθούμε στην απρόβλεπτη προσέλευση που δεχτήκαμε. Η εταιρεία μάς στήριξε πολύ στην αρχή, στέλνοντάς μας εξειδικευμένο, έμπειρο προσωπικό αλλά και δίνοντάς μας συνεχείς συμβουλές, κάτι που εκτιμούμε αφάνταστα. Παράλληλα, βλέποντας ότι η ζήτηση ήταν μεγάλη, μας έστειλαν άμεσα επιπρόσθετο εξοπλισμό αλλά και προϊόντα για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε. Μια άλλη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε, ήταν η απειρία μας στον χώρο της εστίασης. Παρόλ’ αυτά, με τη βοήθεια της εταιρείας καταφέραμε να αντεπεξέλθουμε.

Η Hans & Gretel έχει μοναδικές αλλά ταυτόχρονα εύκολες και τυποποιημένες συνταγές. Θεωρείτε ότι αυτό αποτελεί πλεονέκτημα για όσους franchisees δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία στην εστίαση;

Ο χώρος της εστίασης είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός χώρος. Σίγουρα οι franchisees που έχουν εμπειρία σε αυτόν, έχουν πλεονέκτημα. Παρόλα αυτά, το δίκτυο Hans & Gretel και οι τυποποιημένες συνταγές που έχει, σου δίνουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτείς και να αντεπεξέλθεις σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Τέλος, η ενασχόληση με τον franchisee είναι το Α και το Ω της επιτυχίας του καταστήματος. Η επαφή με τον κόσμο, οι δημόσιες σχέσεις και η παρουσία του στο κατάστημα είναι απαραίτητες, κατά τη γνώμη μου.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας