Teaser_bad_9509fff

Μεγάλη, πολύχρωμη και επιβλητική, η μάγισσα έξω από το Hans & Gretel είναι αναμφίβολα το σήμα κατατεθέν του καταστήματος! Αποτελώντας ένα άτυπο trademark, η μάγισσα Έμιλυ που υποδέχεται φίλους και περαστικούς είναι ένα ακόμη στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας, το οποίο ενδυναμώνει το  brand και ενισχύει την κερδοφορία. Η πρωταγωνίστρια του θεματικού sweet & candy factory φέρνει πολλαπλά πλεονεκτήματα για το κατάστημα και τους ιδιοκτήτες και ισχυροποιεί το πιο μοναδικό franchising του χώρου! Ποιά είναι αυτά;

1. Κάνει το Hans & Gretel μοναδικό

Από την πρόσοψη του καταστήματος καταλαβαίνει κάποιος ότι κάτι διαφορετικό και μαγικό πρόκειται να συναντήσει! Με το κόκκινο καπέλο της και τη μπλε φορεσιά, η μάγισσα Έμιλυ ξεχωρίζει από μακριά και βοηθάει τους καταναλωτές να «συνδεθούν» με το Hans & Gretel μακροχρόνια. Όλοι ξέρουν ποιο είναι το Hans & Gretel! H μάγισσα είναι μια χαρακτηριστική εικόνα που βοηθάει το κοινό να ξεχωρίζει και να θυμάται το κατάστημα και να μπορεί να το περιγράψει στους φίλους του ώστε να το προωθήσει. Ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του καταστήματος, προσκαλώντας τους περαστικούς να μπουν στο μαγεμένο δάσος με το πλούσιο και διαφοροποιημένοπροϊοντικόμίγμα που ξέρουν ότι δε θα βρουν πουθενά αλλού!

2. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας

Η μάγισσα Έμιλυ, μια από τους χαρακτήρες του παραμυθιού που πρωταγωνιστούν στο παραμύθι του Hans & Gretel, προσφέρει τόσο συναισθηματικά όσο και πνευματικά χαρακτηριστικά στην εταιρεία, τα προϊόντα και τη φήμη της. Επικοινωνεί απευθείας στο κοινό το μήνυμα και την ταυτότητα του καταστήματος, αφού συνδέεται απευθείας με τη μαγεία και τα παραμύθια που μικροί και μεγάλοι αγαπούν. Έτσι, από την πρώτη κιόλας στιγμή το κοινό ξέρει ότι πρόκειται για ένα κατάστημα παραμυθένιο που θα τους ταξιδέψει και δημιουργεί τις απαραίτητες εικόνες ώστε να δημιουργήσει την επιθυμία για μια επίσκεψη στο Hans & Gretel. Ταυτόχρονα, περαστικοί και επισκέπτες εντυπωσιάζονται με το ιδιαίτερο αυτό ομοίωμα και την πλησιάζουν για να βγάλουν φωτογραφίες μαζί της.  Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το σήμα κατατεθέν της εταιρείας εξαπλώνεται ακόμα πιο εύκολα και δημιουργεί ισχυρές σχέσεις με το κοινό.

3. Οδηγεί τους πελάτες στο μαγαζί

To Hans & Gretel είναι ένα concept ιδανικό για τουριστικές περιοχές και περάσματα. Τοποθετημένο σε σημεία με πολύ κόσμο, το κατάστημα χρησιμοποιεί την μάγισσα ως σημείο αναφορά ώστε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα καταστήματα, αφού τραβάει την προσοχή και μένει εντυπωμένο στη μνήμη του κοινού ώστε να επαναλάβει την επίσκεψή του. Καθώς οι πελάτες, πριν την είσοδό τους στο κατάστημα, συγκεντρώνονται γύρω από τη μάγισσα, δημιουργούν μια εικόνα που προκαλεί το ενδιαφέρον των περαστικών και τους ωθεί να επισκεφθούν κι αυτοί το Hans & Gretel.

Το Hans & Gretel αποτελεί ένα μοναδικό κατάστημα στην Ελλάδα, που δεν προσφέρει μόνο τα καλύτερα γλυκίσματα από όλο τον κόσμο, αλλά δημιουργεί αναμνήσεις που συντροφεύουν το κοινό. Με συνταγές και γεύσεις από όλο τον κόσμο, το Hans & Gretel προσφέρει καθημερινά γλυκές εμπειρίες, καλώντας μας να νιώσουμε πάλι παιδιά. Χρώματα, μυρωδιές, εικόνες και γεύσεις σκορπίζουν μαγεία και κάνουν μια βόλτα την πιο αξέχαστη παραμυθένια εμπειρία.

Λίγα μαγαζιά έχουν τη δύναμη να μοιράζουν χαρά όπως ένα μαγαζί με ζαχαρωτά, καραμέλες και πολλές ακόμα λιχουδιές. Η πρόταση του Hans & Gretel ξεχωρίζει αφού απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες με μοναδικό προιόν. Είναι μια ιδέα ξεχωριστή και δελεαστική για μικρά και μεγάλα παιδιά που θέλουν να δώσουν μια ξεχωριστή νότα στη βόλτα τους με προϊόντα που σφραγίζουν την επαναληψιμότητα των αγορών και εξασφαλίζουν νέα πελατεία συνεχόμενα με την ελκυστική τους παρουσία και το product mix που ανανεώνεται συνεχώς.

Θέλεις κι εσύ να ανοίξεις το δικό σου παραμυθένιο concept που αγαπούν μικροί, μεγάλοι και τουρίστες; Δες εδώ την πρόταση franchise Hans & Gretel!

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας