Teaser_thejuicebar

Το πιο υγιεινό και απολαυστικό concept της πόλης αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία για έναν ακόμη franchisee που στο δίκτυο του The Juice Bar βρήκε την ιδανική επιχείρηση. Ο Χρήστος Σίνος, ιδιοκτήτης του καταστήματος της Πάτρας στην οδό Έλληνος Στρατιώτου αναλύει τα οφέλη της συνεργασίας του με το πιο φρέσκο και αποδοτικό δίκτυο.

Μετά από μια πλούσια εμπειρία στην εστίαση ως barista, barman σε Αθήνα, Πάτρα, Σαντορίνη και υπεύθυνος καταστήματος beach bar στην Σαντορίνη ο κ. Χρήστος Σίνος έκανε το μεγάλο βήμα και αποφάσισε να βάλει... λίγο χρώμα στη ζωή του, όπως αναφέρει ο ίδιος παραστατικά. Ξεκίνησε τη δική του επιχείρηση στον χώρο του healthy street food επιλέγοντας να συνεργαστεί με το φρέσκο και «υγιεινό» The Juice Bar, στην Πάτρα. Ένα μοντέρνο concept που έχει αποδεδειγμένα κερδίσει την αγάπη του κόσμου, γεγονός που ξεκινάει από τη φιλοσοφία του ίδιου του ιδιοκτήτη.

«Για εμάς γνώμονας είναι ο άνθρωπος και η παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Το The Juice Bar πηγαίνει την εστίαση ένα βήμα παραπέρα, καθώς διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, που εξυπηρετούν πολλαπλά κοινά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας».

Η επιλογή του δικτύου είναι σίγουρα μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή και ανάλυση όλων των πλεονεκτημάτων. Στην περίπτωση του κ. Σίνου έγινε με ευκολία και επίγνωση, καθώς το ξεχώρισε κατευθείαν από τα υπόλοιπα brands για όλους τους παρακάτω λόγους:

«Ο βασικότερος λόγος είναι η καινοτομία του concept, δηλαδή το φρέσκο και το κάτι διαφορετικό που έφερε στον κλάδο της εστίασης και που έλειπε.
Καινοτομία είναι να πηγαίνεις το ήδη υπάρχον concept ένα βήμα παραπέρα. Ο χώρος της εστίασης είχε «κολλήσει» στον καφέ. Και οι δύο φυσικοί χυμοί (πορτοκάλι και ανάμεικτος) που κατέκλυζαν τα μαγαζιά δεν είχαν απήχηση στον καταναλωτή. Οπότε το επόμενο βήμα ήταν η παραγωγή χυμών από πολλά φρούτα, οι πολλές ποικιλίες καφέ και το coffee brewing. Ο φυσικός χυμός ταίριαξε καλύτερα σε μένα. Δίνει και λίγο χρώμα στη ζωή!»

Το The Juice Bar όμως δεν είναι μόνο για όσους αγαπούν τους χυμούς. Ακολουθώντας την ανερχόμενη τάση του healthy street food ο Πατρινός franchisor επένδυσε σε ένα ολοκληρωμένο concept που ήρθε για να μείνει.

«Αυτή η τάση του healthy street food ήρθε για να αλλάξει ολόκληρη την φιλοσοφία του Έλληνα καταναλωτή που βρίσκεται πολλές ώρες εκτός σπιτιού λόγω δουλειάς και οι ανάγκες του για κάτι υγιεινό είναι αυξημένες. Επίσης είναι η ιδανική επιλογή για αθλητές που προσέχουν την διατροφή τους, για μαθητές, παιδιά κ.λπ.»

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ!

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας